* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

Pakko täällä aina käydä kurkkimassa! =)
M0308: pakko kommentoida. Mun parhaan kaverin kolme raskautta ovat alkannet flunssalla. Sanoikin, että se on varmin alkuraskauden merkki. Samoin tämä mun raskaus alkoi... Että paljon peukutuksia sulle!
Neamma ja masukki 4+5
 
Eipä oo tullu kirjoiteltua hetkeen. Lukemassa oon kyllä käyny päivittäin, mutten oo saanu aikaiseksi kirjoittaa.. :)
Kierukan poistossa siis kävin ja hyvin meni. Minut yllätti vuodot sen poiston jälkeen. Kesti viikon ja sitä ennen kun oli viikon verran ollut menkkoja niin alkoi se rättien kanssa puljaaminen jo ärsyttää...
Nyt on vuodot ohi ja sen on huomannut makuuhuoneessakin ;)

Suuret onnittelut kaikille plussanneille!

Synnytyksistä kyseltiin, mutta en jaksa kokonaisia tarinoita väkertää, sanottakoon, että esikoisen synnytyksen jälkeen mua pelotti synnytys koko kuopuksen odotusajan, mutta kuopuksen synnytys oli melkeinpä miellyttävä kokemus, jos niin voi synnytyksestä sanoa :D

Suurimpana pelonaiheena mullakin taitaa olla oma jaksaminen, toisaalta on helpottanut lukea, ettei muutkaan aina jaksa ja muutkin epäröivät sen suhteen.
Rahallisesti ei huoleta, kroisoksia ei olla, mies on sivarissa ja mä olin opiskelijana ennen kotiinjäämistä. Säästöjä ei ole turvana ja ne rahat mitkä tulee, niin kyllä meneekin.. Eli kädestä suuhun. Tosin tääkin tilanne varmasti helpottuu, miehellä suurehkolla todennäköisyydellä on vakipaikka, kun tuo sivari puolen vuoden päästä loppuu.
Ja kyllähän tämäkin lapsi saa lapsilisät ym eikä olla ehditty luopua juurikaan vauvatarvikkeista. Mitä nyt pinnasängystä ja turvakaukalosta ja.. :rolleyes:
Ja vain rakkaimmat pikkuvauvan vaatteet on säästetty, toisaalta on kiva päästä ostamaan uusia ;)
Yksi mikä on myös mietityttänyt, niin on lastenhoito, jos joskus haluaa vapaata.. Mun äiti tosin vannoi kuopuksenkin odotusaikana, ettei molempia ota yhtä aikaa, mut onhan ne siellä jo muutaman kerran olleet... :D
Mutta, koitan minäkin tästä taas aktivoitua kirjoittamisen kanssa.

Plussatuulia kaikille!
 
TIISTAI 23.11.2010

kp 31-> ...


Ninnuski ........................... kp 42/ 26-28 .................... yk 8 -07 -09
Tails ................................. kp 37/29-33 ..................... yk 4 -04 -07
m0308 .............................. kp 34/28-31 .................... yk 3 -03 -08
kaneli87 ............................ kp 32/29-32 ................... yk 0 -XX -XX


kp 21-30


Leo81 ............................... kp 29/28-30(33) .. dpo 11.. yk 1 -06 -07
Santtu81 ........................... kp 26/29 ........ dpo 9 ....... yk 3 -04 -06
smurffiina84 ..................... kp 26/30 .......................... yk 5 -03 -05
Tuplaneiti ......................... kp 26/28 ........................... yk X -07 -09
vilivaltteri ........................ kp 26/30 ............................ yk 2 -07 -09
Minnarun .......................... kp 23/29-31 ..................... yk 4 -04 -06



kp 11-20

Barbamama35 ................... kp 18/26-30 ..................... yk 2 -00 -02
Äpyli ................................. kp 16/26 ............................. yk X -08 -10
sporty ............................... kp 15/28-32 ........................ yk 7 -XX -XX
Kerran vielä ...................... kp 13/28 .............................. yk 6 -05 -06
Nindez80 .......................... kp 12/20-24 ....................... yk 2 -04 -07
äiti88 ................................ kp 11/28 -> ........................ yk 5 -06 -08



kp 1-10

Huldasharks ..................... kp 8/40 ....... dpo .............. yk 6 -96 -09
Miuski00 ........................... kp 7/32 .............................. yk X -02 -07


