*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

mymosa
First signal kasetti voi antaa sitten väärää positiivista ajan jälkeen, eli roskishaamua vaikka oiskin nega. Kokemuksesta ja mitä silloin googlasin.

Uskalsin käydä vessas ja veriviiru tuli.. että katellaas mihin mennään..
 
Ihan pikapikaa tulen kertomaan mitä keksin viimekertaisen testausbuumin aikana: liuskatesteillä ei tule turhia roskishaamuja KUN ne taittelee ihan pieneksi ja pistää pytyn kautta kiertoon paperin sisällä ;)

mymosa: Se on kuitenkin vain viiru... voi kun ei mitään enää tulis. Sulla on oireita enemmän kuin mulla oli viime kierrossa joka johti paronin saapumiseen.... Nyt menossa kierto josta ei satavarmasti tärppiä saada, kun sen verran sairaana olen ollut ja olen edelleen :(
 
Viimeksi muokattu:
no ni, vuoto on kovaa ja kivut vielä kovemmat. illemmalla meen päivystykseen hakemaan saikkua tää päivä, ku ois pitäny iltavuoroon töihin.. ennemmin meen nyt sänkyyn vaan peiton alle... :'( mulle saa laittaa kp 3. kiertoa en nyt enää osaa sanoa ja yk:t ois 2. nyt aattelin ottaa greipit mukaan touhuun.
 
mymosa
Hmm.. siis tarkennetaan.. Eli siteeseen oli se veriviiru (tositosi hailean vaaleanpunainen, sekoittunut kai valkovuotoon), pyyhkiessä ei juuri sitäkään, nyt ei mitään (miten niin ramppaan vessas).. Pahan olon lisäks tuli kuumeinen olo, posket punottaa mutta ei tunnu kuumalta, närästää.. Kiva mennä huomenna töihin.

Tekis mieli lähtee ostaa vielä testiä, mutta maltan huomiseen ja jos ovat tulleet ja menkat ei ala niin tuhlaan yhden huomenna ja toisen sitten ti tai ke, eiköhän viimestään ke pitäis jo olla plussaa jos on.
 
mymosa raskausoireitahan noi kaikki on, mulla tuli alussa tuhruvuotoa ja maha meni molemmista sekasin. toivotaan toivotaan! :)

mä rupeen jo varmaan tekemään itelleni oireita, nyt niinku ois nännit vähä kipeet :stick: tosin nää kaikkihan voi johtua siitä kierukan poistosta.
 
KHJ
Halinappi:heart: Onnea odotukseen!!!

Jessi75 todellakin,meillä aikalailla samat testipäivät. Saas nähdä kuin meidän käy;)

täällä ei siis mitään ihmeitä,alamahaa tykyttelee jälleen,viimeks se ties tätiä kylään,mut jospa ei sit täl kertaa,ainakin toivon.

Toivotaan että kaikki,ainakin mahdollisimman moni plussaisi niin päästään turiseen odottajiin sit porukalla :)
 
Halinappi ONNEA!! :flower:

Jessi ja PieniTytönTylleröinen Siis juu mä avasin sen digitestin niin sisällä oli ihan tavallinen liuskatesti(2kpl) toinen liuska määritti onko nega vai posit. ja toinen liuska määritti keston. Siihe mikä määritti onko raskaana vai ei tuli kaksi selkeää viivaa mutta toiseen,joka määrittäisi keston tuli vain yksi viiva näkyviin (muistaakseni). Ajattelin että jos se ei vielä osannut määritellä sitä kestoa niin olisi näyttänyt siksi negaa... en tiedä... ihan pihalla! Mutta enää en kyllä digiä osta!! Jos joku aikoo digillä testata niin avatkaa pliis se testi ja kertokaa mulle mitä siellä näkyi!!!!

