*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Täällä jatketaan turhautumis linjalla.... tää on niin turhauttavaa kun oljenkorsista vain yksi on käytetty !!!! Joten oon jo aika pitkälti siirtänyt ajatukset siihen että mahdollisesti la olisi sitten heinäkuussa ei ainenkaan kesäkuussa toukokuukin jo meni !!!! :stick::(
 
Hei vaan naiset!

Tässä onkin vierähtänyt tovi.. en ole täällä ehtinyt käymään.. oltiin miehen kanssa kaksistaan Lontoon matkalla (6yötä) ja eilen illalla palattiin kotiin. Mä jo herättelin toiveita Lontoossa, kun tätiä ei vain näkynyt, mutta maltoin kuitenkin olla testaamatta.. Noh, kuinkas sit kävikään.. viimesenä yönä menkat sitten alkoi ryminällä... Huoh.. eli tässä nyt mennään kp 2/31-33 (tällä hetkelle tuo kierto) ja yk 10. Masentava luku..

En ole vielä jaksanut lukea teidän uutisianne, mutta ONNEA PLUSSAUTUNEILLE!!! Onhan teitä? Pakko olla.. tässä muuten menettää lopullisesti toivonsa..

Palaillaan,
Manzu
 
huldasharks voiko olla mahollista et se viiva ei sit tummukkaan tummemmaks ku kontrolliviiva mut ovis kuitenki on? pakkohan sen on noin mennä koska mulla on aina ollu säännöllinen kierto ja nytteki ovis tuli oletettuun aikaan eli vkl testien mukaan. tänään ei tullu enää minkäänlaista viivaa et uskon kyl et vkl ovuloin. jos tässä kierrossa ei tärppää ni varmaan pitää testata jotain muuta merkkiä. mikäköhän merkki olis hyvä? mulla oli nyt clinicin liuskatestejä, apteekista ostettu.

mitä ovistestejä suosittelette eli mitkä on hyviä? onks noi digitestit hyviä ja saako niitä mistä? netistä vois jotain tilata, sais varmaan halvemmalla kun apteekista.

:hug: kaikille pudonneille ja tsemppiä jännääjille, toivottavasti tulee monta plussaa :) iten pitäs vielä vajaa pari vkoa jännäillä.
 
mymosa
Mä edelleen suosittelen fertestiä.. ovistestiksi siis. Digitestit taitaa olla halvimmillaan 30e olikohan kotitestiltä..

Tänne iski :snotty: ei yhtää kivaa olla harjottelussa.. mutta eipä oo ollu aikaa miettiä että testaisko vielä..
 
Jessi75: Lukemani mukaan voi olla hyvinkin mahdollista, etteivät ne viivat tummu yhtä tummiksi. Tai sitten se tarkoittaa sitä, ettei ovulaatiota tapahdu siinä kierrossa. Itse uskon jälkimmäiseen ehkä enemmän. Pitäisi siis saada ITSELTÄ todistettua asia niin, että huomaa ovulaation tapahtuneen oireista ja sitten tuollaisella melkein tummalla testillä ja SIITÄ kierrosta tulisi raskaaksi. Aika vaikeaa siis... :D
Mutta ei menetetä toivoa.

Mä uskon kroppani toimivuuteen ja siihen, että olen jo kaksi kertaa raskautunut ja toivottavasti vielä kerran siis. Tikut on vaan tikkuja, en suostu niiden mukaan mielialaani nostamaan tai laskemaan.

Mutta kyllä se kieltämättä alkaa hieman ahdistaa mitä enemmän ottaa asioista selvää. Tuntuu että on enemmän asioita, jotka voivat mennä persiilleen. Pitäisi siis koittaa vaan rentoutua ja rauhoittua. (Helpommin sanottu kuin tehty)
 
Manzulle pahoittelut menkoista! Tässä uudessa kierrossa sitten! Tuleeko heinäkuun vauva sitten? Ajattele, saat sen jättimahan kanssa sitten kesähelteillä lyllertää :heart: Miehes saa tuoda sulle jäätelöä ja kylmiää juotavaa kun sä istut vaan lepotuolissa jalat viileässä vesiämpärissä... Aaah :D
 
vein aamulla pissan neuvolaan ja negahan sieltä jälleen tuli. mun oli pakko kääntyä pois päin terveyden hoitajasta,koska itku oli tulla.. :'( mun on pakko saada nyt jotain muuta ajateltavaa tai oikeesti pää sekoaa. nyt ois alkamassa uus ovis viikkokin. mahaa poltteloo ja tuli taas sitä limaa :x ku kävin veskis. voiko ovis tapahtua vaikka ois menkat jääny välistä??????? siis että voi tulla raskaaks ilman menkkoja?? toki ukko on toisella puolella suomea vielä perjantaihin asti,että turha toivo varmaan jos nyt ovistelis..... mutta anyway.... nyt ei pää kestä enää ja vasta 5.10 pääsee gynelle :headwall:
 
m0308: :hug: Voihan se ovis tulla kahteenkin kertaan. Mikä sulla oli ehkäisy ennen kuin aloitte yrittämään? Jos sulla on yk 1 ja sen takia kroppa vielä sekaisin. Toivottavasti saat menkat pian ja pääsette taas kiinni päiväjärjestykseen. Inhoittavaa varmasti tuollainen epätietoisuus.




