*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Plussista paljon onnea :heart:

Täällä jostain syystä toiveet korkealla vaikka yritys on jäänyt yhteen kertaan eihän sitä koskaan tiedä :LOL: Yöllä heräsin hirveään nännikipuun oikeassa rinnassa ja tuntui ihan kostealta mutta aamulla sitä tutkailin ja en kyllä mitään erikoista huomannu arka se kyllä on. Mutta viime kierrossahan mulle jäi rintojen aristus suoraan oviksesta ja viime kierto oli oviksen ym. suhteen huomattavasti kivuliaampi...oleen tässä painoa tiputtanut ja liikuntaa lisännyt josko se lieventäis menkka& kierto oireita.
 
mymosa
Huldasharks.. kiitos :hug::heart: Piristi tätä masentavaa tunnelmaa.
Joo ei me vielä kirvestä heitellä, vaikka päälimmäisenä mieleen tulikin, että mun kohdalle sattunut just joku valehaamu.. Jos malttais sunnuntaille tai maanantaille, pitää keksii oikein paljon tekemistä. Alamaha on ihan samalla tavalla turvoksissa kuin menkat alkais, pientä vihlontaakin on. Ainoa mikä on erilaista, ettei rinnat ole yhtään niin kipeet kuin menkkakierroissa.

Tietääköhän kukaan mikä herkkyys on first signal puikossa? kävin vielä hakee sellasen apteekista tänään :ashamed:
 
mymosa
Mitä oon lukenut niin david testi ei anna muillakaan kovin vahvaa plussaa ja clinic basic on ihan persiistä samoin first signal.. hmm.. no halpa-testiltä on tulossa vielä 2 puikkoa ja 1 liuska..
 
mymosa ootko testaillu lisää? :whistle:

clinicin testitkö siis on persiistä? koskeeko kaikkia niitten testejä vai vaan r-testejä? mulla meinaan noi ovistestit oli clinicin ja se vois sit selittää sen et ei tullu kunnon vahvaa viivaa vaikka hyvin tod.näk ovis kuitenki oli.
 
moii.. :( tänää alko sitte ruskee tuhru vuoto...... en oo kipeä ,eikä mitään muutakaan...... mutta luultavasti vuoto voimistuu vielä päivien päästä..... niin luulen. noh, 5.10 se gyne.. sitä ootelles... :'(
 
mymosa
Mut jos (kuvitelluja) oireita vois luetella, niin mun iho kukkii.. niska on ihan täynnä näppyjä, olo on kuin teini-ikäisellä. Etova olo on ollut koko päivän ja varsinkin nyt, sekä äsken puistatti..
Maha on kuin kaasupallo.
 
mymosa ihan lupaavat oireethan sulla on ja koska yks haamu on jo niin sen puoleen hyvältä näyttää :) ootko testannu nyt aamulla uudelleen? ei mua yhtään kiinnosta :whistle::D

m0308 :hug:

omasta olosta sen verran et alamahaa on julinu ikävästi nyt pitemmän aikaa, välillä enempi välillä vähempi. varmaan jostain kierukan poistosta asti ollu et mitäköhän tää niinku nyt oikeen on?? nyt on ollu melkeen jokapäivästä, aika lievää juilintaa, ei haittaa töitä eikä oo tarvinnu lääkettä ottaa. mulla alko kans tulee finnejä kun kierukka poistettiin, ärsyttävää olla 35sena akneface :kieh: jos en nyt oo raskaana ni pitää varmaan neuvolasta kysellä noista kivuista et liittyykö jotenki kierukan poistoon. papa-koe mulla olis ens kuun alussa jos en o raskaana. vko pitäs viel jaksaa ootella ellei sit tätsy kurvaa ennen sitä.
 
mymosa
En tiiä yhtään milloin pitäis alkaa, ilman teroja kun kierto voi olla mitä on tai olla olematta. Aamusta tein joo..
Tein kuitenkin tokapissasta wondfon ovistestin joka oli aika vahva.. melkeinpä yhtä vahvat ja niin vahvat olleet vain oletettuina ovisaikoina..

äh.. uusia testejä tulee ens viikolla, sit luulis jo totuus tulevan.. taidan soittaa kuitenkin gynellekin.
 
Terve! Tai mä en siis ole :(

Ääni poissa, räkää täynnä ja viisaudenhampaista viimeinenkin nousee nyt. Olen ollut ja näemmä tulen olemaan vielä kipeä ihan urakalla eli siitä poissaolo täällä. Päivitän nyt kaiken tuonne kuin ei muutoksia olisikaan, koska en jaksa lukea kaikkia viestejä. Laittakaa tänne mun jälkeen mitä pitää muuttaa niin tämän päivän aikana pistän ajantasalle listan :)

Elossa siis olen vaikka tuntuu, että just ja just... ja tärppiä tuskin voi odottaa tässä kierrosssa juurikin tästä syystä.... vasta 2 viikkoa oltu kipeänä..... no oli siinä pari pv välissä ihan o ja k ...

MyrskyMaijalle tarrasukkia! Sen mä huomasin tuolta pikavilkaisulla ja mymosako se oli kellä on todelle tuliset paikat? db db db
 
Viimeksi muokattu:
Heido pitkästä aikaa!!

Oon täällä käynyt lueskelemassa teidän juttuja, mutta kommentointi on jäänyt!! Itsellä kun on ollut vaan tätä odotusta!!

Muutama plussakin on tullut; Onnittelut!!

Mymosa; toivotaan kovasti että haamu muuttuu vahvaksi plussaksi!!

(.): Vihdoinkin jotain tapahtuu, eilen alkoi ne kauan odotetut rättipäivät. Kyllä ihminen voikin olla onnellinen!! Kierto on ihan kohdillaan vaikka kaavinta välissä!! Joten minut saa siirtää listoille takas ja merkitä 2/28 ja laitetaan nyt sitten yrityksiä se 1. Kun aikaisemmin mitään todellista mahkua raskautumiseen ei ole ollut!!
 
mymosa toivotaa parasta:) ootko syönyt paljonkin teroja?
mä itse lopetan tiistaina terot,oon sit syönyt niitä sen 6kk:tta.ja toivotaan että menkat tulee säännöllisiksi.
m0308:hug:

mullakin on jotenkin vahva tunne raskautumisesta,tiedä sitten onko tärppi käynyt:whistle:
no sen näkee sitten ensiviikon tortaina kun pitäs menkat alkaa,en aio kyl testailla ennen sitä.

paljon plussatuulia nyt kaikille:wave:
ja joku sen plussan olikin saanut..oliko se myrskymaija? onneee=)
 

Yhteistyössä