Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

miranda: Meillä on uusperhe. Minulla on 2 lasta edellisestä liitosta, miehellä ei yhtään ja ensimmäistä yhteistä (tai oikeastaan toista, koska meillä on jo enkelipoika) tässä yritetään. Kummatkin kovasti haluttaisiin edes se yksi elävänä syliin asti, mutta ei varmasti hanttiin laitettaisi vaikka tulisi toinenkin. Siitä ei kuitenkaan vielä haaveilla, koska ikää on jo 35 eikä tämä yritys näytä tuottavan tulosta... Töissä ollaan ja nuo lapsukaisetkin ovat jo 8 ja 10 vuotiaita :)
 
Onnea mädchen,todella ansaittu plussa...ihan tippa linssissä sain lukea uutisia...<3

meillä ei ihmeempiä,taustailen täällä kyllä,mutta meillä yritys tauonnut ennekuin alkoikaaan kun mies maailmalla..:( ovis oisi juuri näillä päivillä,ensi kuussa toivon mukaan sitten mies oisi paikalla...otan kyllä ihan ressittömästi nää vauva asiat..:) tulee kun on sen aika..:) mutta tiedoksi päivittäjälle,olen kyllä mielelläni listalla,vaikka taustailijoissa,palailen kun meillä aktiivisempaa elämää...:|
 
Mädchen: onnea =) tuommoiset viivat miulla oli esikoisesta

eilen testin tein ja eihän siinä ihmeitä nega pitihän sitä tirkistellä plussan toiveessa mutta turhaa se on... onpahan se suljettu pois vaivaa tutkiessa mut aika hassulta se paine tuntuu ja tosiaan ravaan pissillä varsinkin iltapuolella. No taidan aamulla soittaa ja pyytää pissiputket kotiin ni vois aamulla sitten viedä näytteen, täytyy vain toivoa että syy löytyisi itulehduksesta eikä olisi muuta vialla... nyt kun tätä yritystä on jo useampi kuukausi takana ni alan olla huolissani onko minun terveydessäni jotain vikaa.
Pääsen lenkillle koirien ja mieheni kanssa kun lapsilla on jumppa josko liikunnalla saisi nostetta tähän mielialaan. Keskiviikkoa kaikille ja huomennahan on jos se toiveita täynnä oleva torstai =)
 
ihanaa kuulla että joku plussaa vielä yk 13 kin kun tuntuu että iteltä alkaa toivo loppumaan:( vaikka mulla on vasta yk 6... niin sitä vaan luuli tälläkin kertaa että raskaus alkaa heti ja olis jo pitkällä raskaana nyt :ashamed:
onnea mädchen:heart:

täällä siis kp 32/36 ja seksiä on harrastettu juurisilloin kun luulisin ovulaaation olleen mutta enpä usko plussaa sunnutaina tulevan!

noh onneksi sain jonkun projektin kun mies kysyi että mennäänkö naimisiin 11.11.11 :D kun ollaan oltu kihloissa 5v:) sainpas sitten jotain mukavaa puuhattavaa!

äiti88
 
äiti88: Samaa minäkin ajattelin, että Mädchenin ja muiden pitkään yrittäneiden plussat antaa toivoa meille muillekin. Välillä meinaa itselläkin usko loppua. Vaikka nyt on vasta yk 5, yritys aloitettiin viime keväänä. Siinä välillä oli vain se epäonninen raskaus ja sen jälkeen piti odotella muutama kuukausi ennen kuin päästiin taas uudestaan yrittämään. Laskettu aika oli 11.02.2011 eli 11022011. Olisi ollut hauska syntymäpäivä. Nyt jää muistiin ikävämmässä merkityksessä. :(

Onnea hääpäivästä! =) Tuon päivän luulisi miehenkin muistavan. :LOL: Häiden suunnittelu antaa varmasti touhuttavaa ja positiivista ajateltavaa. Ihanaa! :heart:
 
Meillä täällä uusperhe, mulla edellisestä liitosta poika 02/03 ja miehellä edellisestä suhteesta poika 04/08 ja tää meen yhteinen neiti on 08/10. Kolmannesta haaveilen (joskus aikoinani ajatellut että haluan 4 lasta, aika näyttää kuinka monta luoja suo)
 
Mädchen isot onnittelut! Olette plussan ansainneet.

Täti kurvasi tänne vielä myöhään eilen illalla, joten ei ole tarvinnut arvuutella tuon negan oikeallisuutta. Harmi vain, kun on muitakin samassa veneessä.

