kolmatta kaipaavien joulukuu

Ai niin ja unohdin kaikista tärkeimmän: ONNEA KOIKSA-79 !! :flower:

Aivan selvähän tuo viiva on! Mä tuun perässä!! Ihan just!! Menkat pitäs alkaa viikon päästä, mutta liimaan vaikka ton alapääni kiinni ettei sieltä tule mitään :kieh:
 
Kiitos vaan.. Ei pysty uskomaan, että taas kaikki kävi näin "helposti".. Oikeesti tuntu siltä, et uskaltaako tänne edes hehkuttaa, ku oon lukenu niin paljon toisten vaikeuksista. Eikä osaa itse samaistua. Isännällä kaiketi supersiimahäntiä ja ite super hedelmällinen tai jotain ku tärppää muuan päivä etuajassa ja kauheessa flunssassa. Se on kerta laaki, ei yhtään enempää.

Kerran vielä perään vaan!
KOasti jaksu tsemppiä m0308 ja muille pitkään yrittäneille. Pitää vaan jaksaa uskoa!
 
Onnittelut Koiksa! Hieno viiva.

Huomasin etusivun listasta, että kp 10 jo. Ja vasta torstaina ollaan oman perheen kesken. No, ei auta. Kyllä sitä oviksen suhteen ehtii, mutta kun suositellaan tauon jälkeen "tyhjentämään pilaantuneet varastot". :)
 
Tämän aamun epätoivoa ja tärinää...
Apteekin oma antoi hailakamman kuin eilen ja pitkään mietin raskinko edes tuhlata digin.
Onneks rohkaistuin.

Kuvassa ylimpänä eilinen ja sit tämän päiväiset..


Eli varovasti saa siirtää plussanneisiin. Haahuilen täällä jossain välimaastossa.
Edelleen kysyn tietääkö kukaan mistä voi johtua, etten enää saa hymiöitä toimimaan?
 
pettunie: meillä käytettiin tässä kierrossa kans hieman pilaantuneita yksilöitä joskin tuoreemmilla varmisteltiin =) eli ei kun hommiin.

koiksa: hienoa :heart: en osaa sanoa mikä siun hymiöitä vaivaa eikö ne toimi edes jos näppäimistöltä käytät ?

ON: tunteiden vuoristorata jatkuu.... no tänään käyn testit josko sitten huomen aamuna testaisin mut toisaalta haluaisin elätellä toivoa muutaman päivän ennen negaa.... ei oikein uskalla luottaa mihinkään oireisiin koska niitä on ollu myös kierroissa joissa lopputulos on ollu nega... nyt on aamutukkoisuus ollu eilen ja tänään mut tosiaan perhepiirissä flunssaa liikkeellä... joten ?!? no huomenna päätän piinailuni.
 
m0308: :hug: Tiedän tunteen... Vaihdoin värisi tuolla listalla juuri pinkiksi eli piinapäiviä elelet taas... Onkos mitään oireita ilmassa?

koiksa: Siirsin sinut plussanneisiin. Onnea matkaan ja tarrasukkia pienelle! :flower:

Minnarun: Peukutuksia plussan puolesta! bd
 
Koiksa-79 ONNEA :heart: Ja hymiöongelmaan: jos firefoxia käytät, niin onko sulla adblock käytössä. Itselläni meni hymiöt kerran, kun blokkailin mainoksia hiukan rankemmalla kädellä. Ei auttanut kuin mennä poistamaan blokatut kuvat ja tarkemmin poistaa uudelleen.

Tänne ei ihmeitä, joulu meni ja ovis oletettavasti kans. Ihan hirmuisesti ei pystytty peittoja heiluttelemaan, kun saman katon alla oli puoli sukua. Mutta jos sitten laatu ja ajoitus korvaisi määrän ;)

Peukut pystyyn nyt! :flower:
 
Onnea Koiksalle tosi runsaasti !:)

Mä valvoin hormonihirviönä kipeän mahan kanssa enkä pysty ajattelemaankaan petitouhuja. Odottelen siis rauhassa menkkoja ja aloittelen vauvatehtailun siitä sitten. Onneksi saa käydä täällä kurkkimassa.

Kaikille mukavia loppuvuoden päiviä toivon ja haikaroita ensi vuodelle kylään..
 
mymosa
Laittelin tuossa festestit ja digiovulaatiotestit tilaukseen, kerkeevät ennen ens kiertoo tulemaan. Olihan se pakko tilata parit raskaustestitkin, vaikka tässä kierrossa niille tuskin käyttöä tulee, ei oo tuota pupuilua harrasteltu ku kerran.

Ovisviiva vahveni silloin kp16 ja kp20 testasin seuraavan kerran ja viivat on haalenneet koko ajan, joten ovis+ on ollut luultavasti kp17-19.. Laskea milloin vois alkaa oottelee menkkoja, toivottavasti kierto nyt alkaa kulkea ilman teroja.
 
Täältä on moni jo siirtynyt odottaviin sinä aikana kun oon täällä rimpuillut.. Milloin on mun vuoro? Tänään on näemmä huono päivä.. Surettaa kaikki. Pliis kertokaa mulle: miten se lämmönnousu juttu menee?? Mulla on tänään aamulla mitattuna ollut 36,85 ja äsken mitattuna 37,06 astetta? Voisko se olla joku raskausoire? En oo koskaan mittaillut lämpöjä raskautumis haaveita jatellen, tänäänkin mittasin vaan koska lapsilla on kuumetta ja testasin toimiiko mittari. Ei siis ole kuumeinen olo ollenkaan ja yllätyin et näytti noin "paljon".. Mies kuitenkin testasi omansa ja mittari siis toimii normaalisti. Vainoharhainenhan olen, tiedän. :ashamed:
 
Heh, kirjottelen näemmä yksin täällä :) Mutta älä m0308 masennu! Sullahan on nytkin oikein jännittävät päivät käsillä, koska meinasit testailla?? Mua jännittää näemmä tässä kuussa enemmän kun parissa edellisesä.. Ja testaamiseen on niiiiin monta ja tuskaisen hidasta päivää. Ihmeesti jaksaa vieläkin jännittää, vaikka on jo yk7...
Mulla on poika kuumeessa ja ollaan siksi kotosalla, eli aikaa kerrankin kirjotella...
 
Eikös se ole niin et toisilla pysyy lämmöt ylhäällä oviksen jälkeen jos on munasolu päässyt hedelmöittymään.. Pidetään peukut ja varpaat pystyssä! Kyllä se tuo testaaminen pistää ihan tosissaan tärisyttämään. Muutama kerran oon ite huvikseni mittailu, ni siinä on 36,5-37 välillä pyöriny.. Mulla normaalisti aina alle 36.

Tää hyppää illalla yöjunaan ja suuntaa sinne raservaatin puolelle, joten voi olla, ettei jouda kauheesti käymään. Ei halua paljastaa serkkulikalle mitään. ;)
 
Kerran vielä: Lämmöt kannattaa mitata aina aamulla ennen ylösnousua mahdollisimman samaan aikaan. Lukema muuttuu heti, kun nouset ylös eli sitten ne eivät ole oikein vertailukelpoisia keskenään. Siis mittari yöpöydälle valmiiksi ja heti herättyäsi mittari suuhun kielen alle. Lämpö on yksilöllinen juttu eli kaverin lämpöihin ei voi verrata, mutta voit tarkkailla oman lämpösi muutoksia. Käytän itse TCOYF kalenteria minne voi lisäillä myös lämmöt ja ohjelma tekee hienot käppyrät niistä. Lämmöt siis pysyttelee yleensä alkukierrosta alhaalla ja kun lämmöt ensin vähän putoaa ja sitten nousee ylemmäs kuin alkukierrosta, tietää ovulaation tapahtuneen. Loppukierrosta lämmöt kaiketi pysyttelevät aina ylhäällä, mutta joillain alkaa laskea muutamaa päivää ennen kuukautisia tai vasta sinä samaisena päivänä, kun täti ryntää kylään.

Noita on ihan mielenkiintoista seurata =) Aloitin itse viime kierrossa ja nyt pitäisi taas jatkaa. Viimeksi aloitin mittaamisen juuri siinä ovulaation alla, joten en nähnyt sitä alkukuun tilannetta ja lämpöjen dippausta vaan käyrä vain jatkoi nousemistaan kunnes pari päivää ennen tätiä alkoi tulla alas. Nyt haluaisin bongata kunnolla oviksen eli täytyy taas ryhdistäytyä senkin kanssa. Jäi nuo mittailut tässä joulunpyhien aikaan, kun en viitsinyt nousta aikaisin aamulla mittailemaan. Se siis pitäisi tehdä aina samaan aikaan aamusta, jotta niitä voi vertailla keskenään.
 
Okei, kiitos vastauksista :) Ei oo hajuakaan noista lämmöistä, muuta kuin että normaalilämpö mulla on noin 36,4-36,6.
Pitäs taas vaan rauhottua ja keksiä jotain muuta mietittävää, mutta kun vauvakuume on vaan taas ottanut vallan..
 
Ei hitsin hitsi; Minnarun mä pidän sulle täällä peukut ja varpaat pystyssä!! Viikon päästä minäkin jos ei ole täti kurvannut paikalle.. tai ehkä kuitenkin jo viikonloppuna?!
Mutta puhallaan täältä plussatuulahduksen sun masuun N-Y-T NYT!! |O :whistle:
 
kerran vielä: kiitos ihan kuule piti ruveta poraamaan =):'(
ja niistä lämmöistä itse tänään etsin lämmöistä tietoja mut en oikein viisaammaksi tullu mut tosiaan oviksen jälkeen lämmöt nousee ja jossain vaiheessa ennen menkkoja tai ensimmäisenä vuotopäivänä lämmöt romahtaa ja jossain taisi olla maininta et jos kiinnityyminen tapahtuu nousee lämmöt vielä normaalia enemmän joten olisi hyvä ollu muutama kierto seurailla ennen kuin niitä voi tulkita ja tosiaan aika tarkaa se lämpöjen mittailu jotta sitä voisi käyttää raskauden varmistamiseksi... mie oon mittaillu muutamana päivänä ihan miten sattuu ja joo on lämmöt koholla mut niin niiden kuulu ollakkin....;)
 

Yhteistyössä