kp XX

(Aktiivisemmat xx-listalaiset)
KHJ .................................... kp xx/xx ........................ yk 0 -03 -06
Äidin onni ......................... kp xx/xx ......................... yk X -07 -10
Maijamehi ......................... kp xx/xx ......................... yk X -03 -10
KaramelliApina .................. kp xx/xx ........................ yk X -07 -09
leana ................................. kp xx/xx ........................ yk X -04 -05
tuoli .................................. kp xx/xx ........................ yk 2 -06 -07
olkkis74 ............................. kp xx/xx ........................ yk 0 -01 -09
Nume ................................ kp xx/xx ......................... yk 0 -06 -08


(mukana menossa, mutta hissukseen)
Nipsu87 ............................ kp xx/xx ......................... yk 1 -XX -XX
Harmaana ......................... kp xx/xx ......................... yk 1 -07 -09
punkku ............................. kp xx/xx ......................... yk 1 -04 -05
kolmannen haaveilija ........ kp xx/xx .......................... yk x -XX -XX
HelinäKeiju10 ................... kp xx/xx .......................... yk x -06 -08
Mymosa ............................ kp xx/xx ..... dpo ............ yk 7 -04 -07




Taustalla, tulkaa pian takaisin....
Niina22
Calumet
Orwokki
Criminal Mind
Taikawiitta
Nindez80
VauvaHai
PieniTytönTylleröinen



Vuoden 2010 plussat - Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan jokaiselle!


Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T, Jadey yk 1, Dyyni yk 1, Nepula yk 1, leena77 yk 6, Mama-84 yk 3, MyrskyMaija YK 2, Halinappi yk ?, Jessi75 yk 1, Pyyter-2 yk 3, JudeD yk 1, Sandemar yk 1, Rixutin yk 4, Muumi82 yk 1, Pompo79, Mimse yk 4, Niisku-Rouva yk x, Lasihelmi yk 1, Neamma yk 1, Manzu yk 11



:attn:
LUKUOHJEITA:

kp ?/?? kierron meneillään oleva päivä ja kierron pituus
dpo: days past ovulation eli suomeksi ovulaation jälkeiset päivät ;)
yk: yrityskierto
Vuosiluvut perässä: punaisella merkityt vuodet tarkoittavat tyttöä ja sinisellä on merkitty pojat. Jos vuodet ovat merenvihreällä, ei ole kyseinen henkilö syystä taikka toisesta ilmoittanut sukupuolta.
XX- merkintää käytetään epäselvissä tilanteissa tai kun ei toinen ole mitään ilmoittanut kiertopäiviinsä, yrityskiertoonsa ja/tai lapsiensa kohdalle.






OVULAATIO- JA RASKAUSTESTIT HELPOSTI NETISTÄ:


Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit
Yliopiston verkkoapteekki - Suomen suurin verkkoapteekki | nettiapteekki kosmetiikka vitamiini
Raskaustesti ja ovulaatiotesti verkkokauppa | Testikauppa.fi
Verkkoapteekki.fi
Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta
Raskaustestit ja ovulaatiotestit | Raskauskeiju.fi
Suomen kotitesti


PLUSSA-TUULIA!
 
Viimeksi muokattu:
kiits barbamama päivityksestä :) korjaatko mulle kp34. ku mun edellinen vuoto alko 21.10. eikös siitä tuu sitte jo 34päivää? tänää otti kauhean kipeää mahaan ja tuntu niinku ois ollu tiiliskiviä täynnä ku kannoin junioria rappusia ylös ja alas toppavaatteet päällä. säikähin että nytkö se vuoto sitte alkaa. ei onneks oo vieläkään alkanu :) toisaalta,jos en oo raskaana,niinku luulen,ni ois jo kiva että alkais,että pääsis taas yrityksen makuun ;)
 
Kiitos Barbamama päivityksestä!! Mun dpo on kyllä jotain ihan muuta kun 4.. taitaapi olla 9.

Miuski tosiaan on kadonnut.. :( Onkohan kaikki hyvin?

