*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

rixutin pahoin pelkään et se sun haamuplussa oli kemiallinen raskaus, itellä meinaan ollut kerran tuollainenkin tapaus.

täällä nyt touhuttu sit vain kp 6,9,ja 13,et näillä mennään,turhaa varmaankin edes pitää toivoa yllä.tänään kuiteskin jo kp16 ja terolutit alotan viimesen kerran.

onko teidän miehillä kauheet paineet aina oviksen aikoihin...siis jos ilmoitatte et nyt on se aika?? et nyt täytyy painaa ja kunnolla:D
 
Kait se on jo pakko uskoo... haamujen jälkeen eilen ja tänään saatu selvä plussa!!!! :cool:
Ei kyl oikeen meee jakeluun!!! Vaikka tissit särkee nii, et äly lähtee ja vähän välii tulee pahaolo aaltoja ja huimailee!!! Ja sit sillon tällön tulee yht'äkkii kumma saippuainen maku suuhun!!! Ja suomalainen musiikki itkettää.... WTF???? :O
 
Hello ! Ihanan ihanat sunnuntai aamuiset huiomenet kaikille. Täällä sataa ja hieman olen tekemistä vailla...siis olishan täällä siivottavaa mutta...

Ihana kierto ei kipuja liekkö se tarkoittaa että ovista ei tapahdu vai muuten vaan liikunnan lisääminen on vähentänyt kipuja... hippeimmät päivät menossa ja eilen iltana ei sitten touhuttu perjantaina kyllä ja tänään olis kyllä ihan pakko ellen haaveita heitä jo tässä vaiheessa kuuta romukoppaan.... voi kun oltaiskiin kahden ja sais jo nyt varmistella mutta nuo kaksi pientä luonnon ehkäisymenetelmää...

Tänään oon limaillu oikein kunnolla joten.... viime kierrossa ei ollu limailua mutta kivut senkin edestä. Hassu tämä minun keho =) Aikasta plussa rikasta ollu viime päivinä toivottavasti voin itse liittyä joukkoon =)
 
KHJ
Paljon Onnea Plussan saaneille:heart:

Täällä kp12/25-28 ja ovista odotellessa. Ukko kulta kipeenä ja ei oikein ole lempi leiskunut, no jospa parinpäivän sisään olo paranis niin saatais vähän pelehtiäkin ;)

Onko kenelläkään enää tuntemuksia että kiva yrittää,mutta sitten toisaalta hirvittää jos tärppi tulee?? Et miten jaksaa ja kaikki rumba alkaa taas alusta. Kuulemma ihan normaalia ajattelua,mutta onko muita?
 
Haavat on nuoltu ja aika palata takaisin listalle... Enpä tiedä miksi nyt otti näin koville... :confused:

Onnea plussanneille!!! :flower: niccejä en muista, mutta jokunen oli nyt onnellisesti saanut r-testiin sen toivotun toisenkin viivan :)

KHJ : mulla on juurikin noita tuntemuksia ja tietyllä tavalla, kun tärppi ei olekaan käynyt, käy mielessä, että josko nyt tyytyisikin näihin kahteen ja lakkaisi yrittämästä... sit kuitenkin jotenkin se vauvan kaipuu on niin kova, että ei järkisyyt tehoa :)

Tänne ei kuulu sen kummempia, ovulaatiota odotellessa :)

Nyt myrskyisät plussapuhurit kaikille!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++
 
KHJ, mulla on ainakin just tollanen olo. Kauhea vauvakuume,mutta samalla pelottaa. Ensinnäkin raskaus, koska mun edellinen raskaus oli niin vaikea. Ja toiseks just se ,että pärjääkö ja jaksaako enää kolmannen kans? JA se että kun on muutenki ollu aina niiiiiin hankala saada lapsille lapsen vahti kun ois sitä tarvinnu,ni miten sitten kun tulee kolmas,saako enää sitäkää vähää noita hoitoon mihinkään?! Lapsia kyllä haluan lisää ja rakastan heitä enemmän kuin mitään muuta elämässäni. Ja samalla lailla rakastan myös ystävieni ja sukulaisteni lapsia. Mutta tuo ajatus maailma muuttuu samalla sekunnilla kun lapsi on syntynyt :)
o.n: eiMMitäään menkka tuntoja. rinnat on edelleen kipeät ja maha on oikeasti jo aivan valtava! ottasin kuvan tänne jos vaan osaisin sen myös lisätä tänne :D katoin eilen vanhoja neuvola kortteja ja huomasin että oon molemmista lapsista plussannu vasta 1,5- 2 viikoa menkkojen alkamispäivästä. eli AINAVAA on toivoa :D
Oon nähny molemmista edellisistä raskauksista enne unta,joissa näkyi myös lapsen sukupuoli. No muutama yö sitten näin jälleen välähdyksen. Sekunnin katsoin itseäni unessa alaspäin ja maha oli todella iso ja raskausviiva oli ylös asti, joka kuulemma tarkoittaa tyttö raskautta :)
 
Mulla täällä mahan nipistelyt ja vihlomiset repäisykipuineen jatkuu... Mahakin on turvoksissa. Samalta tuntui esikoisen alkuraskaudessa ja pakollahan sitä tuli mieleen onko raskautunut jo kierukan kanssa.. No pistin miehen ostamaan testin kun kävi kaupassa ja negahan se oli, niinkuin tässä vaiheessa pitikin. Eli kierukka toimi loppuun asti ja kp 19/28 menossa. Viikon päästä varmaan testailen sitten "ihan oikeesti", ellen jaksa sinne kp 28 asti odotella (keskiviikkoon..).

Onko muuten millaisia kokemuksia Cittarin testistä? Aiemmin käyttänyt Prisman, mutta nyt siellä ei enään ollutkaan (oli silloi 7-5v sitten ;) ). Toi Cittarin taisi olla Oriolan valmistama.

Aiemmat plussat muuten tullut jo muutama päivä ennen menkkojen alkua, ja silloin oli käytössä se Prisman testi.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet :flower:

Onnea plussanneille :flower:

Halit kierron alusta aloittaneille :hug:



Jotenki ihan pässi olo. Vaikea selittää. Ankea fiilis, vaikkei mitään syytä edes. Jospa huominen olisi parempi päivä. Ärsyttää ehkä eniten tuo tuleva talvi.
 
onnea mama-84! :flower:

mulla myös välillä noita tuntemuksia et onko tää kolmannen teko enää viisasta mut aika äkkiä ajatukset häviää ja kuume vaan kasvaa :heart: eniten mua pelottaa töissä jaksaminen, mulla todella raskas työ missä joutuu nostelee painavia taakkoja et et :| ja tietty myös toi et saako kolmea sit enää hoitoon, nyt ollaan päästy hyvin menemään ja se ois kiva jatkossaki et sillon tällön pääsis. mein tilanteessa se on ensiarvosen tärkeää et parisuhdetta hoidetaan. mut kaiken uhalla vauva saa tulla :)

huldasharks tummeniko sulla se testiviiva ollenkaan samanvahvuseks kun kontrolli? mulla ollu nyt 2 päivää vahva viiva mut vähän haaleempi kuiteski ku kontrolli. mut jos nyt alkaa haalenee ni sit kai ollu ovis+. noissa ohjeissa sanotaan et ku tulee + ni munasolu irtoo todennäkösesti 24-36 tunnin kuluessa eli periaatteessa se ovis on sit niinku vasta tulossa. liian vaikeeta mulle...
 
Iltoja :)

Miehen kanssa oli mukava ilta eilen. En muista koska viimeks oltais saatu olla ihan rauhassa ja syödä ruokamme lämpiminä ilman et joku jatkuvasti kiljuu jotain tai vie puolet lautaselta omaan nassuun :LOL:

Eli kyllä täälläkin sekavat ajatukset ilmoilla. Jotenkin haluaa ja kuumeilee ja itkettää kun muut kertovat odottavansa, mutta onko meistä siihen enää. Kestääkö parisuhde entä oma järki?!?!?!

Ehkäisystä sen verran, että kesällä 2009 mulle määrättiin pcos hoitoon clomeja... vai oliko ne niitä muita en muista enää. No lääkäri ehdotti minipillereitä jotka ajavat samaan asiaa + antavat ehkäisyn. Päätimme että kokeilen pillereitä 3kk ja jos on hyvä olla niin jatkan, joopa joo... mielialan vaihteluita riitti 100 päivässä siihen ihan väsys. perse vuosi joka helvatun päivä eikä mitään tiputteluvuotoa vaan ihan reilusti. Halukkuus harrastaa makuuhuoneessa yhtään mitään eli loistavasti ainakin ehkäisy toimi sen 3 kk.
:mad:

Sen jälkeen meillä on ollut kumit käytössä ja kierto on ollut tammikuusta asti sen 30-32 nyt ei ymmärrä ollenkaan tätä.

Sama mitä tulee noihin vuotoihin niin tunnissa tulee yöside täyteen:mad: käytän niiitä päivällä ja yöllä tavallista lasten vaippaa. Menkkojen aikana mulla on kauhea olla ja hb laskee niin että otsassa asti tuntuu!

Anteeks tää avautuminen mut tälläkin hetkellä sattuu enemmän ku synnyttäessä. :'(

jessi: juu helmikuussa 08 syntyi tyttö 3855g 51cm ja toukokuussa 09 poika 3970g 50cm:heart:
tytön synnytyksessä oli hiukan puudutuksen kans ongelmia ja siitä johtuen jouduin olemaan viikon sairaalassa. Poikaa kun menin synnyttämään olin päättänyt etten ota mitään muuta kuin ilokaasua ettei vaan toistu vanhat kamalat virheet. ja poika tuli viel suht nopeesti :) klo 13 oltiin sairaalas ja poitsu synty 15.04 toivottavasti tää kolmas ei niin vauhdikkaasti tulis kun ei asuta enää tyksin vieressä ;)
 
... ja täällä sairastaminen jatkuu. Mä vuorostani otan toista kierrosta eli kurkku on niin kipeä ettei nielemään kunnolla pysty... damn!

No koetetaan selvitä tästä päivästä.... ja ke pitäis tulla kaverin vaippapeppu hoitoon mulle... No on tässä pari päivää aikaa tropata :) Niin, mä siis todellakin pääsen vaihtamaan kestovaippoja taas!!!! Lupasin auttaa kaveriperhettä tässä hoito-ongelmassa eli mulla olis kolmen viikon ajan ihana poika täällä aamusta jonnekin kellonaikaan seurana :)
 
Viimeksi muokattu:
Onko kenelläkään enää tuntemuksia että kiva yrittää,mutta sitten toisaalta hirvittää jos tärppi tulee?? Et miten jaksaa ja kaikki rumba alkaa taas alusta. Kuulemma ihan normaalia ajattelua,mutta onko muita?
TÄÄLLÄ!

Mä just miehelle tossa toissailtana totesin, että iski paniikkifiilikset, että jos tässä kierrossa tärppääkin.... no se nauro mulle, että eikös me sitä yritetä.... ei siis tajunnut mun fiilistä ollenkaan...

Mä mietin tossa aamusta, että apua, tänne tulee ahdasta jos meille vielä 1 suodaan ja entäs se valvominen sun muu... olenko mä ihan hullu... nyt saan välillä nukkua ihan kunnolla jne...jne... ja äitini asenne koko juttuun vaivaa. Se todellakin on sanonut suoraan, että lisää lapsia olisi virhe... ja silti se oli pettynyt tuossa, kun oli varma, että olen raskaana(vaikka siitä ei puhuttu tahi puhuta hänen kanssaan) ja mulla olikin menkat, kun sinne mentiin kylään....
 
Miuski: Mulla olisi tänään kp 23 ja dpo3 :D

Jessi75: Ei tummuneet, mutta eivät tummuneet viime kierrossakaan vaikka sain digiplussan. Ja siis liuskat olivat vaaleampia. Voihan se olla, että mulla on ovis vasta tulossa, kun viime kierrossa oli vasta kp 29. Lh-nousu tosiaan tapahtuu noin vuorokausi/kaksi ennen ovulaatiota.
 
