Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

Sunflower11, älä vielä lannistu. Toivoa on aina kun tätiä ei vielä kuulu. Onko sulla minkäänlaista kuvitelmaa koska ovulaatio olisi ollut?

Itellä aamulla herätessä oikeaa munasarja oli ihan hellänä, mutta meni kyllä ohi nopeasti. Jännää mitä kaikkea sitä huomaa kun oikein tarkkailee kroppaansa. Kirjoittelen tänne ihan pienistäkin jutuista jotta tiiän sitten jälkeenpäin hiukan lukea mitä aiemmissa kierroissa on ollut. :p

Sunflower11
miranda-81: No ei oikein.. kun en mie osannut mitään limoja katella jne.
No, jos/kun ne menkat tulee niin sit ovistikut käyttöön ni tiedetään..

Onko kellään muulla se testialue tullut kellertäväksi vai onko miun pissa sit jotenkin vahvaa vaan ollu :ashamed::LOL:

Avasin sen kasettitestin nimittäin ja sain otettua kuvan jotenkuten ko. testistä mut :D Ajattelin et mun silmät hämää mut sano mieski et siinä näkyy värillinen ohut juova siinä viivanpaikan reunassa.. pah.. ärsyttävää :D
Viimeksi kun tein testin niin ei kontrolliviivaakaan tullut :DD

mymosa
sun, millä testillä testailit?

Päivittämisestä, voin kyllä ens kuun ottaa hoitaakseni, en tiiä kerkeenkö joka päivä käymään. Mutta voidaanhan näitä tehtäviä vaihdella :)

Ei sitten menkat loppuneetkaan, ihme homma.. eilisen hiipui ja nyt räjähti taas..

Sunflower11
mymosa: Sillä first signalin kasettitestillä. Siinä siis näkyy kyllä se viivanpaikka, mut sit sen reuna on punertava.. hmm.. hirveen hankala selittää :D mitä mä edes tästä vauhkoon, yli sen ajanhan se meni, et ei se mitn tarkota kuitenkaan..

Sunflower11
mymosa: samaa mieki jonki aikaa sitten luin.. Mut tuos joku kuukaus takaperin ihan samalla testillä tein ja siihen ei tullut mitään, yhtään mitään muuta kuin kontrolli. Siksi pisti mietityttään :)

Mut mut.. pientä toivetta vielä yritetään pitää yllä kerta menkkoja ei kuulu :)

Minnarun oli kysellyt pelottaako raskaus. Mua ainakin hieman pelottaa. Tai ehkä ei niinkään itse raskaus vaan lähinnä se, että ollaan juuri muutettu täysin eri paikkakunnalle. Ei tukiverkostoa, tuntematon neuvola, synnärille pitkä matka ym. Ensimmäinen raskaus/synnytys olivat ihan kamalia ja se hieman hirvittää, että tuleeko taas vietettyä puolisen vuotta pää pöntössä ja sairaalassa tiputuksessa. Tokan synnytyksen kätilö oli kamalan tyly, sellasta en haluaisi enää kokea. Kaipa se sitä itsensä suojelua on.

Barbamama mulla taitaa olla myös listassa yksi päivä liian vähän. Eli tänään ois kp17 =)

ON: Nyt ei jaksa muuta kommentoida, eilinen meni oksennellessa:x Aamulla söin ihan normaalisti aamupalan ja tunti siitä niin ei enää pysynyt mikään sisällä. Pitkin päivää oksentelin ei mitään muita oireita:O Kummallista. Muuta söivät aamulla samaa eli tuskin ruoasta johtuu. Ainut ero muiden aamupalaan oli Valion mustikkakeitto. Tiiä sitten onko siinä ollut jotakin vai mistä tämä johtuu. Taidanpa siirtyä takaisin peiton alle, olo on vieläkin aika heikko:(

Minnarun: :hug:

Heja: Virhe korjattu! Pikaista paranemista oksutaudista!

Listan päivitys olisi tietysti hyvä tehdä joka päivä. Jos jää vaikka viikonloppu väliin, sinä aikana ehtii tapahtua yhtä sun toista ja päivittäminen on aikamoinen homma sen jälkeen... Olen koittanut päivittää listaa useamman kerran päivässä, ettei muuteltavia olisi kovin paljon kerralla. Silloin menee heposti sekaisin, kuten nyt kävi, kun tuli monta uutta kerralla ja kiireessä päivitin. Jos lista on jatkossakin tuolla etusivulla, sitä voi päivittää vain viestin alkuperäinen kirjoittaja. Jos taas listaa päivitellään tekstin väliin, joku muukin voi välillä päivittää. Jos esim. vakituinen päivittäjä lähtee reissuun tai sairastuu tms. niin voi vinkata täällä ja joku muu voi hoitaa homman sillä aikaa. Mitäs mieltä olette? Onhan tuo lukemisen kannalta simppelimpää, että se on etusivulla.

