Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

Mä testailin viime viikon loppu puolella negan, nyt sit varmaan odottelen tonne helmikuun loppuun ennenkuin testailen. Oon melkeinpä 100% varma et mun toinen munasarja syystä tai toisesta ei nyt taas tykkää toimia kunnolla. Miehellähän on ihan pieni prosenttuaalinen mahdollisuus edes saada lapsia, joten toi meidän yhteinen ja miehen eka muksu ovat sille jo ihan lottovoittoja:) Katsotaan nyt mitenkä tässä vielä käy. Toivoa en oo vielä heittänyt menemään, muutakuin sen verran että en varmaankaan nyt oo raskaana mut jos ton oviksen bongailis helmikuun aikana niin jos sitä saatais sitten hyödynnettyä

Onnittelut plussista Santtu ja äiti88 :flower: Ihanaa kuulla plussauutisia!

Ja jaksamisen tsempitykset tädin yllättämille!

Painoa pudonnut 0,5kg, ja olis varmaan ollut enemmänkin, mut viikonloppu meni mässätessä... :ashamed:
Ei oo tullu kirjoiteltua, kun on jotenkin arki ja rahahuolet vieneet taas jaksamisen... Kyllä tää taas tästä. Vielä. Ehkä. Kohta.

Ensi lauantaina ois kp 28, su kp29 ja ma kp30. Ei oikein oo oireita suuntaan eikä toiseen. Ensin ajattelin testata sunnuntaina, mut katsotaan nyt. Tai sitten maanantaina, tai vasta tiistaina :D

Tilasin Nutrilettin kuurin, mutta enhän mä sitä nyt voi aloittaa, kun en tiedä olenko raskaana enkä sitten menkkojenkaan aikana.. Hmm.. Olin ihan innoissani sitä aloittamassa, mut joutuukin odottelemaan.. Ei malttais, kun inspis ois nyt päällä :D
Tai kyllähän mä sen kuurin aivan mielelläni skippaan vauvan takia :D Mut menkkojen.. :stick:

Niin jooo, ja tervetuloa uusille! Kiva saada uutta porukkaa mukaan kuumeilemaan!

KaramelliApina: Kiitos tsempityksistä! =) Tarkistan vielä ennen kuin lisään pudotuksesi listaan, että oliko tuo siis kokonaispudotus alusta lähtien vai edellisen välipunnituksen jälkeen lähtenyt? Onhan puoli kiloakin paljon. Sehän on saman verran kuin puolen kilon paketti voita! Ei paha ollenkaan :D

KÄÄÄK !!!! nyt puhukaa miulle järkeä oireita on ilmaantunut ja toiveet ihan luvattoman korkealla... piti käydä rykimässä aamulla pöntöllä kun oli niin huono-olo ja se meni sillä sitten ihan ohi ja nyt viiltää niin maan pirskatisti muniksiin ja ei uskalla rajuja liikkeitä tehdä kp on vasta 24 !!! Aivan ihmeellinen kierto tai sitten täti tulee tosiaan jo kylään... olisipa historiani lyhyin kierto...

Tai sitten mulla on vaan tosi myöhäinen ovis !!! luoja yksin tietää ja niin monen pettymyksen jälkeen ei uskalla luottaa mihinkään oireisiin vai onko mulla vaan oviksen jälkeinen tila... PRKL !!! hitsi kun olis joku koti ultra jolla vois todentaa munisten tilannetta kierron eri vaiheilla !

Viimeksi muokattu:
Onnea PLUSSAT :heart: ja tervetuloa uudet minunkin puolestani.

Painonpudotus "huimat" -300gr... :D Voi ei.. mutta eilen oltiin synttäreillä ja siellä oli kakun lisäksi myös laskiaispullamaistiaiset.. *seliseli*

Mulle on nyt tulossa teatterihommia kevääksi ja kesäksi pitkästä aikaa (oon ollu vähä tauolla näitten lasten vuoksi, en oo halunnut viedä hoitoon). Ajattelin että kun meillä tässä jo kaksi lasta on niin ei ole sinänsä niin kauhea vimma tulla välittömästi raskaaksi, että voip olla että ruvetaan "tosihommiin" vasta kesällä. Saa nyt nähdä, ei raskaus estäisi osallistumista teatteriin, mutta vähän se rajoittaa lavarevittelyä. Mutta aion täällä roikkua kuitenkin koko tämän ajan koska kuume on kyllä kova! <3