Täällä ei kummempaa.. Jotenkin tällä viikolla töissä tullut parikertaa sellainen olo että ois raskaana, mutta tiedä sitten. Mitään oiretta mihinkään ei ole, sellainen tunne vaan tuli. No pe testaan joka tapauksessa, kun vkl vietellään miehen kanssa kaksin. Josko sais sille vaikka mukavan lahjan antaa la iltana plussatestin muodossa ^_^

Pakko vielä lisätä..
Mies on ihan varma että on tärpänny ja joka asiaan mitä sanon, kuittaa "eikös se kuulu asiaan ;)". Hieman ärsyttänyt jo kun jo viime viikolla aloitti. Mulla ollut kummallisen kuuma kokoajan ja siitäkin kun sanoin niin... No, arvata saattaa. (No okei, on mulla alamaha turvoksissa jne.. Yritän vaan olla huomaamatta mitään. Tosiaan tissit ei kyl oo yhtään kipeet, viime kierrossa oli tosi kipeet.)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Tuplaneiti !! :flower:

Mihin Miuski on tosiaan hävinnyt? Toivottavasti kaikki hyvin siellä, tarpeeksi jo heidän poppoota lähiaikoina kiusattu sairastumisilla yms .. :mad:
Täällä kävi niin että kun menkat loppui niin alkoi kauhee hiivatulehdus! :stick: Ei oo ikinä moista ollut, mutta polttaa ja kutittaa haaraväliä niin että.. :ashamed: Hiivalääkkeet hain, mutta taitaa tässä kuussa ovis mennä sivusuun. Ei kauheesti tee mieli pöllytellä peittoja ja toihan voi kai tarttua kumppanillekin mitä nyt viimeseks haluan.. Ohjeessa luki että lääkettä pitää käyttää 1-2 viikkoa ja sitten onkin just ovis mennyt. Pah!!

Synnytyksista on ollut puhetta; Esikoisen syntymä oli kauhee kokemus ja siitä jäi traumat sekä alkuun sellainen kauhee, lähes vihan tunne vauvaa kohtaan (joka oli tietty täysin syytön) mutta kuulin että se on ihan normaalia tollesen synnytyksen jälkeen. Ja siitä johtuen ei sitten imetyskään sujunut kun ei maito noussut rintoihin lainkaan kun itketti vaan kun katsoinkin vauvaa. Siitä seurauksena alkoi menkat heti ja ekasta seksikerrasta tulin raskaaksi ja aloin odottaa meijän kakkosta. Ikään kuin joku vitsi; justhan olin sairaalasta lähtenyt vannoen etten ikinä enää harrasta seksiä, saati sitten synnytä yhtään olentoa. Noh, onneksi paniikinomaisten 9kk aikana mulle ehti muutamakin lääkäri kertoa että koska syntyvät noin putkeen niin toinen tulee ikäänkuin itsekseen sieltä samaa kanavaa pitkin koska kuulemma lantion luilla kestää muutama VUOSI palata takas paikoilleen. En uskonut. En vaikka kuinka moni sen sanoi. Pelkäsin ja ketutti. Mutta sieltäpä tuli tosiaan, isompaa hätääkin oon joskus joutunut kovempaa tynnäämään :kieh: :LOL:
Onpas kivaa kun kuvailen näin kauniisti. Mutta sitten mulla oli toinen vauva jota oli yhtäkkiä alusta asti niin paljon helpompi rakastaa ja tunsin suurta syyllisyyttä siitä. Vaikka olinkin toki rakastunut jo myös esikoiseeni tässä vaiheessa. Jälkikäteen ymmärsin ettei vauvan syy ollut mikään siinä. Hyvä sairaalakin, mutta kävi vaan huono tuuri ja kätilö oli juuri valmistunut noin 28-vuotias mies.
Jostain se on kaikkien uransa aloitettava, mutta jos siinä kärsii jonkun terveys ja on sekuntien päässä siitä että mulla olisi nyt vaikeasti sairas lapsi, niin musta se on silloin jo hiukka liian korkea hinta jonkun aloittelevan lekurin urasta.