Meillä lapsiluku jää varmasti kolmeen, jos siihen joskus päästään. Aika tiukassa oli tämän kolmannenkin kanssa. Onneksi ei ole katastrogi, jos luku jääkin kahteen. Ei ole enää kovin montaa vuotta aikaa yrittää.
 
Ihanaa Mädchen, onnea!!! :heart: oli kyllä erittäin selvä plussa :)

Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Moonchaser :hug:

Miranda, mä opiskelen ja lapsiluku oli ennen kolmannen kuumeilua kahdessa, saas nähdä miten myöhemmin sitten, jos pikkuinen meille vielä suodaan :)

Minnarun, jospa testasit liian aikaisin? Oireita kuitenkin on..
 
Minnarun, jospa testasit liian aikaisin? Oireita kuitenkin on..[/QUOTE]

En mie ois tästä kierrosta vielä voinu raskautua... lähinnä varmistin jo asian minkä itse tiesin mut ihan varmasti kuun meen neuvolaan ja alan valittaa painetta alavatsalla ja pissaamis tiheyttä ni ensimmäinen jota ne kysyy on raskaus ja vielä kun asian suhteen on ollu yritystä ni varmasti laittaisivat testin tekoon joten tein sen jo kotona pois sulkeakseni sen... no tulevaa kohti toiveikkaana =)
 
äiti88 onnittelut hääpäivän päättämisestä ja sen myötä mukavasta suunnitteluprojektista. :)

Lapsiluvusta on ollut puhetta. Minulla on haaveena monta monta lasta, mutta Korkeimman kädessä on kuinka käy. Miehen esikoinen mukaan luettuna 7 kuulostaisi hyvältä, mistä lie tuo luku on minun päähän tullut... Kolmatta yhteistä kaipailen kovasti, mutta voi olla, että sitten perhe tuntuu "täydeltä" ja haaveet suurperheestä jäävät taka-alalle. Ja toisaalta näinkin on hyvä. Ennen kuopuksen odotuksen alkua hyväksyin myös sen vaihtoehdon ettemme enempää lapsia saisi. Takana kuitenkin oli 2 km ja kierrot pitkiä yms. Mitä useammin täti tuli kylään ja pettymys iski, sitä onnellisempi olin esikoisesta ja vauvakuumekin "laantui". Ajatukset muotoutuivat vahvasti tjot-kannalle. Melkoinen yllätys siis olikin kun kp50 testiin sen plussan sain kaikkien negojen jälkeen (kp40 taisin ensimmäisen tehdä siinä kierrossa) ja varmana siitä, että kroppa on totaalisesti lopettanut tekemästä sitä, mitä sen minun iässä pitäsi kaiken järjen mukaan tehdä. Saa nähdä miten alkaa hormonit heilahdella kun vihdoin päästään oikeasti yrittämään, eli se täti suvaitsee saapua paikalle ekan kerran synnytyksen jälkeen. ;)
 
Huomenta kaikille!!

Täällä elellään sitten pelko persiissä muutama päivä ainakin... Tänä aamuna tesstattu haamu, jossa on väriäkin mun mielestä. Testi on Prisman Pregen Pen eikä mitenkään herkimmästä päästä. Mulla kun on syksyltä alla se yksi haamu niin en tosta viittisi vielä iloita, mutta minkäs teet :D :headwall: Tosin sillin testi oli eri. Kaapissa on digi, jonka tuhlaan aikaisintaan viikonloppuna ettei ainakaan anna väärää tulosta. Oli kuitenkin sen verran hailakka haamu ja ihan testiajalla. Heti olin sen jo näkevinäni, sitten en nähnyt ja parissa minuutissa näkyi taas ja siinä on. Kuvankin otin, mutta erittäin epäselvän, laittelen sitä sitten illalla jos näytöltä jotain selvää siitä saa.

Nyt töihin yrittämään olla normaali ja rauhallinen pelkäämättä vessassa käymistä..
 
