Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

Moikka! Onnea kaikille plussanneille :heart:

Täällä ootellaan menkkoja lauantaille, sit voikin alkaa itekkin jänskäämään ja oottelemaan että vois testiä tehä :D Tosin, ei me nyt mitään paineita oteta, vauva tulee kun on sen aika. Ehkäisyä ei siis enää käytetä, jeee :p

Muutamalla on ollut niitä tuhruvuotoja, mutta ei kunnon menkkoja. Joo, mulla tuli tuosta kuopuksesta vajaan viikon sellasta veristä vuotoa. Ei aina edes siteeseen asti, mutta vessareissuilla pyyhittäessä aina tuli paperiin verta. Ja mukana tuo neiti pysyi loppuun asti! Eli tuo tuhruttelu ei välttämättä ole vaarallista.

Eka selkeä raskausoire kakkosesta oli pissahätä ja palelu...Ja nää siis jo ennen testin tekemistä.


Ihana jännäillä muiden testituloksia! Mädchen vois kyllä pian tikkuun pissailla ;)

Hertta
 
Pettunia ja Barbamama, pysyisköhän täti poissa, jos kimpassa vastustettaisiin oikein kunnolla :LOL:
Jokos te olette uskaltautuneet testailemaan???

Mädchen, testaile jo :whistle:

Maijamehi, toivottavasti flunssa ja täti pysyvät kaukana!

ON: aivan pienenpientä tuhrua tänäänkin eikä tunnu yhtään siltä, että olisi tärppi käynyt..täti sieltää kurvaa näinä päivinä : / (silti kurkin minäkin raskausoireita ja juoksen vessassa tarkistelemassa..kyllä on toiveet niin korkealla, että alaspäin tullaan sitten isosti :( )
Painonpudotus onneksi sujuu, suunta alaspäin, jes!

Jänniä aikoja monella, plussasäteitä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mä voin sitten jatkaa päivittelyä kun barbamama plussaa kohta :)

Täällä ootellaan ja ootellaan, jomotuksia on, mutta vuotoa ei.

Aloitin nuo nutrilettit ja kauheaa vessassa ravaamista, aamullakin hyvä ku vessaan kerkes hädältään.. enkä mielestäni ole veden juontia enää lisännyt, että kai se aineenvaihdunta alkaa vilkastua.
 
mymosa: Meillä taitaa olla aikalailla samanlainen tilanne menossa ;) Ei taida tulla plussaa tänne... Täti antoi juuri tuossa vessakäynnillä ensimmäiset viitteet itsestään eli eiköhän huomenna ala punaiset päivät. Voit kyllä silti jatkaa päivittelyä ensi kuusta. =) Oletko ajatellut testata? Kyllähän tuo vessassa ramppaaminen voisi olla raskausoirekin.

Mädchen: Kävitkö testiostoksilla? Piristä meidän iltaa plussalla jookos =) Kuvaakin olisi kiva ihailla :popcorn:
 
Mädchenin kuulumisia tulin kurkkimaan, mutta miten kummassa sinä maltat olla testaamatta. Kyllä se plussaa näyttää, usko pois. Nyt vain testin ostoon. =)

Kanelille onnittelut plussasta.

Minä en ole vieläkään uskaltautunut odotuspuolelle. On niin oireetonta,että aloin jo epäillä onko kaikki hyvin... toivottavasti.

Spoty ja PieniSuuriSalaisuus rv5+4
 
Ei ole täti kurvannut paikalle, mutta aamulla testi näytti selvääkin selvempää negaa. Eli jännäillä ei enää tarvitse, mutta toivottavasti ei kierto veny kovin pitkälle. Harmittaahan tämä, mutta minkäs teet.

Mutta peukutukset täältä Barbamama ja Tähti. Ja oliko se Santtukin jo aika lähellä jännäpäiviä.
 
Pettunia :hug:
Utelen vielä, että millä testasit? Jospa plussa ei vaan näy vielä testissä...?