Näemmä onnistun siis vielä tänä päivänäkin olemaan näin katkera tuosta kokemuksesta :ashamed:

Kivaa on ollut lukea muiden synnytyskokemuksia. Hauska kuulla erilaisista kokemuksista =)

Ai niin ja synnytyksen kestoista; Esikoisen lapsivesi meni yöllä klo 3 aikoihin ja lapsi syntyi seuraavana päivänä klo 15:33. Tokasta meni lapsivesi illalla klo 23:45 ja vauva oli sylissä 4 tuntia myöhemmin (tosin tuolloinkin soitin samaiseen sairaalaan heti kun vedet meni ja kerroin että supistukset alkoi heti säännöllisesti 2min. välein johon lääkäri sanoi että "ei se mitään, kotosalla voit olla ainakin aamu seitsemään asti"... joo, sinneppä olis syntynyt jos olisin kotiin jäänyt..

Joo ei kai kaikesta voi lääkäreitäkään syyttää, eihän niilläkään mitään ennustuspalloa ole.. :kieh:
 
On niin tyhmä olo. tein testin tänään ja se oli clearblue. tuli ohut vaalea plus, mut se testi kuuluu näyttävän vaaleita huvikseen. ja nyt on maha kipeä et eiköhän sen jo tiedä mikä pian alkaa. No, saanpa sit edes päivät esille listaan.

Onnea plussanneille!
 
Tuplaneiti ja tuoli: Onnea haamuista! :flower: Koska testaatte uudestaan?

m0308: Korjasin päivät listalle. Joko olet testannut? Kyllä se plussa sieltä pärähtää ihan varmasti =)

Santtu: Olepa hyvä! =)

Mitäs muille kärkipään jännääjille kuuluu: Ninnuski, Tails, Kaneli ja Leo? Onko jo testattu?

(.) En jaksa uskoa, että tästä kierrosta tärppää. Ei ole mitään siihen viittaavia oireita. Varsinkin siksi aika tuntuu nyt matelevan... Tahtoisi jo päästä siihen seuraavaan kiertoon ja uuteen yritykseen.
 
Tervehdys tänne! :wave:

Onnea Tuplaneiti :heart:
Ja tuolille varovaiset onnittelut! Toivotaan viivan vahvistusta! :heart:
m0308 Pidän peukkuja sulle! Toivotaan sen plussan ilmestyvän! :heart:
Ninnuski, Tails, Kaneli ja Leo Testejä kehiin! :D
Barbamama Älä heitä toivoa kaivoon! :D


(.) Kattokaa, nyt kun mua turvottaa! Ihan nolottaa! :ashamed:


ja viikkoja vasta 4+5. Tuota ei pysty edes piillottamaan mitenkään ja vatsan sisään vetäminenkin tuottaa ongelmia! :LOL: Tää ei kauaa pysy salassa, kun noin turvottaa!

Plussapuhuria kaikille! :D
 
Manzu: Ihana masu =) Onnea :heart: Mulla ryöpsähti myös tosi nopeasti masu esille viime kerralla. Oli siinä aika peitteleminen varsinkin kesällä. Näin talvella onneksi peittyy toppavaatteiden alle piiloon ;) Löysää villapaitaa päälle vaan ja valittelet kylmyyttä. Joulunaikaan voi syyttää mässäilyä, kun on masu pyöristynyt :LOL:

En mä ihan täysin ole toivoa vielä heittänyt. Viime kierrossa olin ihan varma raskautumisesta ja pettymys oli hirmuinen kuukautisten alkaessa. Nyt olen koittanut tarkoituksella suunnata katsetta seuraavaan kiertoon. Kyllähän sitä aina välillä kuitenkin huomaa jotain nippailuja vatsalla ja miettii, että jos kuitenkin... Onhan tässä vielä viikko aikaa tulla niitä oireita, mutta en vaan usko siihen. Ei ole sitä tunnetta raskaudesta tällä kertaa (ainakaan vielä). Nyt on vaan kauhea flunssa ja kuume päällä eli senkin vuoksi olisi varmaan parempi, jos nyt ei tärppäisi. Mies joutui antibioottikuurille ennen kuin tästä tokeni. Saa nähdä selviänkö itse vain lepäämällä ja juomalla lämmintä...
 