Mulla tuli tuosta prisman testistä mieleen oma viime raskaus:) testiin tuli haaleampaakin haaleempi viiva jonka itse näin mut ei mies nähnyt, olisinko sit tehnyt vielä toisen samanmerkkisen ja siihenkin tuli vaalea viiva. Raskaana kuitenkin olin ja neiti tuolla sängyssään nyt nukkuu=)

Mulla olis kans tuolla kaapissa yks sellainen testi mut en viitsi sitä tuhlata ku en millään usko et olisin raskaana ku ei tuota peittoakaan oo tullut juurikaan heiluteltua (ainakaan oikeeseen aikaan). Neidistä on sinäänsä jännä ku tiedän koska on saanut alkunsa, sillä siinä kierrossa tais olla tasan kerran peiton heilutusta ja sattumoisin jus oviksen aikoihin.
Täällä siis odotellaan tädin kurvaavan kylään hetkellä minä hyvänsä
 
Santtu: Varovaiset onnittelut haamusta :flower: Peukutuksia, että viikonloppuna saisit digiin sen toivotun raskaana -tekstin! bd

Minnarun: Toivottavasti vaivan aiheuttaja selviää ja saat siihen helpotusta. Jaksamista epätietoisuuteen!
 
Oi, toivottavasti Santun haamu vahvistuu pian!
Mä en osaa pysyä täältä pois :D Kiitos vielä kaikille onnittelijoille :flower:
Tuo mun testi oli just sellanen Prisman liuskatesti :D Toinen odottaa vielä, jos uskon puute iskee ;)

Meille kolme tulee jäämään lopulliseksi lapsiluvuksi. Ikääkin mulla kun jo alkaa olemaan ja muutenkin kolme on sellainen sopiva luku meille.

Oikein hirmuisesti plussaonnea teille!! :heart:
 
Äiti88: Onnittelut tulevalle morsiammelle :)

Santtu, varovaiset onnittelut :flower: :heart:

ON: Täti kurvasi paikalle heti aamusta eli kp 1 alkoi täällä :( mulla oli kuitenkin kokoajan sellainen tunne, etten raskaana ole ja näinhän se olikin. Tehkääs tilaa sinne jonon hännille siis!

Piinailijoille plussatuulia !!!
 
Tähti: :hug: Eipä se hauskaa ole pudota listan häntäpäähän, mutta ainakin meitä on nyt monta siellä samoilla päivillä kuumeilemassa. On sitten taas hauskaa piinailla yhdessä, kun päästään kapuamaan sinne yläpäähän takaisin ;)
 
Santtu:Onnea tuhannesti! Ihan selvä viivahan tuo on.
Tähti:Pahoittelut tädin saapumisesta. Sitten piinaillaan useampi kuun puolivälissä :)

Lapsiluvusta on ollut puhetta. Meille tää kolmas jos on tullakseen, olisi viimeinen. Mies oli kahden kannalla pitkään,mutta viimein sain ylipuhuttua senkin :) Alkaa olla sen verran ikääkin ettei sitä enempää ehdi. En kyllä itsekään ollut valmis kolmanteen vielä kesällä,kun meillä on molemmat tytöt olleet huonounisia tapauksia. Lisäksi kuopuksella oli paha korvakierre, johon vuosi sitten saatiin avuksi putket. Kesällä alkoi sitten olla univelat suurin piirtein nukuttua ja vauvakuume nosti päätään :) Nyt tulisi isompi ikäerokin niin on varmaan helpompaa senkin takia.

Mulla on työjutut olleet nyt päällimmäisenä mielessä. Sain huhtikuun alusta hiukan vakituisempaa työtä ainakin lokakuulle asti. Tämä työ on sairasloman sijaisuus joka sitten lokakuulla tulee hakuun toimena. Nyt sitten ollaan pohdittu että jos olen raskaana niin mitkä mahkut ois saada se paikka. Todennäköistä on että sen saisin ellen olisi raskaana,koska olen kuitenkin pitkäaikaisin sijainen tuolla työpaikassa. Hmm, toki tiedän ettei raskautta voi pitää syynä mutta mutta...

Kysymys painonpudotushaastelaisille: Mulla nousi paino päivä päivältä nyt viime viikon vaikka olen tarkkaan laskenut kaloreita ja liikkunutkin enemmän kuin normaalisti. Tänään oli eka aamu viikkoon kun vaaka näytti miinus-merkkisiä lukuja :) Mietin sitten kun mullahan alkoi lauantaina kuukautiset, niin voisko se vaikuttaa painoon noin paljon. Tuli meinaan plussa melkein 2 kiloa viikon aikana. En yleensä käy vaa'alla niin en tiedä kuinka menkat on yleensä vaikuttanut painoon. Tänään kuitenkin alkoi alamäki ja kuukautiset loppumaan päin. Jännä juttu! Onko muilla samaa?

Mä vietän ihanaa omaa aikaani kun esikoinen on päiväkerhossa ja nuorimmainen nukkuu. Jos vaikka vääntäytyis tekemään jotain hyödyllistä. Zumba-levytkin huutaa tuolla hyllyssä :)
 

Yhteistyössä