Kiitos!Hei, saisiko apuja vain 2 sanaa puuttuu
Oikea yläkulma
Ly 14
El lo 4 8
El lo on tässä yhteydessä pronssiveistos, löytänet tuolla kysymäsi
Oon ollut tän kanssa jumissa nyt monta päivää, kun ei etene mihinkään suuntaan. Elli anteeksi etukäteen, näitä on paljon...
Hall 4+9
Lyh 14
Kuo 6+5 ja 11
Hau 12, 11 ja 6
Päi 6
Kyntti 14 lisää tuohon kuningattaren ja kuninkaan päähine
Tul 10
Mart 6, 16 ja 4+5
Pyh 8, 11, 6 ja 5+4 viimeinen on joulun aikaan liikkuva valkoisiin pukeutuva kynttiläpää
(Nuo kaks hukassa itselläkin)hau alas 11 6 tarkoitatko 11+5? Meksikon vastine Pyhäinpäivälle
luc-val 7
päiv vasen 8
Haa, keksin! Luc-Val 7 ja Päiv vasemmalle 8 liittyvät molemmat Prinsessa Ruususeen. (Wikipedieasta suoraan Luc on suomennettuna *******. Myös kolmas heistä kysytään tässä. Ei oo Pahatar....hau alas 11 6
luc-val 7
päiv vasen 8
Kiitos. Hoksasin tän yhteyden just kun tuijotin tuota Luc wikipediaaAur lähtevät 7, 8 ja 8, kaikkiinon vastasanat, mut en keksi miten ne liittyy Aur
Lisää vastasanojen loppuun tar/tär
oikeassa reunassa hau 11 6(Nuo kaks hukassa itselläkin)
Sekä väliviivallinen. Runoilija ja prosaisti. Hae kirjasammosta Hau.... Löytyy novelleista (mulla kolmannella rivillä, joten vähän joutuu selaamaan)oikeassa reunassa hau 11 6
kiitos, olipa laatija miettiny tuon kierosti.....Sekä väliviivallinen. Runoilija ja prosaisti. Hae kirjasammosta Hau.... Löytyy novelleista (mulla kolmannella rivillä, joten vähän joutuu selaamaan)
Multa puuttuu hau-hau välistä se 12 kirjaiminen sana. Oon siihen kokeillu vaiksmitä mut ei vaan älyy. Apua? Sellanen pyöreä juttu joka usein lasketaan esim itsenäisyyspäivänä sankarihau
Kuo 6+5? Mikä se kuo on?
Ja lyh 14? Helsingin Päärautatieaseman kivimiehet. Ja tuo Kuo 6+5 on myös saman kuvanveistäjän työ
Näihin hyviä vinkkejä kellään?
Häh? Ei mun wikissä näy mitään luokkia? Lopussa on vaan viitteet. Millä hakusanalla sä oot etsiny? Alkaa jo epäilyttää et oonko lukenu ihan vääriä sivujaKor-pe 9kirjaiminen: katsoppa ihan lopusta Luokka. Tätä pähkäilin itekkin aikas pitkään