Huomenia vaan kaikille
Täällä minä heräsin jo tähän päivään ja testiä tekemään ja kyllähän se viiva on vahvistunut
Varmuuden vuoksi oli tehtävä vielä toinenkin testi, molemmat kun on Prisman testejä niin eivät VOI olla samaan aikaan väärässä. Loogista vai mitä
Aijaa.com - 7355995.jpg (isompana)
Aijaa.com - 7355996.jpg (isompana)
Nyt siis kp 30/(27)29 ja veikkaan myöhäisempää ovista, mitään tuntemuksia siitä ei ole (en kyllä surannutkaan). Vaikka eipä mulla ole noista edellisistäkään kovin nopeasti viivat vahvistunut. Digin kanssa odottelen vielä muutaman päivän, jotta on aivan varmaa.
Pitäisköhän tästä tehdä nyt sit romaani samalla...
Eli mähän en jaksanut keskittyä koko kiertooon ja olin valmis luovuttamaan kun olin viimeksi AIVAN VARMA ja menkat alkoi etuajassa. Mies kuitenkin päätti että jokatoinen päivä mennään ja oviksen aikoihin taisi sijoittua. Kierrosta kun ei ollut mitään hajua ennen tätä viikkoa (silloin katsoin tuota etusivua ja näin itsenikin ylhäällä).
Jos oireita/tuntemuksia listaa niin tällä viikolla oon ollut aivan tajuttoman väsynyt! Oon menny joka ilta 21 nukkuu, kello herättää 06 ja illalla 18 oon ollut ihan valmis jo nukkumaan
Mahassa tuntunut saman akaa painava pallo, joka esim kenkiä jalkaan laittaessa tuntuu hyvinkin epämukavalta. Muutamana päivänä oikein kunnon vihlaisuja ja tissit tuli kipeiksi sekä painaviksi (miehen mukaan myös täyteläisemmiksi
). Mulla ei näitä mitään ole ollut ennen menkkoja ja menkatkin on kivuttomat ja oireettomat. Siis normikierroissa, joka mulla oli sellainen vasta viimeksi. Silloin jo ajattelin että taisi vasta oma hormoonituotanto päästä tasapainoon.
Lapsiluvusta ollut puhetta. Meillä se jää kolmeen, ellei mieli päätä muuttua. Meillä jo ennen ensimmäistä lasta päätettiin, että kolme on se meidän luku. Mies kyllä oli kahden jälkeen sitä mieltä että tähän jää, mutta viime kesänä aloin puhua "meidän aikataulusta" (olisin kotona kun esikoinen menee kouluun) ja ilmeisen hyvin osasin kantani kolmanteen perustella kun suostui kierukan poistoon ja niin meillä alkoi yritys. Vaikkakin miehen työkuviot sotki ja mies oli oviksen aikaan kotona vasta kolmannessa yrityskierrossa. Mä siis laitan seuraavan synnytyksen jälkeen kierukaan taas ja kun sen aika alkaa loppua, on miehen vuoro hoitaa osansa ja mennä katkasemaan piuhansa. Tuossa vaiheessa on siis se meidän harkinta-aika: oliko tämä tässä vai ollaanko me vielä hulluja ja... ;
Eiköhän tää nyt riitä!