Mulla on tuolla kaapissa kaiken varalta Biocardin-testi, vaikka en usko sitä tässä kierrossa tarvitsevani..:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
moikat

toivotaanpa vielä kuitenkin että negat plussaks muuttuis kuitenkin bd

kopsaan itseäni tuolta toisesta pinosta kun en jaksa monta kertaa naputtaa.. (laiska juu ;) )

omaan napaan viimein jotain uutta:
1, mulle saa huomiselle laittaa kp1 : / no okei, ei ihan pohjalle vedä koska:
2, soitin tänään neuvolaan ja kyselin että oiskohan mahdollisuutta jo päästä edes jonoon lapsettomuustutkimuksiin.. ja sieltä antoi oitis ajan lääkärille, joka kai sitten laittaa lähetteen eteenpäin jos on tarvis =)
epäili kyllä että ensin saan clomifenit?? apuun ja sitten tarkempaan syyniin.. Ajan antoi heti kuin eka vapaa aika oli.. sinne on miltei 3 viikkoa :O mutta päätiin jaksaa kiltisti ja mahdollsimman stressittömästi odottaa.. tähän alkavaan kiertoon nyt ei ainakaan mitään apuja saada mutta aika näyttää mitä seuraaviin.
Olin jo valmistautunut selittämään että yritystä on kyllä jo vaikka kuinka kauan ennen keskenmenoa ollut.. että ei kai sitä vuotta siitä tarvitse laskea.. mutta kävikin noin helposti :D
Nyt vaan toivon että oma pää kestää ja en toivo liikoja.
 
Kylläpä monella on jännät päivät menossa. :) On pakko taasen kertoa kuopuksen toooodella myöhäisestä plussasta, jota ennen tein melkoisen määrän negatestejä. Joten toivoa on niin kauan kunnes täti kurvaa paikalle!!! Tsemppiä! Minulla on ihan sellainen fiilis, että kyllä niitä plussauutisia on tulossa enemmänkin kuin yksi. ;)
 
Täti kurvasi paikalle ihan kunnolla aamulla eli täällä on kp 1 ja yk 5. No odotettuahan tämä oli. Ehti vain toivo nousta pidentyneen kierron vuoksi. Eikun eteenpäin taas... On tässä hyviäkin puolia onneksi =) Ehdin pudottaa muutaman kilon lisää ja töidenkin kannalta on parempi, jos tämä projekti lykkääntyy hieman. Olisihan se tietenkin kivaa ollut, mutta täytyy ajatella näitä positiivisia puolia, että jaksaa jatkaa yritystä =)
 
Onnittelut plussan saaneille:)

Barbamamalle:hug:

Täällä kauhea flunssa pukkas päälle, olo on ihan hirveä. en vaan haluais et pikku neiti tulis kipeeks, mut ei sillekään sit varmaan mitään voi jos kipeeks tulee. Huomenna varmaan täti saapuu, ellei sit käy niinkuin tossa muutama vuos sitten, tuli vain joka toinen kuukausi menkat. toinen munasarja teki silloin jotain omia kuvioitaan.
 
Hurjasti Onnea plussanneille!!

Ja pahoittelut kohtalotovereilleni. Eli mulle saa päivittää kp1 ja yk3 :|

Siirryin vuodenvaihteessa uuteen työtehtävään ja kaikki uuden opettelu on pitänyt niin kiireisenä, ettei täällä ole ehtinyt itselleen oireitakaan lietsoa. Toisaalta ihan kiva, ettei kierto pitkittynyt. Ja saan hieman lisäaikaa uusien työtehtävien opetteluun, ennen kuin väsymys ja pahoinvointi alkaa. Eli toiveikkaalla mielellä ollaan.
 
Mädchen: WAU! Eipä jää mitään epäselväksi vaikka kuva on huono :D Tosi selvä plussa! ONNEA :flower: ja pienelle hirmuisesti tarrasukkia matkaan :heart:

Danjuska ja leana: kohtalotovereille :hug: Päästään yhdessä taas laskemaan päiviä ;)

Maijamehi: Pikaista paranemista sinulle ja toivottavasti pieni neiti säästyy taudilta!
 