Mulla näytti nyt ovisplussaa! Eli mulle saakin laittaa tälle päivälle dpo -1 :)

 
Voitteko kuvitella turhautuneena miehelleni selitin kuinka tämä kierto meni oikeastaan harakoille kaikki toivo kp16 !!! ni mies oli silleen että hän ei kyllä usko sitä et raskautuminen on vain muuytaman päivän juttu !!!! tokas siihen että mites nuo ensimmäiset ?!? mie siihen että tähdet on vaan ollu niillä niin kohdillaan.... turhauttaa oon koittanu sille sanoa ettei tää välttämättä mene niin helposti kuin ensimmäisiltä niiltä on riittäny pelkkä raskautumisen ajattelu ja kohta jo kuukautiset on jääny pois.... sit jos valitan jotain ym. ni sanoo ina jos sie oot raskaana eikä ite tajua ollenkaan että prkl eihän se oikein ole edes mahdollista !!!!!:stick: pienet toiveet on tossa kp 16 mutta hyvin heikot !!!
 
Hei vaan kaikille!!

Hiljaiseloa on täällä pitänyt taas, vaikka ahkerasti olen teidän juttuja käynyt lukemassa... jotenkin vaan kaiken kiireen ja stressin keskellä ei vaan ole saanut aikaiseksi kirjoiteltua.

Mulla on ollut viime aikoina aika samaa ilmassa kuin joku kirjoittelikin... eli epäilys että mites sitten kumminkaan pärjää kolmen kanssa. Meillä toi esikoinen on aikamoisen tempperamenttinen tapaus ja nyt muutaman hyvän kuukauden jälkeen ollaan menty muutamassa viikossa taas reilusti alaspäin.... sitä alkaa itse epäilemään omia kasvattajan taitoja ja miettimään omien hermojen kestävyyttä kun saa 5 vuotiaan pojan kanssa tapella uskomattoman käsittävistä asioista monta kertaa päivässä. Välillä on jo ihan valmis poikkaisemaan kaikki piuhat, mutta silti se vauvankaipuu on kova.... Mietin vaan, että onko se itsekästä kun menee hermot jo nyttenkin.

Mutta iloisempiin asioihin, niin menkat on vihdoin tänään alkanut, johan niitä vajaat 2kk odotettiin. Mulle voisi merkata sitten etusivulle kp 1/26-30 ja virallisen yk 1 jos vaan miuski viitsit päivitellä :) kiitos!
 
kiitos testivinkeistä! :flower:

huldasharks siis häipykö sulla testiviiva kokonaan pois tässä välissä? ku katoin et 16.9. oli kans niinku ovis+ sulla. siis mä alan olee nyt ihan sekas koko testien ja ovulaatioitten kanssa, ei ois ees pitäny ruveta testaamaan :headwall: nyt ei varmaan tärppää senkään takia et kelaa vaan koko ajan tätä raskausjuttua ja kyttää mahdollisia oireita...

jude kyllä mäkin välillä kelailen et miten kolmen kanssa mahtaa jaksaa ku näitten kahen kanssa paukkuu hermo tosi helposti. siihen yövalvomiset päälle ni avot... mulla siis kanssa 5 vee poika, nuorempi on 2,5 vee.

m0308 :hug:
 
Huldasharks: helmikuussa jätin ehkäsy renkaan pois ja aina ollu kierto 31 päivää. nyt on ruvennu viimesis 2-4s kierrois olemaan kaikkia ihime onkelmia. väli vuotoja, myöhästyneitä kuukautisia jne... välii kaikki on kunnos,sitte taas tulee kierto,että kaikki on aivan jotain muuta ku kunnos. mulle on aika tulossa tutkimuksiin,vasta 3kkn päästä. yksityiselle sain ajan parin viikon päähän. on ruvennu olemaan kaikenlaista omituista vaivaa... testit vaan näyttää negaa ainavaan. on niin epä todellinen ja "miesmäinen" olo..
niin ja yk 1 koska nyt on vasta ihan oikeasti yrittämällä yritetty kolmosta.
 
