* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

KaramelliApina: Tiedätkö koska sulla oli ovis tässä kierrossa? Jos tiedät, laske siihen 2 viikkoa päälle niin saat hetken jolloin kuukautiset pitäisi alkaa. Jos sitä ei ole tiedossa tai ei ole mitään arvelujakaan asiasta, kannattaa ehkä luottaa vanhaan kierron mittaan. Testaushetki riippuu myös testistä. Toiset on herkempiä ja näyttää tuloksen jo aiemmin ja toiset vasta kuukautisten ollessa myöhässä.

smurffiina: Miksi odotat vielä viikon ennen kuin testaat? Sullahan on jo tänään menkat myöhässä, jos tuo listan lukema pitää paikkaansa. Olette kyllä sitkeitä m0308 kanssa kun jaksatte vaan odotella ja katsella alkaako vuoto. Itse en pystyisi :LOL:

Minnarun: Koska testaat?
 
Juu tän viikon perjantai ilta tai lauantai aamu olis tarkoitus vasta testata kun mies haluaa olla mukana ja on tämän viikon reisussa. Sopivasti.
Kyl tää on pitkää odottaa viel melkein viikko. Koko ajan tekee mieli lähteä ostaan testi ja testata. Mut odotellaan nyt että mies pääsee mukaan.
 
barbamama: mie en testaa vasta kuin jos menkat on myöhässä joten aikaisintaan perjantaina.... nyt tuntuu kyllä siltä et eiköhän se täti tuu... tänään on rinnat alkanu tulla hellemmiks...hassusti kipeät ja vahvemmin vasen ??? koittaa suojella itseään kovasti tänään olis dpo 10 eli kaiken järjen mukaan täti tulis vasta torstaina. AIka kuluu niin hitaasti.
 
Karamelliapina Sieki oot alkanu lasten teon hyvissä ajoin =) mie oon kans 23 v ja esikko 5v tyttö ja kuopus 10kk poika

Mulle on iskeny niin sanotun tenkkapoon(vai miten se sanotaan) no kuitenkin mietin taas jotta onko tää uus lapsi hyvä idea viime yönä näin unta että erottiin ja 2 lapsen kanssa muutettiin kaksioon asumaan ja mies oli sit löytäny jonkun nuoren ja lapsettoman naisen itelleen. kauheinta siina oli että aamulla heräsin ja mietin sitä vieläkii. Kamalaa kun en tiiä miten puida tätä. mies on kyllä kolmannen lapsen kanssa mukana touhuissa ja jos se sitä haluis nii kai se sen sit sanois iha suoraan että nää kaks saa riittää. ei kait sen mun mieliks lasta mun kasn tee. Kun eilenki oli sit esikoisella paha päivä ja kiukkus niin että meiltä molemmilta oli mennä hermo. nii se sano että jos meille herran armosta sattuu viel yks lisä jäsen tulemaan niin miten tässä sit oikeen jaksetaan ja kestetää nää uhmat ja kaikki muut päälle. se sai sen kuullostaa jotenki nii siltä että pitäs miettii viel mutta en tiiä.. tää on taas tätä jos jos ja jos..... Sori kun vaivaan teitä näillä huolillani...
 
moi!

tuun paria asiaa kommentoimaan eli m0308 ovulaatiot lisääntyy mitä vanhemmaksi tulee, mä oon nyt 35 ja 2 ovista bongasin. onneks sitä toista ei hyödynnetty koska nyt vois masussa olla kaksoset... eli vanhemmiten siis myös kaksosraskauksien riski lisääntyy kun irtoo useempi munasolu.

karamelliapina mulla alko menkat 5.9 ja kierukka poistettiin 8.9 ja ekat testit tein lokakuun alussa mitkä oli selkeetä negaa mut sit alko oireita tulemaan ja 15.10 tuli todella vahva plussa. kierto ei siis ollu yhtään sekaisin kierukasta vaan ihan normaali. mulla tuli siis kierukan aikana menkat normaalisti ajallaan, tosin oli siis paljon normaalia niukemmat, mut siitä osasin suunnilleen oviksen laskea ja bongata. kierukka ehti mulla olla vaan pari vuotta et en tiiä et jos ois enempi et onko sitte merkitystä.