Onko siis joku kuka olisi halukas jatkamaan päivittelyä ja pääsee koneelle ainakin miltei joka päivä? Mielelläni tosiaan jään hommasta pois, kun tuli tässä jo muutama kuukausi sitä hoidettua. =)

ottaa muuten aika pirun koville rehellisesti sanoen ei kiinnosta sitten yhtään mikään... miks ihmeessä tämä on näin vaikeaa ??? pidän kyllä miehen kanssa palaverin et nyt ihan oikeasti jos sitä lasta yhdessä haaveilaan on toimittava.. jos saatais oikein kunnon yrityskierto alle ni sit oikeasti olisi hyvä spekuloida toimiiko vehkeet vai ei !!! PRKL !!!!

hei! saanko liittyä takaisin teihin?? olin tuossa aikaa sitten tässä porukassa,mut pistettiin homma poikki,mut nyt taas elävien kirjoissa.

oon tuossa lapsettomuuspuolellakin,clomittaret osassa,kun sain kuulla et mulla on pco joka vaikeuttaa raskautta,ja senpä vuoksi syön teroluteja ja clomeja,joilla yritetään aikaan saada ovista.

eli kolmatta kaivataan ja yritetään

nyt mulla menossa kp4

Minnarun: :hug: Toivottavasti keskustelu miehen kanssa auttaa. Peukutuksia sille! bd

mymosa: Kiitos! =)

PieniTytönTylleröinen: Tervetuloa takaisin! Laittaisitko vielä tietosi, niin lisään sinut takaisin tuonne varsinaiselle listalle?

Kyllästymistä täälläkin ilmassa. On taas niin paljon muita murheita mielessä, ettei jaksa oikein keskittyä tähän vauvaprojektiin. Jatketaan ilman ehkäisyä, mutta koitan nyt keskittyä muihin juttuihin ja antaa tulla jos on tullakseen. Täytyy nyt saada nämä muut murheet ja stressit pois alta. Ehkä sekin auttaisi osaltaan...

mymosa
mäkin nyt päästin, jos ei tää kierto tuo tulosta niin lähen kinuamaan itelleni clomit.. en sitten tiiä miten on, kun on jo nuo metut käytössä.

PTT, tervetuloa takas, mulla todettiin kanssa tuossa marraskussa pco.

mä en oikeen tiedä pitäiskö ne mun tuhrut laskee siks et menkat oli vai ei, mitään ei kuitenkaan oo kunnolla tullut. Tai ainakaan sillain ku joulukuussa. Taidan vaan pyöritellä peukaloita ja yrittää laskea siitä suurin piirtein koska olis ovis ja koittaa jos sais ton miehen peittoja heiluttelemaan. Vaikkakin mies on lähinnä sitä mieltä että vauva tulee jos on tullakseen. Jossain vaiheessa kyl näpäytin et ei vauvaa voi edes tulla jos ei peittoja yhtään heilutella (ollut jotenkin hiljaista tuolla makuuhuoneen puolella) Kai hänellä on stressiä ihan jostain muista asioista, ku tässä on niin monta asiaa nyt päällekkäin.
sori kun pelkästään omaa napaa.

Sunflower11
Mie heitän toiveet menemään... sieltähän ne menkat sitten alkoi : /
Harmittaa kun annoin itseni elätellä turhia toiveita :'( :ashamed:

No, oli tuo tjottailu sen yhden kierron "kivaa" :D nyt mie sit alan tilailemaan ovistikkuja.. Jospa pääsis perille et koska tämä neiti suvaitsee ovuloida.

Jos viitsis listaan päivitellä sitten et kp1/28-31 ja yk 2

erittäin "mukava" odotella et tuo mies herää ja kertoa sille huonot uutiset.. se kun odotti, kun oireetkin oli lupaavat :( Mie en taida kertoa sille enää mun "oireista" ettei se raukka enää elättele turhia toiveita.

Voihan jännitys...Elättelin alkuviikosta toivoa raskautumisesta, kun paleli, oli huono olo ja flunssakin tuli. No toissapäivänä alkoikin sitten tuhruttelu, joten tuli iso pettymys alkavista menkoista. Mutta mutta, kun eilenkin vaan vähän tuhrutteli ja tänään ei vielä ole tullut mitään?! Ja olo on jotenkin "outo", raskausoireitakin on tai sitten kuvittelen... Tänään siis kp26, mutta säännöllisiä kiertoja mulla ei nyt ole ollutkaan. Voi kun ei pitäisi toivoa liikaa, pettymys on sitten vieläkin valtaisempi kunhan ne menkat sieltä tulee! Koitan ajatella järjellä, että onhan mulla tuhrutellut aikaisemminkin ennenkuin hanat on kunnolla auenneet. Mutta siltikin nämä oireet, jotka voivat toki olla mielen keppostelua, antavat pientä toivoa että olisinkin raskaana. Seurailen vielä viikonlopun yli, jos maltan, ja testaan sitten alkuviikosta jos kunnon vuotoa ei tule!

Minnarun ja Sunflower: :hug: Tyhmä täti!!!

Nindez: Voi miten jännää! :popcorn: Peukutuksia plussan puolesta! bd

Maijamehi: Mitä haluat tuonne listalle? Laitetaanko se tuhruttelun alku kp 1? Saahan sen vielä muutettua myöhemminkin, jos alkaa vaikka kunnon vuoto tai tulee plussa testiin ;)

Omaa napaa... Tänään on parempi mieli. =) Perjantai! Vapaa viikonloppu (lapset isällään)! Pari murhetta saatu pois päiväjärjestyksestä ja nyt on taas energiaa hoitaa niitä muitakin. Ovislimojakin on tullut jo pari päivää eli ovis lähestyy. Peittojen heiluttelua siis ohjelmassa viikonloppuna :D

Sunflower11
Nindezille peukkuja ja muillekin jännääville :)

Mulla alkaa tuo mieli olemaan pian parempi, kun sai vähän kyyneleitä vuodattaa.. :ashamed:
No, kyllä tää tästä ;)

Täytyy katella että mistä noita ovistestejä alkais tilailemaan..

Yhteistyössä