kolmatta kaipaavien joulukuu

Kiitos Koiksa!! Perässä tullaan :wave:
Onnea raskauteen :heart:

Mymosa toivotaan että kyseessä ne kuuluisat tuhrut joista niin monet alkuraskaudessa puhuu.. Jos kerran vaan tuhru tullut, niin ei voi sanoa vielä menkkojenkaan alkaneen ja silloin on vielä toivoa..
 
Huomenta! Tuu Karamelliapina heti kertoo onko tärpännyt.. Mulla on kp 25/28 enkä tee vielä r-testiä, mutta ovistestejä on ja paljon joten aamupissani sellaiseen tuhlasin :p
Testiviiva ei vieläkään ole yhtä tumma kuin se kontrolliviiva, mutta aamupissasta kun otin niin oli kyllä jo tuplasti tummempi kuin aiempina päivinä, joskin ne on otettu päivällä/illalla. Tuolla ketjussa "ovistesti raskaustestinä?" - on linkki sivuille joissa kerrotaan että ovistestiä voi käyttää myös r-testinä, mutta tulos on positiivinen vain jos viivat on yhtä tummat. Sitten mulla on tänä aamuna paineen tunnetta alavatsassa ja eilen nippaili oikeelta puolelta alavatsaa. Tosta nippailusta en tiä onko mikään oire, ed. raskaudesta on jo 4 vuotta ni en muista..

Mutta oli miten oli; Hyvää ja Plussarikasta Uutta Vuotta Kaikille Teille Ihanaiset Naiset !
 
mymosa
Vuoden viimeinen päivä alkoi nippailuilla ja polven/alaselän koskemisella.. ehkäpä seuraavaa kiertoo ei tarvii teroilla avustaa.. toivon mukaan.

Menkkoja kyllä odotan, en ihan usko, että yksi kerta tärppiajan lähellä riittäis.
 
Minnarun ja Tails : :hug:

Täälläkin tyylipuhdas nega ( 4tunnin pissasta )... Tosin noi oli noita marketin pregcheckejä, ja yhden kaverin kanssa just puhuttiin, et hän oli niihin saanut plussan melko myöhään... Ja mun menkat ei edes ole vielä myöhässä, jos oikein laskin tänään kp 27 / 28-30.
Joten toivoa vielä on :) Sunnuntaina uudelleen sitten. Onneksi siskoni tulee meille yökylään uudenvuoden viettoon ja saan muuta ajateltavaa (ja maltan paremmin odottaa sunnuntaihin saakka ;))

Kerran vielä : kuulostaapa jännittävältä tuo sun testailu :) bd
 
Minnarun: Voi ei! Iso halirutistus :hug:

Tails: Älä huoli! Päivittelet tilannetta, kun ehdit. Pahoittelut sinullekin tädistä :hug:

KaramelliApina: Voihan nega! Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi. bd

Kylläpäs olikin negatiivisia uutisia tälle aamulle. Odottelin niin jo niitä plussauutisia. HÖH!

:attn: Päivitin nämä viimeiset tilanteet etusivun listalle. Käykääs kaikki kurkkaamassa pitääkö omat kiertopäivänne ja yrityskiertonne paikkaansa. Jos kaikille sopii, voin jatkaa päivittäjänä tammikuussa. Jatketaanko samaan tapaan, että lista on vain etusivulla vai päivittelenkö tekstin joukkoon?
 
hyvää uutta vuotta!!! minä en sittekää ostanu alkoholitonta kuohuvaa, tunsin itteni jotenki to´si tyhmäks että miks sit sitäkää alkoholitonta ku voi ostaa limua... On tää lapsen teko rankkaa ja vaikeeta... ja silleen et kun et voi koskaa tietää missa vaiheessa tärppi tulee. Meillä on taas kuopuksen kanssa valvottu viikko kun itkee öisin en tiiä mitä itkee mutta vuosi kun tulee ikää nii otan lääkärin kanssa asian puheeksi ja yritän selvittää mikä itkuisuuden takana on. Vielä sisimmässäni tulee pistos että onko järkeä vauvaa hankkia ja olla huono väsyny äiti sit kolmelle mutta minö kun haluun VIELÄ KERRAN kokea sen kun raskaus testi osoittaa plussaa, raskauden ihanuudet/hankaluudet, synnytyksen ja sen kun on pieni vauva sylissä. eli siis kaiken mitä vauva tuo tullessaan ja onhan siinä leikki kaveria toiselle... Taas tätä samaa vuodattelua SORI mutta oli pakko sanoa toivottavasti ette jo kyllästyny kuulemaan samoja asioita
 
Minnarun ja Tails :hug:

ON: Mielikuvitus alkaa tehdä kepposia ilmeisesti, kun minullakin alkaa olemaan muka oireita :LOL: Välillä tulee todella huono olo, naama kukkii niin, että näytän varmaan murrosikäiseltä, väritöntä vuotoa tulee paljon ja olen ollut kauhean herkkä. Totuudessa kaksi ensimmäistä varmaan johtuu siitä että ruokavalioni koostuu varmaan 90% karkeista, kun ei muka kerkeä syömään :ashamed: Kroppa sekaisin ja paino lipsunut taas liian alas.

Hyvää ja plussarikasta uutta vuotta kaikille!
 

Yhteistyössä