miuskin kuulumisia mäki kaipailen :wave:

jessi ja pikkuj 11+3
 
Täälläkin yksi joka toivoo kovasti kolmatta! Lapset tyttö -02 ja poika -04. Nyt kun nuorimmainen on eskarissa, niin ajattelen, että vois olla ihana aika saada kolmas sinne ensi syksylle, niin voisi itse olla vauvan kanssa kotona odottelemassa isompia koulusta.
Mie oon vähän hijas ja tyhymä, mut en hirviänä ossaa lukkee tuota teijän listaa, mut jos sinne listalle halutaan lisästä porukkaa niin minun kierto aika lailla sen 28 päivää (pieniä heittoja joskus) eli sanotaanko että 26-30. Viime lauantaina alko sit viimeisimmät kuukautiset, kaikista "oireista" huolimatta. Eli nyt sitten oikeasti pikku hiljaa aloitellaan yrittämistä.. Sopimus on oikeastaan se että tulee kun on tullakseen. Itse toivon mahdollisimman pikaista raskautumista.

Onnea jo plussanneille!
 
kävin tänää tk:s pissimäs testiin ja arvatkaapa kaikin kaks kertaa mikä oli tulos???!!!!!!! No vittu nega!!kamalasta pahoinvoinnista huolimatta. Neuvola akka rupes jo puhumaan lapsettomuus hoidoista, mutta sano että tuskin pääsen vielä vuoteen ku on jo kaks lasta. noin vaan meni vuosi kuumeilessa. helmikuus jätin ehkäisyn pois ja siitä asti eka kateltiin että miten käy. no ku ei alkanu kuulumaan vauvaa niin ruvettiin elokuus oikeen yrittämällä yrittämään. toiveissa ois ollu vauva vielä ennenku juniori täyttää 3 vuotta. eli ennen ens helmikuuta. no nyt ei oo enää mitää toivoa... tällä menolla juniori kerkee jo 4 vuotiaaks.... :'(
 
m0308: Ei voi olla totta! Olin ihan varma raskaudestasi, kun oireetkin oli niin vahvat ja kiertopäivät huimissa lukemissa. Ihan uskomatonta :confused: Iiiiiiso lohdutushalaus :hug: Pääsittekö kuitenkin nyt jonottamaan niihin hoitoihin vai mihin päädyitte?

koiksa-79: Tervetuloa mukaan! Päivittelen sinut tuonne listalle. Tämä on siis ensimmäinen virallinen yrityskierto vai?

Minnarun ja smurffiina: Teräshermoja toivottelen, että jaksatte piinailla viikonlopulle asti =)

kaneli: :hug: Ei kai auta muu kuin nostaa kissa pöydälle ja puhua avoimesti asiasta miehesi kanssa. Ainakin saat mielenrauhan =)

(.) Täällä alkoi jo tihkua punaisensekaista eli kierrot senkun lyhenee... En tiedä pitäisikö jo ottaa yhteyttä lääkäriin. Hieman pelottaa onko sinne kohtuun jäänyt vieläkin jotain... : / Taustaa siis: pieleen mennyt raskaus päättyi elokuussa, kuukauden päästä kaavinta (kohdussa oli vielä istukkaa), ensimmäinen kierto kaavinnan jälkeen 28 pv, seuraava 25 pv ja nyt vain 23 pv mikäli tänään on kp 1. Aikaisemmin kiertoni oli noin 30 pv. Nämä viimeiset kierrot ovat siis olleet tosi poikkeuksellisen lyhyitä. En tajua. :confused: Onkos teillä jotain kokemusta vastaavasta? Mistä tämä voisi johtua? Hieno homma tietysti, että pääsee nopeasti taas uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen. Tiesin, etten ole raskaana. Ei ollut niitä oireita eikä tunnetta raskautumisesta. Sinänsä ei siis ole paha mieli eikä pettynyt olo. =)
 