Onnea plussanneille:heart:

Mun täytyy kyllä nostaa hattua teille, jotka painoa tiputtelette. Itellä olis tarve tiputtaa myös. Painan tällä hetkellä reippaasti enemmän, kun ekan lapsen jälkeen. Meillä oli kakkosen allerioiden takia tosi vaikeat ekat 2 vuotta ja silloin ehkä hieman olin masentunut pienen jatkuvien itkemisien takia. Tuli sit mässättyä suklaata ja karkkia ja muitakin herkkuja ihan mielin määrin. Niitä oli niin helppo napsia aina mennen tullen napaansa, kun muuta ei ehtinyt syömään. Ja kun ei itkevää ja jatkuvasti ripuloivaa lasta voinut jättää mihinkään hoitoon/ei päässyt yhdessä liikkumaan, kun ei vaunuissa viihtynyt, ei myöskään sit paino pysyny samana/päässyt tippumaan. Nyt olen alkanut seurailemaan syömisiä ja jättänyt herkuttelun erittäin minimiin. 2,5 viikkoa on nyt oltu täysin ilman limuja ja muitakin herkkuja:D Ja onneks on nyt riittänyt lumitöitä ja talossa remppahommia ni on saanut hyötyliikuntaa ihan reippaasti! Laihdutusrinkiin en kuitenkaan viitsi liittyä ettei tule turhaa stressiä. Taidan olla lohtusyöjä ja turhasta stressistä tulisi varmaan vaan mässäiltyä lisää:kieh:

Omaan napaan ei mitään ihmeellistä. Ovista odotellaan. Saas vaan nähdä jääkö se tästä kierrosta hyödyntämättä, mies taitaa joutua olemaan perjantaihin asti 100km päässä töiden takia: / Ja tää tyhmä tietysti kuitenkin kiduttaa ihteään tutkimalla nettikauppojen vauvanvaate/äitiysvaate tarjontaa:ashamed: Meille ei enempää lapsia ensin oltu "suunniteltu" eli kaikista vauva-tavaroista on jo luovuttu.

Sunflower11
miranda81: Ok, mie en tästä kierrosta oo vielä varma, eka kierto ilman pillereita je nyt 28. päivä menossa.. Onnea muuten plussasta :)

Herttaliisa: En oikeen :D En oo päässyt "tutustumaan noihin lima-juttuihin :D yritin tuossa, mut sit mie luulin et mulla olis ollut about kp 11-12 ovis kun tuli pientä punertavaa vuotoa vähän..

barbamama85: Ok, kiitos sullekin neuvoista, mie kattelin kyl netistä et viittiskö tilata sieltä sitten kasan kerralla. Aina aamullako se testataan?

Menkkamaisia juilimisia on ollut välillä.. alkais sitten jos on alkaakseen et pääsis siitäkin pettymyksestä kohti toista kiertoa -.-

Barbamama : Nyt on tippunut yhteensä siis huimat kolme voipaketillista :D Eli 1,5kg.

Heja : Tiedän mistä puhut... Meillä allerginen ja astmaa sairastava kuopus.. Meinaa siksikin olla paukut vähissä... Luulin, et ne olis ollu jo selviä juttuja, mutta näyttäis ettei vielä olekaan :(
Ei tosiaan meinaa aina arkeakaan jaksaa, saati, että jaksais jatkuvasti miettiä mitä suuhunsa lykkää..

Hirviäst kauhiast palijon tekstiä!!!

Ainakin kolome ihanaista PLUSSAA pongasin! ONNEA ODOTUKSEEN!:heart:

Minnarunille:Paaaaaljon peukkuja!!

Tyhmän tätin kohdanneille tsempit.

Omassa navassa ei minkäänlaisia oireita suuntaan taikka toiseen... Elämä jatkuu...

Painonpudotuksessa ->10.1.-24.1. aikana tippunu 3,4kg! Aivan huippua! En ole sortunut kertaakaan herkkuihin koko kahden viikon aikana. Tsemppiä kaikille pudotusaasteeseen!

Kiitos kaikille onnitteluista!!

Mahaa juilii ja vihloo niiiin mukavasti. Pientä kuvotuksen poikasta on havaittavissa jos ei syö.

