Joo, täällä vielä kärvistellään. Huomenna tulee viikko tätä tuhruttelua, mutta täti loistaa vielä poissaolollaan. Olo on tosi ristiriitainen, kun merkkejä on kumpaankin suuntaan, mutta ei tarpeeksi selvästi kumpaankaan. No huomenaamulla meinaan testin dipata. Pienen pientä menkkajomotusta on siis ollut viimepäivinä, mitä mulla ei ole koskaan ennen menkkoja. Rinnatkin ovat ihan himppusen arat ajoittain. Nää viittais siihen, että tärppi olis saattanut käydä. Mutta toi tuhruttelu on sitten se ikävä puoli. Tosin tuhrua tulee siteeseen asti vain ehkä kerran päivässä ja silloinkin tosi vähän. Paperiin jää sellasta liman seassa olevaa veriviirua (sori näin tarkka ällö kuvaus). Kovasti haluaisin uskoa, että tää tuhruttelu ei tällä kertaa enteile tätiä, mutta toisaalta on sitä ennenkin tullut pitkiäkin aikoja ennen menkkoja. Että tällästä ajatusten vääntöä pääkopassa. Mutta huomenna siis selviää, koska olen varma, että jos olen raskaana, se näkyy jo testissä hyvin. Nyt on ajatukset niin omassa navassa kuin vain olla voi, anteeksi.