Täällä olo aivan kamala flunssa sen kuin pahenee tänään lähden kinuamaan saikkua en jaksa olla... kohta kaks viikkoa tautia takana eikä helpotusta tunnu olevan, lämmöt koholla mutta ei kuumeeksi asti, hieman mietin olisko e testi tehtävä ennen lääkäriin menoa mut ajattelin et jos ne kuuria määrää sanon että onb mahdollista että olisin saattanut raskautua. Menkkamaisia jomotuksia ollu mut lievästi finnit tosiaan tuli jo aikoja sitten joten niistä en osaa ennustaa onko sse täti tulossa vai ei. Tää flunssa vie kyllä ajatukset ni ei oo sillä lailla hankalaa pidättäytyä testaillusta.

m0308: samma här olin aivan varma et olisit päässyt vaihtamaan pinoa... voihan nenä, voimia :hug:

kaneli: miehet aina välillä kommentoi just noin mut ne ei osaa ajatella sitä sen enemmän miun mies huonoina päivinä tuskailee koirille ja lapsille, mie kuvittelisin et miehet ei sopeudu niin hyvin muuttuviin tilanteisiin kuin naiset. Miehille vastoinkäymiset on aina paljon vaikeampia.

koiksa79: teretulemast joukkoon kuumeiseen =)

Barbamama: ihana kun sie jaksat kerätä yhteen kuulumisia ja olla aktiivinen =) Voisko se pilalle menny raskaus yhä pistää kiertoa sekasin ja siihen vielä tämä kuumeilu ni eiköhän sillä keho mene sekaisin, voishan se olla ihan hyvä että soittaisit ja kysyisit mistä mahtaa kieliä. Mie jännittelen tämän kierron kestoa kaiken logiikan mukaan nyt olis "lyhyempi" kiertomut se ovis oli vasta kp 18 joten....


pieni lisäys ei minkänlaisia raskausoireita ilmassa :|
 
Viimeksi muokattu:
MAANANTAI 29.11.2010

kp 31-> ...

m0308 .............................. kp 40/28-31 ...................... yk 3 -03 -08
smurffiina84 ..................... kp 32/30 ........................... yk 5 -03 -05



kp 21-30

Minnarun .......................... kp 29/29-31 ....................... yk 4 -04 -06
Äpyli ................................. kp 22/26 ............................. yk X -08 -10
sporty ............................... kp 21/28-32 ........................ yk 7 -XX -XX



kp 11-20

Kerran vielä ...................... kp 19/28 .............................. yk 6 -05 -06
Nindez80 .......................... kp 18/20-24 ....................... yk 2 -04 -07
äiti88 ................................ kp 17/28 -> ........................ yk 5 -06 -08
Huldasharks ..................... kp 14/40 ....... dpo .............. yk 6 -96 -09
kaneli87 ............................ kp 13/26-32 ....................... yk 2 -XX -XX
Tails .................................. kp 13/29-33 ....................... yk 5 -04 -07
kamiraro ........................... kp 13/30 ............................. yk 1 -08 -09
Miuski00 ........................... kp 13/32 ............................. yk X -02 -07
maitsu83 ........................... kp 12/29-32 ........................ yk 1 -05 -07
Pettunia ............................. kp 12/30-32(26-34) ............ yk 1 -XX -XX



kp 1-10

Leo81 ................................ kp 6/28-33 ........................ yk 2 -06 -07
koiksa-79 ......................... kp 3/26-30 ........................ yk 1 -02 -04
tuoli .................................. kp 3/28-30 ........................ yk 3 -06 -07
Santtu81 ........................... kp 3/29 .............................. yk 4 -04 -06
Barbamama35 ................... kp 1/23-28 ....................... yk 3 -00 -02



kp XX

(Aktiivisemmat xx-listalaiset)
KHJ .................................... kp xx/xx ........................ yk 0 -03 -06
Äidin onni ......................... kp xx/xx ......................... yk X -07 -10
Maijamehi ......................... kp xx/xx ......................... yk X -03 -10
KaramelliApina .................. kp xx/xx ........................ yk X -07 -09
leana ................................. kp xx/xx ........................ yk X -04 -05
olkkis74 ............................. kp xx/xx ........................ yk 0 -01 -09
Nume ................................ kp xx/xx ......................... yk 0 -06 -08