Mäkin muuten kävin viime viikolla vaakalla teidän innostamana ja ajattelin tästä viikosta tulla mukaan, mutten sitten tulekaan ;) Jokatapauksessa vaakalla kävin ja viikossa oli lähtenyt 600g :D Kauaa ei vaan taida suunta alaspäin olla ;)

Heitän teille narun ja ttoivottavasti moni tarttuu siihen kiinni, vedänt eidän tuonne odotuspuolelle mukaan ;)

Santtu kera työnimettömän 4+3

Helkatti mie en tiiä kyllä yhtään mitä ajatella toisaalta järki hakkaa ettei voi olla mitenkään mahdolista mutta.... ja yks hassu juttu suihkun jälkeen peilin edessä harjailin hiuksia ja ylimmät raskausarvet oli ottanu lilaa väriä ?!?!?! onhan kehoon kiloja syksystä kertyny mut ei ihan kuitenkaan niin paljoa....helkatti miun kanssa...

Onnittelut painon pudottajille :heart: mie täältä taustalla koetan kevennellä =)

Usvametsän neito, KaramelliApina ja koiksa: Onnittelut hienoista pudotuksista!

Heja: Ymmärrän tilanteen. Täällä on myös painiskeltu lasten allergioiden, koliikin ym. kanssa. Yhdessä vaiheessa tuntui, että asuimme osittain sairaalassa, kun molemmilla oli vakavia juttuja. Onneksi elämä on jo helpottanut. Välillä mietin, että jaksanko aloittaa alusta, kun nyt pääsee jo niin helpolla... Kovasti jaksamista! :hug:

Hienoja pudotuksia! :)
Ja jännitystäkin ilmassa. :)

Olin eilen selänasennusreissulla, joten en koneelle ehtinyt. Pudotusta on tullut alusta 3,1kg. Pelkäsin, että tyssää selän takia joksikin aikaa, mutta toisin kävi. Ja siitä vehnästä kun en ole onnistunut pysymään erossa, tämä tuntuu yllättävältä. :p :D

taas mulle käy näin :'( sunnuntaina digi testi näytti 1-2 raskaana ja tänään kotona tehty predictor nega ja tk:ssa pissanäytteestä tehty testi nega.... kohta sitten varmaan alkaa vuoto:'(

on niin pahamieli etten pystynyt olemaan töissä kun asikkaiden luonakin vaan meinasin itkeä... sain 2 päivää sairaslomaa ja nyt tuntuu että mahdanko koskaan lakata itkemästä....

Sunflower11
Eikö sitä testiä kannata sit tehdä samalla? Ku noissa on eri herkkyyksiä ja tk:nkin testit on varmaan samoja, ettei mitään ekstraherkkyyksiä?
Odottele pari päivää ja testaa sitten? :)

Täällä tänään kp 29/28?.. orotellaan..

äiti88: Samaa sanoisin kuin edelliset, että älä heitä vielä pyyhettä kehään. Digi on luotettavampi testi kuin Predictor ja eiköhän siellä tk:ssa tehdä myös näillä samoilla kotitesteillä (joku halpa testi varmasti) pissanäytteestä? Ainoa varma on verikokeesta tehty hcg testi. Käy hakemasta apteekin oma tai digitesti ja tee uusi testi huomenna aamupissistä. Jos se on nega, pyydä tk:sta vielä verikoetta. Päiviä on kuitenkin vielä niin vähän, ettei kannata vielä tosiaan luovuttaa. Voimia!!! :hug:

mymosa
Tänään tuli tilaamani testit.. nyt on mistä testailla. On liuskaa, puikkoa ja varmistamiseen digi, alan testaa ovista 2krt päivään. Pitihän siinä samalla sitten tilata r-testejäkin valmiiksi.

Plussanneista tulin teitä vilkuilemaan ja pitää kommentoida, et äiti88, nyt itku seis ja odottelemaan, testaile pian uudelleen. Labran testi ei oo kovin herkkä enkä itsekään kuopuksesta saanu sitä plussalle, vaikka vissisti tiesin raskaana olevani. Kokeile ihan perushalpistestejä, ne oon kokenu luotettavimmiks. Joku hiton herkkä Sofi ei mulla värähtänytkään, muilla testeillä paukku sitten plussia tulemaan. Joskus auttaa vaan se aika: testaa silloin, kun kuukautisesi ovat varmasti myöhässä. Tsemppiä!

Sandemar 8+0

Yhteistyössä