* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

mymosa: auttaisin jos osaisin ja tietäisin :ashamed: Alkais ne menkat kele sulla, niin pääsisit taas päiväjärjestykseen. Siis uskomatonta, miten nyt yht'äkkiä lakkas menkat tulemasta sen haamun jälkeen????!!! Mitä lääkäri sanoi, mistä tuo voi johtua? Voimia! :hug:
 
Huomenia...
Meillä oli sitten mielenkiintoinen aamuyö.. Hanat aukes oikeen kunnolla yön aikana ja heräsin lätäköstä nukuttuani vain mahallaan :( Mulla mun mielestä koskaan tällaisia menkkoja ollu :( No ei muuta kun yösiteitä ostamaan. Täksi yöksi vielä laitoin varmuuden vuoksi isomman sitene mitä ennen olen käyttänyt ja sekään ei riittänyt enään. No tietääpähän ainakin että on sitten jotain mihin kiinnittyä kun tällälailla tulee uloskin ;) Jospa ensi kierrosta sitten kun oikeesti voi yrittääkin (on ovis (toivottavasti) ja mieskin kotona :D ). kierukkahan multa poistettiin kesken kierron ja siinä en ovuloinut ja viime kierron ovisaikana mies oli siellä reissussa. Nytkin lähdössä reissuun mutta tulee takaisin juuri ennen ovista :p

Mymosaa en osaa auttaa :hug:
 
Onnittelut plussanneille !

Uusi ilmoittautuu joukkoon viime tipassa tänne lokakuun ketjuun ;)
Pakko päästä hihkumaan jonnekin, kun en halua tästä hirmuisesti ennen plussaa puhua... Lähipiiri, kun on uskossa, että kouluun menen.. :D
Mulla siis lapset poika 12/07 ja tyttö 08/09 .

Tarkoitus oli tosiaan kouluun hakea keväällä ja suunnitella sitten myöhemmin sitä mun ja miehen mielestä vielä joukon jatkoksi kuuluvaa pienokaista..
Mutta kuinkas sitten kävikään, iski vauvakuume ja ihmeekseni mies oli mukana heti.
Yritin jo loppuviikosta varailla aikaa kierukan poistoon, mutta eipä tietenkään ollu ajanvaraus auki :/
Hormonikierukka mulla on ollut vajaan vuoden ja imetys on loppunut 5kk sitten. Menkat ei oo vielä jääneet kokonaisuudessaan pois, joten toivoa on, ettei tuo ole kauheasti vaikuttanut...

Kierroista ja muista en tajua juuri mitään, joten ihan mutulla mennään ja katsotaan kuin käy...
Äiti mua varoitti, ettei vauvaa parane kauheasti edes ajatella, tai on raskaana :whistle:
 
Elossa ollaan ja yritän saada kohta päivitettyä etusivun. Laitan nyt sen +9 päivää sinne kaikille, muuttelen pikkuhiljaa ne oikeiksi ja lisää uusia ja plussanneita omille paikoilleen. Voi viedä aikaa...
On useampi syy miksi olen täältä poissa ollunna, mutta ei niistä sen enempää vaan nyt kaikki huom:

Laittakaa päivitystä koskettavat muutoksenne tänne alle mahd. nopsaan niin saan huomioitua ne tuolla sitten, en ehdi ja jaksa lukea kaikkia viestejä muuten nyt, täällä sairastetaan...
 
Viimeksi muokattu:
Älä Miuski ressaa, minä voin tuon sivun 15 listaa päivitellä nämä muutamat päivät kuunnes siirrytään marraskuulle!!! Sairastastelkaa ja parantukaa rauhassa!! :hug:

Aamulla taas tapani mukaan pissasin liuskaa, ja siihen ilmeistyi mielestäni "viivanpaikka" mitä ei aiemmin ole näihin liuskoihin ilmestynyt... :confused: No, sehän jäi minua sitten niin maan perusteellisesti vaivaamaan, että päätin hetki sitten "tuhlata" David:in puikkomallisen testin..



