Hei naiset, kertokaas mulle huolestuneelle, että tarviiko oikeasti olla huolestunut vai ei...
Eli tosiaan, viime ma alkoi menkat ja loppuivat pe.. tässä on ollut 2 päivää (viikonloppu) ilman minkäänmoista vuotoa... no, eilen illalla sitten heiluteltiin peittoa pitkästä aikaa ja aamulla ja nyt tämän päivän on tullut pyyhittäessä ruskehtavaa vuotoa.. koskaan aiemmin ei ole tullut/ilmaantunut. Katsoin jo googlesta (virhe?) ja ekana pongahti kohtusyöpä.. Nyt oon aivan tulisilla kivillä täällä.. ollaan tuota kolmatta yrittänyt nyt melkein vuoden.. yk10 meneillään nyt ja kp 8/31-33..Hei naiset, kertokaas mulle huolestuneelle, että tarviiko oikeasti olla huolestunut vai ei...
Eli tosiaan, viime ma alkoi menkat ja loppuivat pe.. tässä on ollut 2 päivää (viikonloppu) ilman minkäänmoista vuotoa... no, eilen illalla sitten heiluteltiin peittoa pitkästä aikaa ja aamulla ja nyt tämän päivän on tullut pyyhittäessä ruskehtavaa vuotoa.. koskaan aiemmin ei ole tullut/ilmaantunut. Katsoin jo googlesta (virhe?) ja ekana pongahti kohtusyöpä.. Nyt oon aivan tulisilla kivillä täällä.. ollaan tuota kolmatta yrittänyt nyt melkein vuoden.. yk10 meneillään nyt ja kp 8/31-33..
Oon aivan stressaantunu täällä.. (laitoin tämän saman viestin jo eri ketjuihin, kun stressaan niin helkutisti täällä)
Oon aivan stressaantunu täällä..