(mukana menossa, mutta hissukseen)
Nipsu87 ............................ kp xx/xx ......................... yk 1 -XX -XX
Harmaana ......................... kp xx/xx ......................... yk 1 -07 -09
punkku ............................. kp xx/xx ......................... yk 1 -04 -05
kolmannen haaveilija ........ kp xx/xx .......................... yk x -XX -XX
Mymosa ............................ kp xx/xx ..... dpo ............ yk 7 -04 -07




Taustalla, tulkaa pian takaisin....
Niina22
Calumet
Orwokki
Criminal Mind
Taikawiitta
Nindez80
VauvaHai
PieniTytönTylleröinen



Vuoden 2010 plussat - Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan jokaiselle!


Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T, Jadey yk 1, Dyyni yk 1, Nepula yk 1, leena77 yk 6, Mama-84 yk 3, MyrskyMaija YK 2, Halinappi yk ?, Jessi75 yk 1, Pyyter-2 yk 3, JudeD yk 1, Sandemar yk 1, Rixutin yk 4, Muumi82 yk 1, Pompo79, Mimse yk 4, Niisku-Rouva yk x, Lasihelmi yk 1, Ninnuski yk 8, Neamma yk 1, Manzu yk 11, HelinäKeiju10, Tuplaneiti, vilivaltteri yk 2



:attn:
LUKUOHJEITA:

kp ?/?? kierron meneillään oleva päivä ja kierron pituus
dpo: days past ovulation eli suomeksi ovulaation jälkeiset päivät ;)
yk: yrityskierto
Vuosiluvut perässä: punaisella merkityt vuodet tarkoittavat tyttöä ja sinisellä on merkitty pojat. Jos vuodet ovat merenvihreällä, ei ole kyseinen henkilö syystä taikka toisesta ilmoittanut sukupuolta.
XX- merkintää käytetään epäselvissä tilanteissa tai kun ei toinen ole mitään ilmoittanut kiertopäiviinsä, yrityskiertoonsa ja/tai lapsiensa kohdalle.






OVULAATIO- JA RASKAUSTESTIT HELPOSTI NETISTÄ:


Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit
Yliopiston verkkoapteekki - Suomen suurin verkkoapteekki | nettiapteekki kosmetiikka vitamiini
Raskaustesti ja ovulaatiotesti verkkokauppa | Testikauppa.fi
Verkkoapteekki.fi
Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta
Raskaustestit ja ovulaatiotestit | Raskauskeiju.fi
Suomen kotitesti


PLUSSA-TUULIA!
 
Viimeksi muokattu:
Teräshermoja tässä juu vaaditaan. Tekis mieli testailla mut sovittiin että tehdään se yhdessä. Huomisesta tulee varmasti pitkä päivä kun olen saikulla kotona. Sillon hermoja tarvitaan.
Muut päivät menee töissä niin ei kerkee sillain asiaa miettiin. Ja perjantai menee töissä ja sit ajaessa mummilaan. Täytyy koittaa jotenkin salassa pystyä tuo testi tehdä emme ole puhuneet heille että yritämme ensimmäistä yhteistä lasta jo.
 
Kiitos Minnarun! :kiss: Tämä liikkeellä oleva flunssa on kyllä tosi rasittava. Mies oli 1,5 viikkoa 39 asteen kuumeessa ja sai päälle korvatulehduksen. Itse olin myös viikon verran 38 asteen kuumeessa. Kuume on jo helpottanut ja kurkkukipu, mutta nyt on tilalla tajuton nuha. Toivottavasti saat apuja lääkäriltä ja alkaa jo helpottaa. Vaikkei kuumetta ole paljon, puolikuntoisena olo viikkotolkulla vie voimat : /

(.) Täällä aukes sitten hanat eli kp 1.
 
mymosa
Sen verran sattuu jalkoihin ja nippailee, että kohta aukee padot.. jes!

Toivottavasti ei sentään vuoda lorona 3vkoa niinkuin viimeksi, kun jäi menkat pois 6kk.. huhhui..Siinä oli imukykyisin sidekin liian imukyvytön..
 
