Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku v*tun jätkä lähti nyt ilta/yö koirien lenkityksellä seuraamaan minua. Pääsin ehjin nahoin kotiin. Ei ollut ensimmäinen kerta kun samanen henkilö lähtee seuraamaan. Tää on se puskaan piiloutuja. 😰
-M.K.K

vierailija
Joku v*tun jätkä lähti nyt ilta/yö koirien lenkityksellä seuraamaan minua. Pääsin ehjin nahoin kotiin. Ei ollut ensimmäinen kerta kun samanen henkilö lähtee seuraamaan. Tää on se puskaan piiloutuja.
-M.K.K
Mullakin lähti joskus ja vedin äkkiä kerrostalon alaoven kiinni niin hakkasi sitä aivan hulluna. Ilman valoja menin omaan asuntoon, enkä uskaltanut laittaa valoja, josko olisi ulkona kyttäämässä kenen asuntoon tulee valot. Tuosta on aikaa, mutta jäi traumoja.

vierailija
Mullakin lähti joskus ja vedin äkkiä kerrostalon alaoven kiinni niin hakkasi sitä aivan hulluna. Ilman valoja menin omaan asuntoon, enkä uskaltanut laittaa valoja, josko olisi ulkona kyttäämässä kenen asuntoon tulee valot. Tuosta on aikaa, mutta jäi traumoja.
Mulla yks päivä tuli joku epämääräinen häiskä koputtamaan auton ovea, kun ajoin illalla pihaan. Mietin siinä, että uskallanko edes avata ovea, mut päätin avata. Onneksi oli vaan eksyksissä.

vierailija
Vaikuttaa sekin hiukan ylimitoitetulta. En ainakaan itse haluaisi mitään semmosta kantaa. Tulee vaan lisäongelmia siitä, jos ihmiset alkaa itsepuolustukseksi kantamaan jotain mukanaan. Tulee varmaan turhia eskalaatioita sen takia.
Sun pitää soittaa häkeen tai tehdä ilmoitus että, joku hiippailee siellä tuolleen. Voi käydä jonkun muunkin kimppuun.

Yhteistyössä