Yritin laittaa tännekin niistä viivoista kuvaa mutta tajusin etten saa puhelimesta siirrettyä niitä koneelle :headwall: viivat oli niin selkeät että näkyy kyllä kun kuvankin otin. Mietin nyt että odotanko vielä torstaihin jolloin pitäisi menkat alkaa vai uskallanko jo kokeilla nyt kun kp on 26/28??!!

mymosa Pidetään peukkuja että saisit pian tuloksia näkyviin!! :rolleyes:
 
Kierto alkaa lähennellä loppuaan... menkka oireet on ilmassa rinnat hellänä ja naama kukkii =) Joten loppu viikosta uusi kierto ja uudet kujeet...alkaa painua la jo heinäkuulle. miten tää onkin näin vaikeeta...joku ihme syys masis vielä tässä ni ei oikein lippu korkealla ole.
 
kävin sitte viimeyönä naistenpolilla ku sinne kerta lähetteen tk:sta sain. kivut ja vuoto oli ihan järkyttävät! ja mahan koko ( . ) no ne otti kokeita ja ultras ja miten ollakkaan .. kaiikki kunnos! no endoa se taas epäili ja mulle alotetaan terolut kuuri että saadaa ens kuulle kuukautiset ja sitte ku ne alkaa niin mun pitää heti lähteä sinne sairaalaan takasi ja ne tähystää mut. ja sitte saatiin kuukaus aikaa päättää halutaanko koskaan enää lisää lapsia :( hoidot määritellään sen mukaan sitten. antibiootti kuuri alotettiin ja litalgiinit. että pystyy ees jotenki töihin menemään... että sellanen yö meillä........ nyt ei sitte täs kierros voi raskautta yrittää kun pitää ne menkat saada tulemaan tasan kuukauden päähän.
 
Hei naiset, kertokaas mulle huolestuneelle, että tarviiko oikeasti olla huolestunut vai ei...

Eli tosiaan, viime ma alkoi menkat ja loppuivat pe.. tässä on ollut 2 päivää (viikonloppu) ilman minkäänmoista vuotoa... no, eilen illalla sitten heiluteltiin peittoa pitkästä aikaa ja aamulla ja nyt tämän päivän on tullut pyyhittäessä ruskehtavaa vuotoa.. koskaan aiemmin ei ole tullut/ilmaantunut. Katsoin jo googlesta (virhe?) ja ekana pongahti kohtusyöpä.. Nyt oon aivan tulisilla kivillä täällä.. ollaan tuota kolmatta yrittänyt nyt melkein vuoden.. yk10 meneillään nyt ja kp 8/31-33..Hei naiset, kertokaas mulle huolestuneelle, että tarviiko oikeasti olla huolestunut vai ei...

Eli tosiaan, viime ma alkoi menkat ja loppuivat pe.. tässä on ollut 2 päivää (viikonloppu) ilman minkäänmoista vuotoa... no, eilen illalla sitten heiluteltiin peittoa pitkästä aikaa ja aamulla ja nyt tämän päivän on tullut pyyhittäessä ruskehtavaa vuotoa.. koskaan aiemmin ei ole tullut/ilmaantunut. Katsoin jo googlesta (virhe?) ja ekana pongahti kohtusyöpä.. Nyt oon aivan tulisilla kivillä täällä.. ollaan tuota kolmatta yrittänyt nyt melkein vuoden.. yk10 meneillään nyt ja kp 8/31-33..

Oon aivan stressaantunu täällä.. (laitoin tämän saman viestin jo eri ketjuihin, kun stressaan niin helkutisti täällä)

Oon aivan stressaantunu täällä..
 
niin joo ja onnea maailman eniten kaikille plussanneille :heart:
Manzu : mulla alko oireilu just noin ja mulla epäillään taas vaihteeks endometrioosia. se ainakin aiheuttaa välivuotoja. aluks epäily oli kasvaimista yms.. mutta ultras ei näkyny sitte mitään kuitenkaan. nyt oon menos tähystykseen että näkee onko endoa. endoa voi hoitaa hormoonivalmisteilla taikka raskaudella, molemmat pysäyttää liikakasvun eli Endometrioosi :: Terveyskirjasto
 
halinappi onnea tuhannesti! :flower:

manzu en usko et sun tarttee olla huolissaan, eiköhän toi oo jotain vaaratonta vuotoa. sekstailu aiheuttanu jotain menkkojen jälkeistä tuhrua. varmaan loppuu äkkiä. tietty oman mielenrauhan takia kannattaa asiasta kysyä terkkarista tms.

vauvahai mä luulen et sä oot raskaana. kokeile huomen aamulla testata, varmasti näkyy haamu jo ainaki.

soitin sinne neukkuun ja tosiaan kierukan poistosta johtuu nää oireet hyvin todennäkösesti. toki toivon et nää oireet viittais johonki ihan muuhun :whistle: ei malttais millään enää oottaa perjantaihin et vois testailla :xmas:
 

Yhteistyössä