Kiitos kaikille :heart:
Ei jätä kyllä mitään arvailujen varaan, heti tuli viivat noin vahvoina kun tikku kastui, vaikka illalla parin tunnin pidätyksen jälkeen testasin :D Mä oon ihan sekaisin :LOL: ja mies myhäilee tyytyväisenä :D Kunhan päästään kunnialla syksyyn saakka!
Toivottavasti plussabuumi jatkuu täällä!!!!!!!!!!!!!!! +++++++++++++++++++
 
Mädchen: Isosti onnea :heart: Varmasti ootte siellä onnellisia miehen kanssa!! Vahvasti oot sit raskaana kun noin selkee plussa tuli! Ihanaaaaaa!!!!!! Mites monta yrityskertaa teillä oli? :)

Barbamama on niin positiivinen siellä, vaikka menkat alkoikin. Ite ei varmaan osais noin positiivisesti aatella....

Mä ootan täällä menkkoja ihan hirveesti, sillä sit saa alkaa kuulosteleen kroppaansa ja ootteleen ovista :D

Hertta
 
herttaliisa: Juu näihin pettymyksiin alkaa jo tottua. Ensimmäiset veivätkin sinne aallonpohjalle aika totaalisesti. Silloin myös suru pojan menetyksestä oli niin voimakas, että kaikki vastoinkäymiset tuntuivat entistä raskaammilta. Vuodenvaihteessa helpotti henkisesti ja olen nyt koittanut ottaa rennommin tämän asian kanssa. Nyt on onneksi muutakin ajateltavaa painonpudotushaasteen kanssa. Mielelläni pudottelen kiloja ensin vähän enemmänkin ennen kuin niitä alkaa taas kertyä lisää ;) Olen tyytyväinen siitä, että kierto alkaa pidentyä normaaliin suuntaan (mulla siis ennen edellistä raskautta kierto oli n. 30 päivää ja nyt ollut 23-25). Ehkä kierron piteneminen ja painon pudotus tuovat paremmat mahdollisuudet tärppiin jatkossa =)
 
Suuret onnittelut Mädchen :flower: Tuota selkeämpää vastausta testiin saa kyllä hakea :)

Voi surku Barbamama, Danjuska ja leana :hug:

ON: Minulta otettiin tänään papa koe ihmeellisten tiputtelu (jälki?)vuotojen takia. Vähän pelottaa tulos..

Monilla taas jännät paikat! maijamehi: Minulla "raskausoireena" oli juuri flunssa edellisestä :rolleyes: Voi miten maltatte kärkipäässä olevat olla testaamatta =)
 
ONNEA plussaajille!!! :heart: Olipa Mädchenilla vahvat viivat..ei jää kyllä epäselväksi mikä on tilanne. :)

Täällä testattu ovista pari päivää. Vielä ei plussaa näytä. Petipuuhat kuitenkin aloitettu ja ahkeraan. Olettaisin kuitenkin oviksen olevan perjantaina tai lauantaina. Saa nähdä milloin lopulta on. Voi kamala kun mietinkin että miten tässä lopulta käy niin ihan hermona olen jo nyt. Tämän viikon jälkeen vielä pari viikkoa odottelemista. Meillä kun on kumpaakin edellistä yritetty reilusti yli vuoden niin tällä kärsimättömyydellä ei hyvää tule... : /

Pidän ihan mahdottomasti peukkuja pystyssä että täällä satelisi plussia jokaikiselle!! :) :heart:

Onkos täällä puhuttu sellaisesta että montako lasta kaikenkaikkiaan haluisitte? Onko tämä kolmas viimeinen? :)
Ootteko kotona tällä hetkellä vai töissä?
Meillä olisi toiveissa neljä lasta. Kotona olen tällä hetkellä, olen ollut 12/06 asti eli ekasta lapsosesta asti. Ensi syksynä olisi tarkoitus mennä takaisin töihin. Saa nyt nähdä miten pitkä tulee työtaipaleestani. ;) :p
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä