Iltoja
Miehen kanssa oli mukava ilta eilen. En muista koska viimeks oltais saatu olla ihan rauhassa ja syödä ruokamme lämpiminä ilman et joku jatkuvasti kiljuu jotain tai vie puolet lautaselta omaan nassuun
Eli kyllä täälläkin sekavat ajatukset ilmoilla. Jotenkin haluaa ja kuumeilee ja itkettää kun muut kertovat odottavansa, mutta onko meistä siihen enää. Kestääkö parisuhde entä oma järki?!?!?!
Ehkäisystä sen verran, että kesällä 2009 mulle määrättiin pcos hoitoon clomeja... vai oliko ne niitä muita en muista enää. No lääkäri ehdotti minipillereitä jotka ajavat samaan asiaa + antavat ehkäisyn. Päätimme että kokeilen pillereitä 3kk ja jos on hyvä olla niin jatkan, joopa joo... mielialan vaihteluita riitti 100 päivässä siihen ihan väsys. perse vuosi joka helvatun päivä eikä mitään tiputteluvuotoa vaan ihan reilusti. Halukkuus harrastaa makuuhuoneessa yhtään mitään eli loistavasti ainakin ehkäisy toimi sen 3 kk.
Sen jälkeen meillä on ollut kumit käytössä ja kierto on ollut tammikuusta asti sen 30-32 nyt ei ymmärrä ollenkaan tätä.
Sama mitä tulee noihin vuotoihin niin tunnissa tulee yöside täyteen
käytän niiitä päivällä ja yöllä tavallista lasten vaippaa. Menkkojen aikana mulla on kauhea olla ja hb laskee niin että otsassa asti tuntuu!
Anteeks tää avautuminen mut tälläkin hetkellä sattuu enemmän ku synnyttäessä. :'(
jessi: juu helmikuussa 08 syntyi tyttö 3855g 51cm ja toukokuussa 09 poika 3970g 50cm:heart:
tytön synnytyksessä oli hiukan puudutuksen kans ongelmia ja siitä johtuen jouduin olemaan viikon sairaalassa. Poikaa kun menin synnyttämään olin päättänyt etten ota mitään muuta kuin ilokaasua ettei vaan toistu vanhat kamalat virheet. ja poika tuli viel suht nopeesti
klo 13 oltiin sairaalas ja poitsu synty 15.04 toivottavasti tää kolmas ei niin vauhdikkaasti tulis kun ei asuta enää tyksin vieressä