*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

onnea äiti88! :flower:

täälläpäin kävi lauantaina kamala liikenneonnettomuus, 5 vee poika jäi auton alle ja kuoli :'( itellä ku saman ikänen poika ni koskettaa sillee läheltä. ihmettelin kyllä et mitä sen ikäset teki siihen aikaan enää ulkona ja tien varressa. ip-lehet kirjottaa molemmat ihan erilaista tarinaa et totuuttaa ei tiedä kun asianomaiset. ärsyttää toi lehtien spekulointi ja provoilu, nytteki lasten äidistä tehty syyllistä, mainittu et äiti ollu hetkeä ennen onnettomuutta baarissa. mun mielestä tollasista ei pitäs kertoo ennenku on varmuus asiasta eikä ehkä sittekää ku tollanen tapaus on jo itessää vanhemmille niin hirvee asia et sellasen yli ei koskaan pääse :| totta on et ton ikästen lasten paikka ei oo ulkona tohon aikaan ja oon tyrmistyny jos tässä on kyse ns heitteillejätöstä, kenenkään ei pitäs tollaseen tilanteeseen joutua
 
mymosa
Vauvahai, mä tein tuon digitestin kanssa ja "ei raskaana" tuli, avasin kanssa ja ihan selvä haamu liuskassa. Että tiedä miten tuohon nyt suhtautua, päiväpissasta tein.

Ja tein one stepin liuskankin, odottaako kaksosia jos liuskassa on 3 viivaa?? :D Meinaa tuossa on selvästi havaittavissa kontrolliviivan lisäksi kaksi haaleampaa viivaa.. Tiedä sitten onko tuo ihan ok koko testi. Onneks on noita puikkoja vielä ja tilasin tuolta raskaaksi.fi noita herkkiä.

Niin ja onnee varman plussan saaneilla :D
 
onnea äiti88=) voi kun me muutkin kierron loppua lähestyvät saatais nyt se VIIVANPAIKKA!
mä en malttais oottaa torstaihin saakka..oon kyl aika varma etten ole edes raskaana...mut ainahan toivoa on! jospa hu tulis jo postissa ne testit mitä tilasin.

ja joo mä haluun kans nähdä ton kolmen viivan testin:attn:
 
m0308 ja jessi75 Kiitti vastauksistanne!

en mä tunne olevani mitenkään kipeänä.. mutta tosiaan ihmetytti tuo outo vuoto.. Kait tässä pitää vaan seurata tilannetta.. ja pitäisi tuolle kuopukselle varata neuvola-aikaakin, niin samalla voisi kysyä terkkarilta tuosta.

On vain niin turhauttavaa tämä kuukaudesta toiseen kaikenmaailman testaaminen.. Molemmat raskaudet saivat alkunsa ekasta kierrosta.. ja nyt tosiaan on se 10yk tästä kolmannesta toivotusta.. mietinkin jo tässä, että pitäiskö jo käydä tutkituttamassa, että onko kaikki ok. Mies vain sanoo, että kun edellisetkin ovat saaneet alkunsa ihan ilman mitäänn apuja, niin kyllä se kolmaskin sitten ajallansa.. hän ottaa niin rennosti tuon asian.. ehkä munkin pitäisi.. Plaah..

Anteeksi oma napaisuus..
 
Onnea äiti88!! :flower:

Itsellä ei mitään uutta.. Tai no, väsymys vaan lisääntyy. Viime viikko vielä meni joten kuten, mutta viikonloppuna paheni. Mitään ei jaksanu tehdä ja tänäänkin aika saamaton olo. Kun väsyttää niin kamalasti koko ajan. Kiva olla töissä.. (oon töissä lasten parissa, joten siellä ei pahemmin löysäillä) Nyt mennään kp 27/28 ja katotaan kuin kauan maltan olla testaamatta. Mietin noita eilisiä testejä, ja molemmissa olin vaan 4h pissaamatta.. Jos olis pidempään niin voisi näkyä paremmin? JA kun kerää noit päiviä lisää. Keskiviikkoon nyt ainakin, sillon olis jo yks yli :D
 
manzu onko sulta kilppariarvot tarkistettu?

mymosa vialliselta munki mielestä toi testi vaikuttaa. uutta kehiin vaan :D

santtu sullahan pitäs jo jotain varmaan näkyä ku on kp:t jo noin paljo. olitkos sä haamun testannu?
 
Terve taas! =) Te ootta kyllä ahkerimmat kirjoittelijat ikinä. Tai mulla on liian vähän aikaa :ashamed:
Onnea kaikille plussanneille, ainakin äiti88 oli onnistunut, toivottavasti me muut heti perästä.
Teillä rouvat tuntuu olevan testejä enemmän kotona kun meijän vaatehuoneessa kalsareita :D Mäkin haluun!! Mutta kun ei oo mitään aihetta tehdä mitään testejä, ni ei kannata.. pitää vaan malttaa odottaa.. Ja ollaan heiluteltu peittoja vaan kp10+kp11+kp14 ja tänään taas olisi miehen kellistys edessä. Mutta tosiaan, ovisajastahan ei ole tietoa koska edes noi helvetin testit ei sellaista mulla tunnista.
Mä kaipaisin teiltä hiukan rokaisevaa sanaa tilanteeseeni.. Meillä ei tunnu menevän ihan kauheen hyvin miehen kanssa. Tai ei kai oo oikeen ikinä mennyt silleen "mielettömän" hyvin kun näkee niitä onnellisia pareja jotka tuijottaa toisiaan hölmösti irvitellen. Rakastuin mun miehessä siihen et se sanoi halunneensa aina paljon lapsia. Ei paras mahdollinen syy rakkaudelle, mutta musta se teki siitä mielenkiintoisen ja ihanan. Noh, kyllähän se nytkin on ihan mielissään tästä kolmannen suunnittelusta, mutta kyllä sillä viikonloppuisin menojalka vipattaa niin et usein oon yksin lasten kanssa viikonloppuillat ja -yöt. En tiiä onko tää paha mieli nyt vaan tästä stressistä ja kaikesta vai mikä on..?!? Ja aina kun menkat alkaa ni mietin että ehkä meijän ei vaan kuulukkaan saada enää yhtään vauvaa ja että mä oon vaan itsekäs halutessani sellaisen vaikka ei välttämättä ole tarjota sitä ikuista, onnellista, kiinteetä perhe-idylliä. Vai onko meillä nyt se kuuluisa 7 vuoden kriisi? Emmä tiiä. Ihan karmeeta että sunnuntainakin olin vihainen et se taas lauantaina lähti vaikka olin esittänyt toiveen siitä että jäisi välillä kotiinkin. Ja silti pakko oli samoihin lakanoihin taas ängetä, koska oli se todennäköisin ovisaika, enkä halunnut et se menee ohi. Olipas taas romanttinen hetki. Ketutti koko session alusta loppuun mutta hammasta purren oli vaan mentävä. Voi itku mikä vuodatus! :headwall:
 
Jessi, testannut oon kyllä, mutta mitään ei tullut kontrolli viivaa lukuunottamatta... Tosin nyt oon päättänyt sne johtuvan siitä ettei vessassa käynneillä ollut tarpeeksi väliä. Pelkkä ajatuskin testaamisesta pisti mut juoksemana vessassa vähän väliä, kamalalla pidättämisellä pääsin tohon 4h :D Jopa yöllä jouduin kärvistelee että pääsin siihen 4h :( Kaksi testiä piti kuitenkin sunnuntaina tuhlata, yksi yöllä ja toinen siitä 4h päästä. Ja koska niissä ei edes tarkkaan katsottuna valoavasten peilattuna näkynyt edes viivan paikkaa, niin päätin etten testaa kuin aikasintaan keskiviikkoiltana, JOS pystyn olla käymättä vessassa vähintään 6h. Eli tällä laskukaavalla testaus tapahtuu sellaisena aamuna kun EN ole käynyt yöllä vessassa. :D Saas nähdä koska sellainen tulee ;) sinne asti kuitenkin aion odottaa! :saint: Toivossa on siis hyvä elää, ja tämä väsymys huomioiden menee varmaan lauantaille ;) Toivotaan että pääsen silloin testaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
KHJ
Onnea äiti88 ja onnellista odotusta!!

Vauvahailletsemppiä testailuun :)

Täällä kp 20/25-28 alamahassa turvottelua,tisut normaalit,naama kukkii,ajoittaista juilintaa,valkkari vuoto olematonta....huoh...jotenkin tuntuu et ei sitä tästäkään kierrosta sit tärpännyt,muta viikonloppunahan sen näkee sit.

Älyttömän paljon Onnea kailkille,toivotaan että tästä kierrosta tärppi kävisi :)
 
kolmatta vailla kyllähän te ainakin mukavasati ootte peittoja heilutelleet.
Harmillista jos sun miehelläs vielä menojalkaa vipattaa..ei sillä niin se tuntuu täälläkin päin olevanb,ja juuri ehkä sen takia entiä varmax onko järkevää vauvaa edes toivoa.kun kaksi ihanaa ja tervettä on jo saanut,ja nuo kaksi saa vielä helposti hoitoon,kun siltä tuntuu.

mutta silti tahtoisin noille kahdelle vielä yhden sisaruksen:heart:

tänään nippaillut tai jtn.outoo vihlontaa ollut,muta tiedä sitten....hu otan viimesen teron ja keskiviikkona pitäisi jo testata sit niin ainaskin sais tietää
 
mymosa
Ei meille taida vaavia tulla kun ei nuo testit kerta kunnon plussaa anna enää.. Taidan torstaina vielä herkällä testailla, jos niihin ei mitään piirry niin sitten luovun toivosta.
Puikon tein tänään ja sellanen just ja just erottuva viiva tuli, mutta vaikea sanoa oisko siinä aavistus väriä vai ei.. ylläri sinänsä, nuohan on wondfon r-testejä!!:kieh:
 
Kierto lähenee päivä päivältä loppuaan... alavatsa on ollut mielenkiintoinen sanotaanko ilman täyteinen ja hieman eilen ja tänään vatsa sekaisin ja huono-olo... illalla lapsia nukuttaessa menin yht äkkiä ihan tukkoon ja aivastelin aivan kamalasti ihan yht äkkiä tuli enkä tod ole kipee ja ennen sitä aivastelua oli ihn kamala vilu... ihmeellistä...hassua vaikka heilutteluja on niin vähän tässä kierrossa ni silti toiveet nostaa päätä varsinkin kun on ollut niin kamalasti ihania ihania vaaleanpunaisia viivoja =)
Syksyisen viileää huomenta kaikille :) ensi kuuhan on se pukeudu pinkkiin jos se meidän osuus pinkistä saatais ihanilla viivoilla :D
 
Ihanaa, kun sataa plussia!!

Täällä on nyt 4 kuudesta kaatunut enterorokon takia.... nice....

Mulla on kaikesta huolimatta täällä reilu vuosikas hoitopoika. Äitinsä kanssa pohdittiin tilannetta ja hän päätyi tuomaan hoitoon kaikesta huolimatta, koska mä kyllä saan tuollaisen ipattimen hoidettua vaikka silmät kiinni ;)

Saan taas vaihtaa kestovaippoja jne... IHANAA!!! Ja tuntuu ihmeellisen luonnolliselta osalta tätä porukkaa tuo jäbä! Eilen apteekkireissulla mulla iski ihan ihme olo ja olin varma, että menkat alkaa ja juoksin vessaan. No eivät alkaneet ja olotila...no ei se poissa ole, mutta erilainen. OUTO juttu suoraan sanottuna.

Nyt kaakaon kanssa paimentamaan :wave:
 
Manzu Mulla on erittäin useasti käynyt niin että ajoittain yhdynnän jälkeen on tullut hieman verta. En tiedeä mitä voisi olla mutta ei ole yksi eikä kaksikaan kertaa kun näin on käynyt. Kärsin myös ajoittain yhdyntäkivuista(kipu on ns.alamahassa) mutta papa on ainakin puhdas. En oikein osaa muuta sanoa...

äiti88:heart: Onnea plussasta:heart:

mymosa Juu toisiaan siellä se viiva näkyi mutta kun mielessä pyörii vaan se kun se ei ollut enää mikään haamu!!?? Siis se näkyi siinä NIIN selvästi... No ei varmaan auta kun tehdä uutta testiä :) Ja mä oon aika useasti aikoinani testaillu apteekin omalla ja siihen ei tule viivanpaikkoja eikä edes roskishaamuja! Kannattaa kokeilla sillä. Mielestäni näyttää selvästi joko on tai ei ole :)

Kolmatta vailla :hug: Tiedän tuon tunteen kun itse olet kotona lasten kanssa jatkuvasti ja toinen juoksee aika-ajoin jossakin. Meillä oli samatilanne yhdessä vaiheessa ja yhtäkkiä huomasin että jotain on tapahtunut! Miestä näkyi kotona melkein kyllästymiseen saakka ja nuo "omat menot" vaan väheni... En tiedä mikä palanen sillä loksahti paikoilleen mutta ainakin oikea palanen se oli :) Toivotaan että teilläkin mies rauhoittuu ja uskon kyllä näin tapahtuvankin. Äläkä syytä itseäsi jos ei ihan heti tärppää! Me tehtiin kaksi vuotta tuota meidän toista kun taas esikoinen tärppäsi yk3. Meille sanottiin kahdenvuoden yrittämisen jälkeen että unohtakaa koko juttu. Se tulee kun sen aika on tulla. Me unohdettiinkin siis mä oikeasti jo luovutin, vaihdettiin farmari pienempään jne jne... eikä mennyt kun pari kuukautta niin ihan vahingossa kävi ilmi että mähän odotan vauvaa!!! Kyllä se teillekin vielä tulee kun jo kaksi tervettä lasta on tullut :) :hug:

Minnarun Toivotaan että oireet olisi NIITÄ oireita :)

Miuski00 Hauskaa paimennuspäivää :)

Huh, mitähän vielä piti kommentoida... no, taas iski dementia!
Jokatapauksessa mä olen yrittäny olla kyttäämättä mitään oireita ja nyt kuitenkin niitä väkisinkin huomaan:
alavatsaa juilii kokoajan (menkkamainen tunne),
myös alaselkä on kipeänä ajoittain,
kokoajan on nälkä mutta mikään ei oikein maistu,
hiuksia lähtee enemmän kun eläimellä karvanlähtöakaan,
paleltaa,
päätäsärkee.

Nämä on nyt ainakin niitä joita EN ole keksinyt vaan huomannut tässä viimepäivinä...
Ajattelin testata uudestaan nyt lähipäivinä. En vaan uskalla sitä testiä tehdä kun toivon niin näkevani ne kaksi viivaa siellä enkä pelkästään yhtä viivaa!!! Ja niin vahva tunne on ettei se voi mitenkään olla mahdollista että olisi tärpännyt, kun juurihan mä pillerit lopetin ja tämä on ensimmäinen kierto ilman pillereitä!!!!
Nyt en pitkästytä enää jutuillani aurinkoista ja kylmää syyspäivän jatkoa kaikille :wave:
p.s. Plussaonnea laittelen myös tuon tuulenmukana tulemaan kaikille sitä tarvitseville :whistle:
 
Minä täällä valeraskaana :wave:

*Palelee. Lämmöt asteen verran normaalia ylempänä ollut kaksi päivää.
*Pää kipeä vähän väliä. Viikonloppuna oli kunnon migreeni.
*Ilmavaivoja.
*Väsyttää.

Olin uskomaton ja testasin jo tänään, siis dpo 5. Hullu mikä hullu. Viivanpaikan sain testiajan jälkeen One step:in liuskalla. :D Tarviis rauhoittua, kun kerta itselleni lupasin ottaa rennosti tämän kierron :stick:

Viivanpaikka näkyy, kun kallistaa näyttöä :D Näkeekö kukaan?

 

Yhteistyössä