manzu, onnea ny oikeen paljon. mulla näky molemmis raskauksis maha jo 4+ viikoilla,niin etten voinu enää peitellä sitä. ja äitee on tienny mun raskauksista jo viikkoo ennen ku oon itekkään ees tienny.se on aina sanonu että musta näkee niin hyvin heti kun on tärpänny :)
(.) mähän sanoin että minen usko enää mihinkään ennenku oikeesti nään sen plussan siinä testis. eikä mulla oo kyllä mitään oireitakaan. ei yhtään mitään, mihinkään suuntaan. ku ei vaan tohi hakea sitä testiä ja pissiä siihen. mä pelkään niin paljon sitä vanhaa jo tutuksi tullutta negaa :( kuitenki se vuoto vielä alkaa. jos tää oli sellanen ovikseton kierto nyt... kattelin tota mun menkkakalenteria,ni mulla on ollu hyvin tasasta 28-31 kiertoo koko ajan. pari poikkeusta oli. yks 44:n päivän, yks 35:n päivän ja 13:sta päivän kierto on mahtunu tähän 10:nen kuukauden ajanjaksoon. mutta muuten on ollu kyllä hyvin tasasta. ja kaikissa kierroissa on ollu jos jonkinäköstä "raskaus oiretta" ,vaikka lopputulos on ollu aina sama nega testiin. täs kierros erilaista on se,että oli niitä oireita ja sitte ku menkat ois pitäny alkaa,ni ne oireet loppu. ja nyt ei oo kolmeen päivään ollu mitään vaivoja. esikkoraskaus oli täysin oireeton ja tyttö tuli. tosikkoraskaus oli kaikilla mahollisilla lisämausteilla ja poika tuli. mutta nyt en vaan tohi testata ku oikeasti pelkään niiin kamalasti jos tulee taas se puti puhas nega :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
kuinka lyhyitä vuoto aikoja teillä on ku kaikki voitte oikein "ootella" ovista?! mun menkkani on aina niin pitkät että ovis todennäkösesti tapahtuu jo ennen ku menkat on ees kunnolla loppunu :eek: mun omat kestää sen 10 päivää ja vuotaa aina ku seula. ei tuu mieleenkään hypätä lakanoitten väliin sellasten vuotojen kans.
 
kaneli87: Onko sun päivät väärin tuolla listassa? Tuosta sun viimeisestä viestistä sain sen käsityksen, että olet jo seuraavassa kierrossa ja odottelet ovista. Listan mukaan on menossa kp 33 ja yk 0.

m0308: Mulla vuoto kestää yleensä 5 päivää ja vain 2-3 päivää on kunnon vuotoa. Ovis on ilmeisesti ollut n. kp 10-13 eli ehtii siinä muutaman päivän "harjoitella" ;) Testaat toki silloin, kun olet itse siihen valmis. Oireet voivat "hiljentyä" hetkeksi ennen kuin voimistuvat kunnolla. Mulle kävi just niin edellisessä raskaudessa. Tein negatestin eikä ollut enää juurikaan oireita. Olin jo varma, ettei tärpännyt, mutta sitten oireet tulivat voimakkaampina takaisin.

Käytättekö "fertility friend" tai jotain muuta kiertokalenteria? Mulla meni se ff koeaika umpeen. Olisi kiva kokeilla jotain toistakin paikkaa. Tiedättekös muita vastaavia? En ole mittaillut lämpöjä tai testaillut ovista, mutta kiertoa tuolla on silti hauska seurata. Hyvin ainakin tässä kierrossa ennusti ovispäivän.
 
KESKIVIIKKO 24.11.2010

kp 31-> ...


Ninnuski ........................... kp 43/ 26-28 .................... yk 8 -07 -09
Tails ................................. kp 38/29-33 ..................... yk 4 -04 -07
m0308 .............................. kp 35/28-31 .................... yk 3 -03 -08



kp 21-30


Leo81 ............................... kp 30/28-30(33) .. dpo 12.. yk 1 -06 -07
Santtu81 ........................... kp 27/29 ........ dpo 10 ....... yk 3 -04 -06
smurffiina84 ..................... kp 27/30 .......................... yk 5 -03 -05
Tuplaneiti ......................... kp 27/28 ........................... yk X -07 -09
vilivaltteri ........................ kp 27/30 ............................ yk 2 -07 -09
Minnarun .......................... kp 24/29-31 ..................... yk 4 -04 -06



kp 11-20

Barbamama35 ................... kp 19/26-30 ....................... yk 2 -00 -02
Äpyli ................................. kp 17/26 ............................. yk X -08 -10
sporty ............................... kp 16/28-32 ........................ yk 7 -XX -XX
Kerran vielä ...................... kp 14/28 .............................. yk 6 -05 -06
Nindez80 .......................... kp 13/20-24 ....................... yk 2 -04 -07
äiti88 ................................ kp 12/28 -> ........................ yk 5 -06 -08



