vierailija
Nähdä suaMitä sä haluat?
Nähdä suaMitä sä haluat?
Hyvää yötä. <3Hyvää yötä S
En mitään. Se, että rakastin aika paljon ei tarkoita mitään muuta kuin että rakastin aika paljon.Mitä sä haluat?
Entä jos mäkin sua?Nähdä sua
Tähdet kohdallaanEntä jos mäkin sua?
Onko kerrankinTähdet kohdallaan
Niinhän minä teen. Älä sinä kommentoi jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.Säälittäviä tällaiset roikkuvat. Jos et ole kiinnostava edes ystävänä, et sitä ole. Todennäköisesti ajat kaivattuasi vain kauemmas itsestäsi.
On ne, ollut jo kauanOnko kerrankin
Hyi. karmivaa!Joku v*tun jätkä lähti nyt ilta/yö koirien lenkityksellä seuraamaan minua. Pääsin ehjin nahoin kotiin. Ei ollut ensimmäinen kerta kun samanen henkilö lähtee seuraamaan. Tää on se puskaan piiloutuja.
-M.K.K
Sitten vaan tapaamista järkkäämään..Entä jos mäkin sua?
Mullakin lähti joskus ja vedin äkkiä kerrostalon alaoven kiinni niin hakkasi sitä aivan hulluna. Ilman valoja menin omaan asuntoon, enkä uskaltanut laittaa valoja, josko olisi ulkona kyttäämässä kenen asuntoon tulee valot. Tuosta on aikaa, mutta jäi traumoja.Joku v*tun jätkä lähti nyt ilta/yö koirien lenkityksellä seuraamaan minua. Pääsin ehjin nahoin kotiin. Ei ollut ensimmäinen kerta kun samanen henkilö lähtee seuraamaan. Tää on se puskaan piiloutuja.
-M.K.K
Mulla yks päivä tuli joku epämääräinen häiskä koputtamaan auton ovea, kun ajoin illalla pihaan. Mietin siinä, että uskallanko edes avata ovea, mut päätin avata. Onneksi oli vaan eksyksissä.Mullakin lähti joskus ja vedin äkkiä kerrostalon alaoven kiinni niin hakkasi sitä aivan hulluna. Ilman valoja menin omaan asuntoon, enkä uskaltanut laittaa valoja, josko olisi ulkona kyttäämässä kenen asuntoon tulee valot. Tuosta on aikaa, mutta jäi traumoja.
Mikä on ongelma?Tiedätkö, kaikki ei ole ihan hyvin.
Vaikuttaa sekin hiukan ylimitoitetulta. En ainakaan itse haluaisi mitään semmosta kantaa. Tulee vaan lisäongelmia siitä, jos ihmiset alkaa itsepuolustukseksi kantamaan jotain mukanaan. Tulee varmaan turhia eskalaatioita sen takia.Sit joku itsepuolustusväline mukaan jos liikkuu paljon yksin
Sun pitää soittaa häkeen tai tehdä ilmoitus että, joku hiippailee siellä tuolleen. Voi käydä jonkun muunkin kimppuun.Vaikuttaa sekin hiukan ylimitoitetulta. En ainakaan itse haluaisi mitään semmosta kantaa. Tulee vaan lisäongelmia siitä, jos ihmiset alkaa itsepuolustukseksi kantamaan jotain mukanaan. Tulee varmaan turhia eskalaatioita sen takia.
Sinut.Mitä sä haluat?
Ei niin. Haluatko avata asiaa enemmän?Tiedätkö, kaikki ei ole ihan hyvin.
HöpsistäIlmeisesti halusit lopettaa irl viestittelyn.
Joku v*tun jätkä lähti nyt ilta/yö koirien lenkityksellä seuraamaan minua. Pääsin ehjin nahoin kotiin. Ei ollut ensimmäinen kerta kun samanen henkilö lähtee seuraamaan. Tää on se puskaan piiloutuja.
-M.K.K