Moikka :wave:
En ole pitkään aikaan kirjoitellut, enemmän hiljaiseloa pitänyt :ashamed: Yritin selata taaksepäin lukien kaikkien kuulumisia, mutta olette saaneet niin paljon tekstiä aikaiseksi että huh huh
Mutta ekaks onnittelut ainenkin
FPI:lle, Empulle ja Naurukohtaukselle hyvistä ultrakuulumisista!! :flower:
Naurukohtaus Pääasia on että loppujen lopuksi lääkäri totesi että vauvalla kaikki hyvin :hug: Tiedän tasan miltä tuo epävarmuus tuntui, koska koin itse saman tiistaina.
Memmy hienoa että osui mukava th teille!! Noista sydänäänistä, niin mulle th sanoi ettei edes kuunnella ennen rv 12 ettei mieli pahoitu. Sanoin että oon kyllä ultrassa nähnyt sykkeen joten voitaisiinko kuunnella, mutta kieltäytyi siitä
Eli ajattelin soitella että jokohan niitä voitais kuunnella
Paljon olette keskustelleet
np-tuloksista, mulle lääkäri sanoi että 4:ssä tapauksessa 5:desta tulos on "väärä hälyytys" eli mahd. että jokin olisi huonosti on vain 1/5:teen.
(.) Mutta itsekin siis tiistaina kävin np-ultrassa keskussairaalassa. Alkuun vauva oli kanssa paikallaan, ei paljoa liikkunut. Kätilö sanoi heti että sydänkaiku on joten ei mitään hätää. Sitten tökki aikansa sillä ultrakepillä ja paineli masun päältä niin johan saatiin kaveriin eloa
Sitten alkoikin nyrkit ja jalat mennä siihen tahtiin että taitaa olla nyrkkeilijä tulossa
Pää-perämitta 55,3 mm eli todella hyvässä kasvuvaihdissa ollaan. Niskaturvotusta ei ollut nimeksikään, joten senkin puolesta voi huokaista jo!
KYSYMYS Kun kätilö ultrasi myös muuten rakenteita läpi (kätilö sanoi kyllä että ei tämän kokoisesta vielä voi mitään tarkkaa sanoa), niin vatsalaukun musta-aukko näkyi, muttei virtsarakkoa. Näkyikö teillä muilla jo?? Kallon rakenteet näytti kanssa hyviltä vaikka kasvokuvasta hieman humanoidilta vaikuttaakin
Mutta tuloksena oli, että vauva voi hyvin ja mitään huolenaihetta ei ole :heart: Seuraavaksi on huhtikuun lopussa terveydenhoitaja.
Noista käytännön eroista eri paikkakunnilla, niin meillä Lahden lähellä ei kunta tarjoa muuta kuin np-ultran eli rakenneultraan mennään sitten oman lopakon voimin yksityiselle. Sieltä saa kuulemma sen ultran dvd:nä mukaan eli voi sitten kotonakin katsella pikkuista
Nyt ei muuta kuin masua kasvattelemaan, jotain "ylimääräistä" pyöreyttä on jo havaittavissa omien pehmusteiden ja turvotuksen lisäksi :heart:
T. Miikkis ja mussukka 12+3