kp 1-10

Huldasharks ..................... kp 9/40 ....... dpo .............. yk 6 -96 -09
Miuski00 ........................... kp 8/32 ............................. yk X -02 -07
kaneli87 ............................ kp 8/26-32 ....................... yk 2 -XX -XX



kp XX

(Aktiivisemmat xx-listalaiset)
KHJ .................................... kp xx/xx ........................ yk 0 -03 -06
Äidin onni ......................... kp xx/xx ......................... yk X -07 -10
Maijamehi ......................... kp xx/xx ......................... yk X -03 -10
KaramelliApina .................. kp xx/xx ........................ yk X -07 -09
leana ................................. kp xx/xx ........................ yk X -04 -05
tuoli .................................. kp xx/xx ........................ yk 2 -06 -07
olkkis74 ............................. kp xx/xx ........................ yk 0 -01 -09
Nume ................................ kp xx/xx ......................... yk 0 -06 -08


(mukana menossa, mutta hissukseen)
Nipsu87 ............................ kp xx/xx ......................... yk 1 -XX -XX
Harmaana ......................... kp xx/xx ......................... yk 1 -07 -09
punkku ............................. kp xx/xx ......................... yk 1 -04 -05
kolmannen haaveilija ........ kp xx/xx .......................... yk x -XX -XX
HelinäKeiju10 ................... kp xx/xx .......................... yk x -06 -08
Mymosa ............................ kp xx/xx ..... dpo ............ yk 7 -04 -07




Taustalla, tulkaa pian takaisin....
Niina22
Calumet
Orwokki
Criminal Mind
Taikawiitta
Nindez80
VauvaHai
PieniTytönTylleröinen



Vuoden 2010 plussat - Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan jokaiselle!


Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T, Jadey yk 1, Dyyni yk 1, Nepula yk 1, leena77 yk 6, Mama-84 yk 3, MyrskyMaija YK 2, Halinappi yk ?, Jessi75 yk 1, Pyyter-2 yk 3, JudeD yk 1, Sandemar yk 1, Rixutin yk 4, Muumi82 yk 1, Pompo79, Mimse yk 4, Niisku-Rouva yk x, Lasihelmi yk 1, Neamma yk 1, Manzu yk 11



:attn:
LUKUOHJEITA:

kp ?/?? kierron meneillään oleva päivä ja kierron pituus
dpo: days past ovulation eli suomeksi ovulaation jälkeiset päivät ;)
yk: yrityskierto
Vuosiluvut perässä: punaisella merkityt vuodet tarkoittavat tyttöä ja sinisellä on merkitty pojat. Jos vuodet ovat merenvihreällä, ei ole kyseinen henkilö syystä taikka toisesta ilmoittanut sukupuolta.
XX- merkintää käytetään epäselvissä tilanteissa tai kun ei toinen ole mitään ilmoittanut kiertopäiviinsä, yrityskiertoonsa ja/tai lapsiensa kohdalle.






OVULAATIO- JA RASKAUSTESTIT HELPOSTI NETISTÄ:


Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit
Yliopiston verkkoapteekki - Suomen suurin verkkoapteekki | nettiapteekki kosmetiikka vitamiini
Raskaustesti ja ovulaatiotesti verkkokauppa | Testikauppa.fi
Verkkoapteekki.fi
Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta
Raskaustestit ja ovulaatiotestit | Raskauskeiju.fi
Suomen kotitesti


PLUSSA-TUULIA!
 
Viimeksi muokattu:
barbamama kiitos listan päivityksestä.... =) täällä ollaan hyvin väsyneitä... lämmöt koholla ja kamala vilu ja väsy, nukuin päiväunet !!!! ei kuulu päivä rutiineihin. Mie pelkään niin kamalasti sitä tätin tuloa :'(
 
Kyllä sieltä viiva tuli näkyviin testiajan sisällä. Ei mitenkään vahva vielä, mutta näkyvä. Jopa mies näki viivan. Nyt sitten pelätään muutama päivä kemiallisen mahdollisuutta ja sitten vasta aletaan oikeasti uskoa, että tulipa se helposti se kolmas..
 

Yhteistyössä