Smurffiina: kuulostaa kyllä niin lupaavalta.

Mie oon huomiseks jäämässä kotiin pois töistä joten kyllä se testi kuumottaa, tekisi mieli niin koin tehdä mutta toisaalta haluaisin vielä haaveilla mutta taidanpa tehdä suunnitelman muutoksen ja testata aamulla, ajattelin et ennen lääkäriin menoa olis ihan hyvä tietää. <Aamulla teen =) ja palaan kyllä heti tänne kirjoittamaan, mutta tunne on kyllä hyvin vahva et nega se on. JOstain syystä hirveen vahva. Ei oo tunnetta et täti tulis mutta ei tunnetta että uusi elämä olisi saanut alkunsa.
 
ihan ohimennen tässä... Mulla valkovuodon määrä lisääntyi pari päivää ennen menkkoja.. Mutta voihan se tarkoitttaa muutakin. Tällä kertaa tätä ;) Mä kun en vaan muista mitä milloinkin pitää tapahtua kun nää on vasta toiset menkat sitten v.2007 :D

Tässä kierrossa muuten (jonkun laittaman linkin vauhittamina) meillä aloitetaan treenaus/yritys heti vuodon loputtua ja jatketaan jota-toinen-päivä -taktiikalla joulu viikolle asti! Mä oon päättänyt ettei nyt ainakaan mitkään esteet tule meidän eteen! Ainakin tietää että kaikkensa on tehnyt ;)

Ai niin..
KaramelliApina oli kysellyt tietoja.. Mä olen 29v Helsingistä ja lapset ovat tyttö 04 ja poika 06 :)
 
Viimeksi muokattu:
Jessi, en tietääkseni/muistaakseni :D poika on kyllä syntyny helmikuus 08, mutta kirjottelin sillon tuolla irc gallerian keskusteluis...
Kiitti kaikille haleista. Niitä tarvitaan... Vuoto ei oo vieläkään alkanu,mutta alkaa varmaan kivuista päätellen huomenna tai ylihuomenna. Nooh, saapahan sit taas jatkaa yritystä :)
Tzemi tzemiii, kaikille piinailijoille :wave:
 
Täällä kans tuota samaa lisääntynyttä valkovuotoa...
Ei pienintä haisua ovulaatiosta. Pari päivää sitten oli sellainen ihmeellinen kipu toisella puolella vatsaa, joka tuntui liikkuessa ja istuessa siihen ihan sattui. Se kesti joitakin päiviä, epäilen ettei kai ovis nyt niin kauaa kipuile. Mulla ollu kystia, josko olis sitä ollut... :confused:
Nyt kun oon saanut sen ajatuksen päähäni, että saatan olla raskaana, niin on aivan sietämätöntä yrittää malttaa mielensä sen testin kanssa... :whistle:
Hatunnostot vaan kaikille, jotka viileesti toteaa odottavansa vielä kaksi viikkoa !
Jos olisin järkevä niin testi kannattaisi tehdä vasta 12.12, kun kierukka on poistettu 12.11.
Päätin nyt malttaa 6.12 asti, menkkojen mukaan suunnilleen. Viikkoa pidempään ei pysty venyttämään :D
 
Testattu on ja nega !!!!

flunssa ihan kamala ja tänään jäin saikulle pitäis vaan saada soitettua tk:hon kun tartteis saikku lappua ja voisvat kattoo onko poskionteloissa mitä, reilu kaksi viikkoa tätä nyt on kestäny :( joten joutaishan tän saada jo pois.

Aikasta varma oon et täti saapuu limoja tuli jo eilen ja eikös ne lisäänny ennen menkkoja ihan kirkastahan se on ollu mut mulla se on aina lähes kirkasta.
 
Viimeksi muokattu:
niin vahvat menkka oireet et eiköhän se täti karauta paikalle.... oli hetkellinen oikein kunnon kipuilu muniksissa ja valkkaria lorahdellu, ja aikamoinen alakulo on ollu tänään seurana. Voi kuinka vielä toivoisin mutta, menispä nyt päivät kiitäen. tänään kp 30 dpo 11
 

Yhteistyössä