* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

mymosa
Ainut mikä tässä mietityttää on se, että lääkäri ei kieltänyt raskautumasta vaan saadaan yrittää.. Mutta kannattaahan mun syödä noita metuja nyt ainakin jonkin aikaa ja samalla koettaa pudottaa painoa. Tippuu ne sokeritkin sitten.. seuraava arvojen mittaus kun muka on sitten jos raskaudun..

Alkais ne menkat niin tippuu varmaan 10kg tällä pömpötyksellä :D

Kiitti tsempeistä ja haleista, niitä tarvii.. ja mies löi nyt haaveet jäihin, tiedän että ajattelee mua ja mahdollista vauvaa. Haluaa että saan itseni ensin kuntoon.. ajattelin kuitenkin alkaa tikuttaa ovista jo toisesta kierrosta, oottelen nyt nää teromenkat ja sitten...
 
Pahoitteluni, kun en ole käynyt päivittämässä tietojani. Nyt on jo kp:t 10/29-33. Oli sen verran rankka paikka, kun menkat taas alkoi, etten täälläkään ole käynyt. Mutta tuskin tarvitsee täällä selvittää, useammat varmaan tietänevät, mille tuntui. :(

Onnittelut vaan monille plussanneille, nyt sen voin taas hyvillä mielein toivottaa ja tervetuloa uusille.

Eikun uutta matoa koukkuun! :D
 
Tails: Juu kyllä me ymmärretään :hug: Päivitin tietosi listalle. Onnea tähän kiertoon!

m0308: Nyt keräät rohkeutta ja pissit tikkuun! Saadaan sinut plussanneisiin ja tuo kärkipää tyhjäksi ennen kuin sinne tulee taas ryntäys ;)
 
Hei mahtuisko joukkoon yksi kolmosen kuumeilija lisää :)

Olen 22v kahden tytön (04/08 ja 09/09) äiti pk-seudulta ja tänään poistettiin kierukka toisen kohtutulehduksen takia ja olisi tarkoitus olla ilman ehkäisyä 6kk ja jos ei sinä aikana tärppää niin häiden jälkeen uusi yritys päälle :)

Lapsi olisi minulle ja miehelle ensimmäinen yhteinen ja kyllä jännittää ja pelottaa kovin.
Ja kp:t tällä hetkellä kait 10/30
 
Minut voi myös siirtää sinne plussanneisiin. Viiva on vahvistunut sen verran, ettei epäilystäkään. Tänään pitäisi menkkojen alkaa, mutta tuskimpa alkavat, :)

Onnea myös muille plussanneille!

Ja onnea ja plussatuulia muille!
 
Heippati,

Pitkään olen jo juttujanne lueskellut, mutta nyt taidan hypätä joukkoon mukaan. Hieno plussa-aalto meneillään ja lisää toivon mukaan tulee heti huomisaamuna.

Huldasharks kirjoitti kauniisti Mymosalle. Voimia toivottelen minäkin. Me on käyty pitkä lapsettomuustaival ennen ensimmäistä lasta, joten jotain tiedän tuosta odottamisesta.

Millonkas Santtu meinaa testailla josko miehen intuitio olisikin osunut ihan kohdilleen?

Listalle voisi lisäillä jossain vaiheessa seuraavaa:
Pettunia................................. kp 9/30-32 (26-34) ........................yk 1 -xx -xx
 
Ahdistaa tänää alko kivut ja limaisen pyyhkäisynkin sain ja eikös se kieliny kuukautisista... miun limailut on tosi niukat koko kierrossa yhteensä kolme pyyhkäisyä tämä mukaan lukien... joten henkinen valmistautuminen alkakoon...
 
Heippa taas kaikille!

Mä en jotenki osaa olla tulematta tänne kattelee, paljon oli taas plussia tullut; ONNEA! :flower:

En uskalla vielä mihinkään odotuspinoon siirtyä, koska ajoittaista etovaa oloa lukuunottamatta ei ole mitään raskausoireita (ja kahdella edellisellä niitä tosiaan oli). Eka neuvola olis 16.12..Ehkä sitten sen jälkeen.

