kolmatta kaipaavien joulukuu

Miuski, eikä :D Tosi paljon onnea :flower::kiss:

Kunpa täältä päästäis pian perässä ;) Ovis oli ja meni, joka-toinen-päivä taktiikka jatkuu edelleen tämän viikon loppuun. Eipä siinä mitään menetäkään ;) Omaa oloa ei ehdi miettimään, enkä sitä edes mieti. Siksi en mitään ole kirjoitellut. Oli olo mikä hyvänsä, testaan ensi torstaina saanko antaa aattoaamuna miehelle lahjan... Nyt kp 17 tai jotain..

Kävin kurkkaa etusivulla niin kp onkin 18 :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos äizikkä ja Santtu! Mä olen jotenkin aivan puulla päähän lyöty täällä. Tää oli se kierto, kun ei ajateltu edes yrittää mitään... :D

Vähän kummittelee menneet, mutta kp on "vasta" 28 eli tämähän näkyi "ajoissa" ja tummana verrattuna niihin mitkä vuoden aikana olen haamuillut tms. Huh!
 
Viimeksi muokattu:
:hug: Miuski, eiköhän tuo viiva tuosta vielä vahvistu. itselläni oli neidistä hieman vielä haaleampi viiva kun testasin tai siis tuskin sitä viivaa siitä edes erotti, mä erotin mut mies ei. tuolla sängyssähän tuo meitin pikku neiti tuhisee

Meillä ei onnistu tuo joka toinen päivä taktiikka:( mies on viikot poissa joten peiton heiluttelut jää viikonloppuihin. Neiti sai alkunsa sellaisessa kierrossa kun peittoa taidettiin heilutella ainoastaan yhtenä viikonloppuna kerran.
 
Onnea MIUSKI!!!!:flower: Tervemenoa odottajiin ja pysykkin siellä!=)

Itellä masentaa tää samperin flunssa joka jatkuu ja jatkuu, nyt vielä lisäsnä karmee pahaolo ja vatsan vääntely.. Mitään ei tuu ulos. Ei oo tältä ololta kyenny edes isäntää kiusimaan ja nyt on alla se yks ainut mahdollisuus, johon ei tässä voinnissa jaksa millään uskoa. Mahtaapi tulla punainen joulu...:headwall:

Plussatuulia kaikille muille!

muok. kirotus häirä iski jälleen..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos siskot! On epätodellinen olo enkä uskalla koettaa vielä ainakaan siirtyä "toiselle puolelle" vaan mietin tässä, taas kerran, että kuvittelenko mä vaan kaiken ja onko siinä muka viivaa ja onko liian aikaista testailla ja uskoa siihen vaikka yksi laskuri sanoi, että tää päivä olisi "luotettavan tuloksen päivä" jne.... iik, mä sekoan kohta!!!!!

Mä yritän täällä jotenkin olla. Mulla on niin heikko olo että... ei mee kahvi alas, ruisrokki maistui ihan paskalta.... hapan mehu maistuikin makealta.... jep, mä alan seota :LOL:

Ja sitten se pahin: mun PITI saada diapami hammaslääkäriin mennessä, mutta enhän mä voi vaarantaa "ötökkää"..... joudun siis kärvistelemään paniikissa siellä......
 
Wii! Mä selvisin hengissä!!!! Siis hammaslekurikäynnistä :)

MUOKS:
Kävin ostamassa CB:n digitaalisen jota en tosin uskalla tänään enkä huomenna tehdä... Hitto miten pelottaa, jännittää ja kutkuttaa masun pohjassa yhtäaikaa....
 
Viimeksi muokattu:
Miuski: ONNEA ONNEA ONNEA :flower: :heart: :flower: :kiss:
Miten ihania uutisia täällä olikaan =) Tosin, nyt taidetaan menettää listan päivittäjä... KÄÄK! Joko saa siirtää plussanneisiin?

Leo81: Me taidetaankin mennä samaa tahtia =) Täällä myös dpo 3 ja tarkoitus testata jouluna, jos on oireita eikä tätiä näy.

kaneli: Pahoittelut negasta :hug:
 
Barbamama35 , samassa kastissa täälläkin, jouluna testaillaan jos malttaa odottaa :) Nyt siis dpo5. Joulu tuntuu olevan lähellä ja melkein paniikki ja kiire tulee, mut jos miettii sitä testaamisen kannalta ni sinnehän on vielä ikuisuus!
 
Tuhannesti onnea Miuski!:heart::hug: Minulla tämän aamuisen hoitoon/töihin lähdön jälkeen on fiilikset, ettei yhtään lasta meille enää!! Esikoista en meinannut millään saada petiin eilen illalla, tuloksena väsy ja hirmuinen kiukku tänä aamuna...Kaikki oli pielessä; vääränlaiset farkut, suklaakalenterista tuli huono suklaa, joka sitten vielä suli käteen, ei olis saanu auttaa pukemisessa ja sitten taas olis pitänyt auttaa... Tuli sitten kiire, meni hermot meikällä ja lapsille räyhäsin:mad: Automatkalla sitten pyydeltiin anteeksi molemminpuolin. Kun lopulta olin työpaikalla minuuttia ennen töiden alkua, tuli väkisinkin mieleen ajatus, että onko mitään järkeä haaveilla kolmannesta, kun ei kestä hermot kahdenkaan kanssa?! Ja sitä ajatusta olen tässä nyt hautonut koko päivän... Ääh, huono päivä meikällä, ehkä huomenna parempi ja se ajatus kolmosestaki tuntuu paremmalta:|
 
Miuski ONNEA!!!! :heart: :flower: oi ihanaa!!!!

kaneli pahoittelut negasta

Täällä omat tuntemukset samat ja kahvista jäi hirveä maku suuhun varmaankin tuon metallin maun takia suussa... alavatsassa jotain tapahtuu, joko valmistautuu menkkoja varten tai sit ehkä jos erittäin hyvä tuuri kävisi olisi siellä joku matkaaja (pahhah niin kuin mieheni sanoisi)
 
Kanelille pahoittelut negasta.