Jessi: tuolloin mulle tuli tosi vahva viiva liuskatestiin ja tein sitten illemmalla digitestin ja se näytti negaa. Ei kyllä ollut oikein ovisoireitakaan (jos vertaa tämänpäiväiseen). Mutta viivat olivat niin vahvat, että uskoin oviksen olleen silloin. Noh testailin silti joka päivä liuskoilla ja kyllä niihin ihan kunnon viivoja tuli, muttei kuitenkaan yhtä vahvoja kuin kontrolliviiva. Tänään sitten alkoikin nopeammin piirtyä testiviivaa ja tein digitestin ja se näytti plussaa. Eli uskon tuota digitestiä eniten.
 
Jessi: tuolloin mulle tuli tosi vahva viiva liuskatestiin ja tein sitten illemmalla digitestin ja se näytti negaa. Ei kyllä ollut oikein ovisoireitakaan (jos vertaa tämänpäiväiseen). Mutta viivat olivat niin vahvat, että uskoin oviksen olleen silloin. Noh testailin silti joka päivä liuskoilla ja kyllä niihin ihan kunnon viivoja tuli, muttei kuitenkaan yhtä vahvoja kuin kontrolliviiva. Tänään sitten alkoikin nopeammin piirtyä testiviivaa ja tein digitestin ja se näytti plussaa. Eli uskon tuota digitestiä eniten.
joo mut häipykö se testiviiva tässä välissä kokonaan pois? eli kp 16 ja 25 millon näytti vahvaa viivaa ni tossa välissä.
 
KHJ
Voi Risto reipas sentään...ovista pukkaa ja ukko ei jaksa,ei jaksa kaitse on pakko kohta väkisin kellistää,kun menee taas hyvä sauma ohi. Vaikka tulellahan tässä leikkii kun välillä on niin helpottunut kun ei ole tärppi käynyt..osaa ne niin hyvin nuo murkulat hermoja kiristellä siis 7v ja 4v elämäni valot:kieh:

kp ois siis 15/25-28 ja ovis plussan pongasin nyt iltapäivällä=) peitot ei vaan pöllyä niin kuin kuvittelin no jospa se ukkonen sattus näkeen jotain eroottista unta ja erehtys lämmitteleen mua.

Plussaa naiset... vaikka väkisin:whistle:
 
Juu oli viiva koko ajan. Voin huomenna laittaa taas koko rivistä kuvan. Mulla ei ole vielä ollut yhtään täysin blancoa testiä. (Paitsi r-testit :D)
no mulla taas viiva hävis kokonaan, eilen ei ollu enää mitn. et varmaan nyt sit vkl oli ovis koska ke ei ollu viel mitään ja la-su oli vahvat viivat ja ma alko haaleta ja eilen ei enää mitn. laita vaan joo kuvaa lisää, voi sit vertailla :D
 
khj turhauttavaa kyllä toi ku ukko jarruttaa vaikka itel ois haluja, varsinki tässä tilanteessa kun ne tärppiajat on rajalliset. toivotaan et saat ukon lämmiteltyä. puet jotku hepenet päälle ja meet keikistelee siihen lähelle :D
 
Heipä hei pitkästä aikaa!

Olen vielä mukana yrittämässä ja kuumeilemassa... Nyt olen ollu kipeenä jo n. 4vkoa joten voimat alkaa olla jo loppu! :snotty:

Mulle vois merkitä etusivulle kp 22/?(tosiaan niiden pillereiden takia en tiedä kierron kestoa... eiköhän se vielä selviä)

Täällä odotetaan jo mitä tulevan pitää mutta yritän pitää jalat tiukasti maassa :)

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!:flower: Ja zemppiä kaikille plussaa odottaville! Nyt pitää mennä takasin maate :snotty:
 
jude mulla kans mietityttää välillä,kuinka sitä jaksais sit kolmen kans:| mut silti tuo vauva ajatus vaan pyörii päässä..hullua kun onkin. ja sitä justiinsa et sit ei ainakaan öitä sais nukuttua...nytkin meillä heräillään joka yö|O

mutta siis mulla oli eilen niin vahva raskautumisen tunne et oksat pois:confused: siis kävin veskissäkin niin tonne jonnekin hpyluun kohdille vihlas oudosti,ja muutenkin oli jotenkin outo olo...

voisko se olla mahdollista et olikin tosi myöhänen ovis?? mulla kuiteskin jo kp 22

mutta joo tuskinpa vain...se jää nähtäväksi sit ensviikolla jos menkat ei alakaan

Plussatuulia!!!
 

Yhteistyössä