Eipä oo tullu kirjoiteltua hetkeen. Lukemassa oon kyllä käyny päivittäin, mutten oo saanu aikaiseksi kirjoittaa..
Kierukan poistossa siis kävin ja hyvin meni. Minut yllätti vuodot sen poiston jälkeen. Kesti viikon ja sitä ennen kun oli viikon verran ollut menkkoja niin alkoi se rättien kanssa puljaaminen jo ärsyttää...
Nyt on vuodot ohi ja sen on huomannut makuuhuoneessakin
Suuret onnittelut kaikille plussanneille!
Synnytyksistä kyseltiin, mutta en jaksa kokonaisia tarinoita väkertää, sanottakoon, että esikoisen synnytyksen jälkeen mua pelotti synnytys koko kuopuksen odotusajan, mutta kuopuksen synnytys oli melkeinpä miellyttävä kokemus, jos niin voi synnytyksestä sanoa
Suurimpana pelonaiheena mullakin taitaa olla oma jaksaminen, toisaalta on helpottanut lukea, ettei muutkaan aina jaksa ja muutkin epäröivät sen suhteen.
Rahallisesti ei huoleta, kroisoksia ei olla, mies on sivarissa ja mä olin opiskelijana ennen kotiinjäämistä. Säästöjä ei ole turvana ja ne rahat mitkä tulee, niin kyllä meneekin.. Eli kädestä suuhun. Tosin tääkin tilanne varmasti helpottuu, miehellä suurehkolla todennäköisyydellä on vakipaikka, kun tuo sivari puolen vuoden päästä loppuu.
Ja kyllähän tämäkin lapsi saa lapsilisät ym eikä olla ehditty luopua juurikaan vauvatarvikkeista. Mitä nyt pinnasängystä ja turvakaukalosta ja..
Ja vain rakkaimmat pikkuvauvan vaatteet on säästetty, toisaalta on kiva päästä ostamaan uusia
Yksi mikä on myös mietityttänyt, niin on lastenhoito, jos joskus haluaa vapaata.. Mun äiti tosin vannoi kuopuksenkin odotusaikana, ettei molempia ota yhtä aikaa, mut onhan ne siellä jo muutaman kerran olleet...
Mutta, koitan minäkin tästä taas aktivoitua kirjoittamisen kanssa.
Plussatuulia kaikille!