Miuski, suuren suuret onnittelut. Eikös sulla ollut yrityskuukausiakin takana jo vino pino. Sitä suuremmat onnitelut siis. Kun noilla kiertopäivillä saa noin vahvan viivan, niin voi minusta olla kyllä aika levollisella mielellä. Onnea odotukseen! Mutta oo vaan meidän seurana täällä vielä, ehtiihän sitä siellä odottavissakin olla sitten ihan tarpeeksi :)

Täällä on pientä toivontynkää havaittavissa. Kahtena yönä oon herännyt pissahätään. Sitä ei nimittäin ole tapahtunut aikoihin. Lasten takia pitää välillä yöllä nousta ja samalla käyn vessassakin, mutta ihan että pitää herätä moiseen... Mulla on Aina ennen menkkoja tuhruttelua jopa viikonkin verran. Nyt ei oo näkynyt, paitsi tänään on bongattu kirkkaan liman seassa muutamia veriviiruja. Hmmm. Voi kun, voi kun... Lauantaiaamuna ajattelin testata, jos ei täti ole kurvannut paikalle sitä ennen. Tosin omalla psyykkaamisella olen kyllä ennenkin onnistunut valeoireiden lisäksi siirtämään menkkojen alkua usealla päivällä. Negatestin tekeminen pistää sitten hanat auki.

Koiksalle paranemisia. Täällä kans pienet flunssan oireet jatkuneet jo viikkokausia. Eilen taas rupesi keuhkoissa tuntumaan ilkeästi, joten kai se on jossain vaiheessa etsiydyttävä lääkäriin, jos ei tämä ala ohi menemään.

Ensin kärkiporukka plussanneisiin ja sitten seuraavalle porukalle ne joululahjat eikö vain :heart:
 
Heips taasen ja iso kiitos kannustavista viesteistä! :heart:

Ja kyllä meillä todellakin näitä yrityskiertoja ollaan jo keräilty ja en edes ole viitsinyt niitä laskeskella. Voi kun voisinkin saada itselleni rauhallisen mielen juurikin tuosta syystä mitä sä laitoit, koska tosiaankin viiva on vahva jo nyt. No se digi odottaa tuolla jos sen vaikka jossakin vaiheessa tekisi.... ;)

Voi kamiraro bd bd bd

Vitsi mut mulla särkee taas pää ja se syö ajatusta eli katoan ottamaan tirsat....taas.... jumaliste mikä väsy päällä.....
 
mymosa
Miuskille varovainen onnittelu plussasta.. :flower:

Ja muillekin plussanneille jos sellaisia on..

Samalla tässä huomaa tän palstalla roikkumisen huonon puolen, se paska fiilis mikä tulee, kun ei itsellä plussaa näy ja toiset pääsee siitä iloitsemaan.. :ashamed:

Täällä menkat alkaa olla ohitse.. jännätään mikä on kierron pituus vai onko taaskaan mikään.. koetan olla kaivamatta ovistikkuja esiin vielä tässä kierrossa.
 
Onnea Miuski ja tarrasukkia matkaan...:):heart:
Minä liityn kuumeilijoihin nyt virallisesti,kierukka lentää kuuseen huomenna klo 13.10 ja siitä alkaa meidän jännäily..:)
täti punainen on kylässä juurikin ja toivon että tyhjennysvuoto tapahtuu samassa ja pääsee pupuilemaan joulun aikoihin jo ja jännäilemään tammikuun lopussa..:))

en vain tiedä miten hormonit heittää häränpyllyä,tähän asti kierto ollut oleensä 25-30 pv...tämä kierto oli 25pv ja edellinen 30pv

eli nyt ois mun rivi

Eevaliisa..............kp 4/25-30..........yk1 -05(tyttö) -06 (poika)
 
IHANAA MIUSKI!!!!! PALJON ONNEA PLUSSASTA! :heart: :flower:

Täällä alkaa vuoto hiljalleen loppumaan ja kohta pääsee harjoittelemaan. ;) Pettymyksen maanraosta siis jälleen itseni olen kasannut ja uusi toivo alkaa nousta. Punaviiniäkin kävin tänään ostamassa niin voi sitä iltaisin hieman siemailla. :)
 
MIUSKII ONNEVAAA :heart:

ON: Täällä on ollut hieman surkeaa, taas kerran jouduimme luopumaan toverista jonka matka olisi voinut jatkua vielä kauan :'( kp en oo seuraillu eikä oikein fiilikset oo ollu kohdillaan....ja hermot on niin kamalan kireellä että prkl !!!
 

Yhteistyössä