Helmi ja Papu (5+6)
 
aamu alkoi jälleen kamalalla pahoinvoinnilla. ilmassa oli aamuseksiä joka tyssäs hyvin lyhyeen ku juoksin keskenkaiken vessaan. ei tartte toki taaskaan oksentaa mutta yökkäilin veet silimis. kaunista.
 
Lauantaita kailille!

Miehen intuitio ei ollut oikeassa, tänään tullut pyyhittäessä verta, joten menkat alkavat ajallaan. Lisäksi eilen testattu nega.. Mulle voisi siis päivittää kp 1/29.

Lapset on hoidossa ja me lähdetään miehen kanssa viettämään laatuaikaa hotelliin. Saapahan ainakin nukkua kunnolla kun on menkat ;)
 
eikä mulla oo noita testejä niin en voi edes testata. täältä ei saa kaupoista ja apteekkiin en mee ku siellä on liikaa tuttuja. pitäis lähtee taas tonne 25km:n päähän hakemaan yhtä testiä..... että voi olla että testaan vasta ens viikolla... ehkä keskiviikona...
mutta toki mun tuurilla vuoto alkaa kuitenki.
 
Viimeksi muokattu:
Edellisestä kerrasta kun ehdin lukemaan kuulumisia, onkin jo mennyt tovi. Paljon plussia on tässä välissä ehtinyt tulla! Suuret onnittelut kaikille, joilla on pieni kyytiläinen masussa.:heart:
Ja sitten niille, jotka ovat tädin kohdanneet tai muut vastoinkäymiset painavat vielä suurempi :hug:

Tällä rintamalla ei mitään uutta. Kuukautisia ei vieläkään ole näkynyt, tein tänään varmistelutestin ja nega se oli kuten arvasinkin. Ajattelin jo, etten enää tekisi kerran kuussa testiä, mutta kyllähän se järkevää on kuitenkin varmuuden vuoksi. Tietää sitten edes koska ei ainakaan ollut vielä raskaana jos sattuisi ilman kuukautisia raskautumaan. Välillä on ollut sellaisia tuntemuksia, että elättelen toiveita hormonimuutoksista ja mahdollisista kuukautisista. Vaikkei kuukautiset kiva juttu olekaan kun 7-8päivää vuotaa (onneksi ei sentään ole pidempiä, vaikka suvussa siihen taipumusta onkin), niin tässä tilanteessa ne kuitenkin kertoisivat kehon olevan valmis.
 
SUNNUNTAI 28.11.2010

kp 31-> ...

m0308 .............................. kp 39/28-31 ...................... yk 3 -03 -08
smurffiina84 ..................... kp 31/30 ........................... yk 5 -03 -05



kp 21-30

Minnarun .......................... kp 28/29-31 ...................... yk 4 -04 -06
Barbamama35 ................... kp 23/26-30 ....................... yk 2 -00 -02
Äpyli ................................. kp 21/26 ............................. yk X -08 -10



kp 11-20

sporty ............................... kp 20/28-32 ........................ yk 7 -XX -XX
Kerran vielä ...................... kp 18/28 .............................. yk 6 -05 -06
Nindez80 .......................... kp 17/20-24 ....................... yk 2 -04 -07
äiti88 ................................ kp 16/28 -> ........................ yk 5 -06 -08
Huldasharks ..................... kp 13/40 ....... dpo .............. yk 6 -96 -09
kaneli87 ............................ kp 12/26-32 ....................... yk 2 -XX -XX
Tails .................................. kp 12/29-33 ....................... yk 5 -04 -07
kamiraro ........................... kp 12/30 ............................. yk 1 -08 -09
Miuski00 ........................... kp 12/32 ............................. yk X -02 -07
maitsu83 ........................... kp 11/29-32 ........................ yk 1 -05 -07
Pettunia ............................. kp 11/30-32(26-34) ............ yk 1 -XX -XX



kp 1-10

Leo81 ................................ kp 5/28-33 ........................ yk 2 -06 -07
tuoli .................................. kp 2/28-30 ........................ yk 3 -06 -07
Santtu81 ............................ kp 2/29 ............................. yk 4 -04 -06



kp XX

(Aktiivisemmat xx-listalaiset)
KHJ .................................... kp xx/xx ........................ yk 0 -03 -06
Äidin onni ......................... kp xx/xx ......................... yk X -07 -10
Maijamehi ......................... kp xx/xx ......................... yk X -03 -10
KaramelliApina .................. kp xx/xx ........................ yk X -07 -09
leana ................................. kp xx/xx ........................ yk X -04 -05
olkkis74 ............................. kp xx/xx ........................ yk 0 -01 -09
Nume ................................ kp xx/xx ......................... yk 0 -06 -08