Näkeekö tuosta kuvasta mitään? Täällä livenä testissä on haalea, mutta SELKEÄ vaaleanpunainen viiva!!!! :O Kaikkea muuta mitä tähän kiertoon oletin... Nyt kyllä on pelko persiissä nuitten Terojen vuoksi kaiketi... Huomenna testaan jälleen ja katsotaan miltä tilanne näyttää...

MUOKS: Ei sit onnistunut kuvan lataus vaikka tuossa tuo koodi on... laitan kohta linkin jos osaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Se on MimSe VIIVA!!!!!!!!!! :)

Ja kyllä mä hoidan vaikka kiukulla mun osani :LOL: ja kaipaan vähän muuta ajateltavaakin nyt tähän niin eiköhän se tästä taas, kun marraskuu se kolkuttaa jo ;) Kiitos kaunis kuitenkin ja jos jaksat niin voit huhuilla mulle tiedossa olevia juttuja, mä tosiaan vaan aluksi vetäisin helpon +9vrk ja nyt olen jo pominut korjauksia sinne....
 
Päivitin listan ja lisäsin KaramelliApinan listalle. Toivottavasti tiedot oikein, ei ole kukaan vielä huudellut virheistä, mut minä päivitän, ja kopsataan sit marraskuulle viimeisin versio... Ja niin olit hienon listan meille tehnyt, ettei sen päivittäminen ollut helpoin nakki, kiitos ja kumarrus siis vaivannäöstäsi!! :flower:
 
mymosa
Menkkojen poissaolo voi johtua vain alhaisesta hormoonitasosta.. se selvii kun saan ne keltarauhashormoonitesti tulokset.. En siis ovuloi joka kierrosta ja sen takia voi olla, että hormoonit jää alhaiseksi ja menkat uupuu.

Ei oikein osannu sanoa muuta..

Hienoa, että Miuski hengissä..

Ja onnea plussanneille, ei tässä masennuksessa jaksa oikein iloita ja huomata toisten plussia.. yksin täällä kohta saa höpötellä.
 
Heippa! Minäkin ilmoittautuisin mukaan kolmannesta haaveileviin, jos saan liittyä seuraanne kuumeilemaan. :wave:
Meillä on kaksi tyttöä. Toinen täytti kesäkuussa 5 vuotta ja toinen täyttää tammikuussa 3 vuotta. :heart:
Kolmannesta olen jo kauan haaveillut, mutta pillerit lopetin vasta äskettäin. Nyt on siis ensimmäinen yrityskk menossa. Tuskin vielä aikoihin tärppää, kun kuitenkin söin pillereitä yli 2 vuotta. Mutta tahto ja yritys on kova! ;)
Nyt taitaa olla kp 10/26-28. En ole oikein varma, mutta katsotaan nyt mihin tämä kierto tasoittuu pillereiden jäljiltä.
Neamma
 
Mistä sitä aloittaisi?? :D

MimSe perkule vetäs ohi takavasemmalta ja näyttää punaista viivaa!!! Onnea miljoonasti :kiss:

Ihanaa Miuski että olet kunnossa. Tai toivottavasti olet? Voimia teille sinne kotiin, kovasti teitä nyt koetellaan. :(

Minnarun ja Santtu81: Harmi niitä menkkoja... Uutta kiertoa kohti vaan kuono pystyssä!

KaramelliApina ja Neamma: Tervetuloa!!

äiti88: Peukkuja jospa se plussa sieltä vielä pamahtaisi!
 
Hei pitkästä aikaa!
Mä ilmoitan siirtyväni taustalle kuumeilemaan. Huomasin tuossa että mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa kirjoitella tänne ja pitää teitä ajantasalla.... Nytkin juuri laskin että mullahan on menossa nyt kp 18! :)

Luen edelleen kuitenkin ahkerasti juttujanne ja pidän kaikille peukkuja... Voisin palailla takaisin tänne kun taas tuntuu aikaa löytyvän... nii jos vielä sitten huolitte enää minua mukaan??

Kaikille zemppiä tulevaisuuteen ja toivotaan että kaikki saavat pian odotetun plussan myös minä ;)

:wave:
 

Yhteistyössä