Santtu:Onnea tuhannesti! Ihan selvä viivahan tuo on.
Tähti:Pahoittelut tädin saapumisesta. Sitten piinaillaan useampi kuun puolivälissä
Lapsiluvusta on ollut puhetta. Meille tää kolmas jos on tullakseen, olisi viimeinen. Mies oli kahden kannalla pitkään,mutta viimein sain ylipuhuttua senkin
Alkaa olla sen verran ikääkin ettei sitä enempää ehdi. En kyllä itsekään ollut valmis kolmanteen vielä kesällä,kun meillä on molemmat tytöt olleet huonounisia tapauksia. Lisäksi kuopuksella oli paha korvakierre, johon vuosi sitten saatiin avuksi putket. Kesällä alkoi sitten olla univelat suurin piirtein nukuttua ja vauvakuume nosti päätään
Nyt tulisi isompi ikäerokin niin on varmaan helpompaa senkin takia.
Mulla on työjutut olleet nyt päällimmäisenä mielessä. Sain huhtikuun alusta hiukan vakituisempaa työtä ainakin lokakuulle asti. Tämä työ on sairasloman sijaisuus joka sitten lokakuulla tulee hakuun toimena. Nyt sitten ollaan pohdittu että jos olen raskaana niin mitkä mahkut ois saada se paikka. Todennäköistä on että sen saisin ellen olisi raskaana,koska olen kuitenkin pitkäaikaisin sijainen tuolla työpaikassa. Hmm, toki tiedän ettei raskautta voi pitää syynä mutta mutta...
Kysymys painonpudotushaastelaisille: Mulla nousi paino päivä päivältä nyt viime viikon vaikka olen tarkkaan laskenut kaloreita ja liikkunutkin enemmän kuin normaalisti. Tänään oli eka aamu viikkoon kun vaaka näytti miinus-merkkisiä lukuja
Mietin sitten kun mullahan alkoi lauantaina kuukautiset, niin voisko se vaikuttaa painoon noin paljon. Tuli meinaan plussa melkein 2 kiloa viikon aikana. En yleensä käy vaa'alla niin en tiedä kuinka menkat on yleensä vaikuttanut painoon. Tänään kuitenkin alkoi alamäki ja kuukautiset loppumaan päin. Jännä juttu! Onko muilla samaa?
Mä vietän ihanaa omaa aikaani kun esikoinen on päiväkerhossa ja nuorimmainen nukkuu. Jos vaikka vääntäytyis tekemään jotain hyödyllistä. Zumba-levytkin huutaa tuolla hyllyssä