(mukana menossa, mutta hissukseen)
Nipsu87 ............................ kp xx/xx ......................... yk 1 -XX -XX
Harmaana ......................... kp xx/xx ......................... yk 1 -07 -09
punkku ............................. kp xx/xx ......................... yk 1 -04 -05
kolmannen haaveilija ........ kp xx/xx .......................... yk x -XX -XX
Mymosa ............................ kp xx/xx ..... dpo ............ yk 7 -04 -07




Taustalla, tulkaa pian takaisin....
Niina22
Calumet
Orwokki
Criminal Mind
Taikawiitta
Nindez80
VauvaHai
PieniTytönTylleröinen



Vuoden 2010 plussat - Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan jokaiselle!


Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T, Jadey yk 1, Dyyni yk 1, Nepula yk 1, leena77 yk 6, Mama-84 yk 3, MyrskyMaija YK 2, Halinappi yk ?, Jessi75 yk 1, Pyyter-2 yk 3, JudeD yk 1, Sandemar yk 1, Rixutin yk 4, Muumi82 yk 1, Pompo79, Mimse yk 4, Niisku-Rouva yk x, Lasihelmi yk 1, Ninnuski yk 8, Neamma yk 1, Manzu yk 11, HelinäKeiju10, Tuplaneiti, vilivaltteri yk 2



:attn:
LUKUOHJEITA:

kp ?/?? kierron meneillään oleva päivä ja kierron pituus
dpo: days past ovulation eli suomeksi ovulaation jälkeiset päivät ;)
yk: yrityskierto
Vuosiluvut perässä: punaisella merkityt vuodet tarkoittavat tyttöä ja sinisellä on merkitty pojat. Jos vuodet ovat merenvihreällä, ei ole kyseinen henkilö syystä taikka toisesta ilmoittanut sukupuolta.
XX- merkintää käytetään epäselvissä tilanteissa tai kun ei toinen ole mitään ilmoittanut kiertopäiviinsä, yrityskiertoonsa ja/tai lapsiensa kohdalle.






OVULAATIO- JA RASKAUSTESTIT HELPOSTI NETISTÄ:


Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit
Yliopiston verkkoapteekki - Suomen suurin verkkoapteekki | nettiapteekki kosmetiikka vitamiini
Raskaustesti ja ovulaatiotesti verkkokauppa | Testikauppa.fi
Verkkoapteekki.fi
Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta
Raskaustestit ja ovulaatiotestit | Raskauskeiju.fi
Suomen kotitesti


PLUSSA-TUULIA!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille! :wave:

Päivitin listan jo huomiselle, niin ei tarvitse kuin päivitellä plussat huomenna ;) Smurffiina ja vilivaltteri: Mitä kuuluu?

Santtu81 ja tuoli: :hug: Halit tädistä ja onnea uuteen kiertoon! Sinne jouluun minäkin tähtään ;)

m0308: Tarviiko sun ees tehdä sitä testiä? Raskaana olet ihan selvästi =) Siirretäänkö jo plussanneisiin? :D

Miuski: Sairastellaanko teillä taas? Nyt on taas kaikkea liikenteessä. Huolestuttaa, kun et ole käynyt yli viikkoon... Toivottavasti teillä on kaikki hyvin :kiss:

(.) Muutama päivä enää tädin tuloon ja pääsee taas jännäämään uutta kiertoa. Voisin sanoa olevani lähes 100% varma, etten ole tällä hetkellä raskaana. Ei yhtään mitään oireita siihen suuntaan. Ennemminkin alkaa tulla menkkajomotuksia pikkuhiljaa... Taidan käydä ostamassa greippimehua jo valmiiksi, jos kokeilisi sitä taas vaihteeksi. Olisi kyllä aivan ihanaa saada plussa testiin joulunpyhinä =)
 
täällä jatkuu kauhee kurkkukipu ja äänen vei eilen monta kertaa nokka on tukossa kuiva yskä ja silleen. ihan älytöntä kun ei kuume nouse niin varmaan pitää pitkään tätä tämmöstä. myö ollaan petissä puuhailtu niiku joka päivä ja eilen sit ehdittiin kaks kertaa =) lieneekö siitä sit mitää hyötyy olla noin usein.

Joitain uusiako oli tullutervetulloo. ja onnee plussan saaneille.
 
barbamama35: hyvää kuuluu.. raskaana ollaan.. pahoinvointia ja mahankiristystä.. hermotkin kireellä.. voit päivittää mut sinne plussanneille! neuvola on joulun jälkeen vasta..

tervetuloo uusille!

kaikille lussatuulia.. *puhallus* =)
 
ei vielä siirrellä plussanneisiin. kyllä se täti tuloo vielä ja puoli sukua sen mukana. oon käpälöiny tota "kohdun-sitä-juttua",ni se on ainaki alaalla ja auki ja lämmöt ei oo koholla, että TUSKIN olen raskaana. luulen että tää oli nyt tän vuoden toinen ovuloimaton kierto. mulla oli tosiaan tos keväällä yks sellanen kierto että koko huhtikuus ei tullu ollenkaan kuukautisia. kierto veny 44:n päivän pituseks. jos tää on nyt sit se toinen samanlainen. eikös ne ovulaatiot rupea vähenemään mitä lähemmäks kolmeakymmentä mennään??
 
Onnittelut Vilivaltterille.

Toivottavasti pääset Kaneli nopeasti taudista eroon. Täällä on kuvailemaasi tautia sairastettu nyt jo kaksi viikkoa putkeen ja vieläkin on tuon äänen kanssa ongelmia.

Meinaatko Smurfiina tosiaan jaksaa vielä melkein viikon odottaa? Sissi olet.

Viimeksi mulle tuli plussa ihan puskista, vaikka jälkikäteen ajateltuna oli kaksi ihan selkeää oiretta. Yhtäkkiä piti yöllä juosta vessassa 4-5 kertaa ja pari päivää ennen menkkojen oletettua alkua tuli hirveät menkkakivut. Mulla kun noita kipuja on normisti vasta tädin tultua paikalla jos silloinkaan. Että noita kahta asiaa tulee varmasti vahdattua nyt sitten loppukierrosta. Kohan tästä nyt ensin päästäisiin edes ovikseen asti..
 
Onnittelut plussanneille! Ihanaa lukea niistä :)

Itsellä täällä raskausoireita ilmassa, hajut on hirmuisen voimakkaita ja etovaa oloa ja ruokahaluttomuutta ilmassa.. Alavatsa on myös turvonnut... Hui!
Yritän kuitenkin itseäni toppuutella, etten suurennuslasilla ala tarkkailemaan, olen ollut liikkeellä ajatuksella, että ensi kierrosta kannattaa vasta alkaa jännäämään. Sitten tuli noita oireita ihan puun takaa :D

Olenkin siis miettinyt, että koska kannattaa testata?
Menkat alkoi 8.11 ja kierukka poistettiin 12.11, siitä viikon verran tuhruvuotoa.
Mä en halua testata liian aikaisin kuitenkaan, kierto oli suht säännöllinen kierukan kanssa, mutta ei ole hajuakaan onko se nyt samoissa... Vaikeaa :confused:

Tervetuloa uusille!
En tiedä haluaako muut jakaa täällä tietoja itsestään minkä verran, mutta olisi kiva tietää minkä ikäistä sakkia ja vähän, että mistä päin?
Minä olen 22-vuotias mamma Espoosta. Lapsista näkyy tiedot listassakin, mutta esikoinen on pian 3-vuotias poika ja kuopus muutaman kuukauden päälle vuoden vanha tyttönen :heart:
 

Yhteistyössä