Nyt on ovistestit tosi vaaleita, eli ovis tosiaan oli silloin tai sitten se oli vaan joku muu hormonipiikki ja ovis on vasta tulossa. Se selviää vaan jatkamalla testausta...


Muoks. Ja tummuu näemmä kuivuessa, muttei tarpeeksi. Nää Wondfon testit on ihan hanurista.... Piti kuitenkin ostaa, kun halvalla sai :D Kun saisi kunnon ovisplussan ja tietäisi miltä se näillä testeillä näyttää, niin voisi olla välittämättä näistä hieman vaaleammista.
 
Viimeksi muokattu:
KHJ
Jes!! kiva kuulla että täällä on muitakin jotka empivät välillä tuntojensa kanssa. Mulla vain sekin,miten lie teillä,mutta jos minä luopuisin tästä vauva ajatuksesta niin mies ei varmasti laittais yhtään pahakseen päin vastoin. Sekin aina välillä mietityttää.

Miuski00 mulle voit jos joskus kerkiit,asioiksesi ei tarvii,niin laittaa kp:n pituudeks sen 25-28 jossa on nyt pyörinyt.

Niin ja hyvin paljon Onnea Plussanneet:heart::heart:

Täällä siis ovista odotellaan sekavin tuntein:ashamed:
 
Mama-84: Pljon onnea! :flower:
Meille ei tule toukovauvaa. :( kp:t olis nyt 2/29-33 ja yk:ksi voisi korjata 3, joka vastaa paremmin todellisuutta. Hitto tilaan kyllä niitä ovistestejä tähän kiertoon!

Ja täälläkin on samoja fiiliksiä, välillä pelottaa, miten pärjää ja jaksaa taas, mutta se kamala vauvakuume nostaa päätään ja saa haluamaan sen vauvan. :) Lisäksi itsellä molemmat raskaudet eivät ole olleet sieltä helpoimmasta päästä, niin sekin mietityttää.
 
Täällä kuukautiset loppuneet:D ja aattelin, et lopetan tän aktiivisen kuumeilun, koska se ei näköjään sovi miulle. Meille ei näköjään suoda vauvaa, kun kuumeilen vaan se pitää unohtaa ja ajatella taas, et tulee ku on tullakseen.

Käyn aina silloin tällöin lukemassa teiän kuulumisia ja miut voi laittaa taustalle Miuski00! Toivottavasti meille vielä suotaisiin kolmaskin vauva:heart:, vauvakuume on kova, mut pitää laittaa se taka-alalle.

Ja vielä onnea hirmusesti plussanneille:heart:!
 
Meillä taitaa tää kierto mennä harakoille ei oo peitto heilunu ei... viimeks perjantaina ja eilen oli tarkoitus mutta mies hieman kipee ja lapset oli aivan kamalia illalla ni en viittiny alkaa herätellä toista enää kokeillaan vielä' tänään mut kp on jo niin isot et eiköhän tämä ollu tässä...
 
aRRgghhhhhhh :headwall: menee hermo tähän oottamiseen!! en oo tällä viikolla testaillu vielä ja taidan jättää välistä..jos pystyn :rolleyes: ,ku ukko on viikon työmatkalla ja olis niin kiva ,että jos plussa tulis,niin sais kertoa heti sille naamatusten.
omaa sen verran että patit tissien sisällä on kasvanu jo saman kokosiks ku tissit on,eli oletan että kysymys on maitorauhasista vai mitä ne oli?! MUTTA valkkari on muuttunu keltaseks,että eikös se taas sitte ennusta menkkoja?? vai miten se oli? toki ei oo MITÄÄn menkka oireita tai muitakaan noitten lisäks. TOKI mun eka raskaus oli täysin oireeton. ja toka raskaus alko kolmen viikon tissi kivulla,että :LOL: olen hiljaa :LOL:
 
KHJ
:wave:Täällä ovistikkuun ilmestyi hailakka haamu,joten kait se sieltä on taas tulossa.Saapi nähdä miten tässä kierrossa käy.

Plussaa kaikille naisille ja m0308 jaksuja raastavaan odottamiseen!!
 

Yhteistyössä