kolmatta kaipaavien joulukuu

Lista päivitetty! En tiedä miten ehdin päivittelemään seuraavien parin päivän aikana, mutta yritän jossain välissä.

Tervetuloa uusille! =)

Onnea plussanneille viivojen vahvistumisesta! :heart: :heart: :heart: Ilmoitelkaahan sitten, kun saapi siirrellä plussanneisiin =)

Halaus tädistä äiti88 ja Danjuska :hug: Toivottavasti uusi vuo tuo plussaonnea tullessaan!

Minnarun: Plussaonnea testaukseen! bd

Ihanaa joulua kaikille! :heart: :xmas:
 
maitsu, miuski ja kamiraro ja muut plussanneet, tulen perästä! Haamu vahvistui plussaksi, tulikin joululahja ja isännälle järkytys. Ihanku se ei ois tienny mitä tässä ollaan tekemässä, mut kyl se kk sitten koettu km vähän pelkoa tähän lisää. Hiljaiseloa siis vielä ja en täältäkään heti häviä, tsemppaan teidän mukana!
 
Viimeksi muokattu:
Ohhoh.....täälllähän on plussia sadellu monelle!!! onnea kaikille!!! Täällä ahkerasti joulua laitetaan viime yönä paistettii kinkku ja nyt jo maistettiin sitä. jee huomenna jo joulu jee.. Menkat alkaa olla ohi pientä tuhruttelua viel mutta sitten vaa ovista ootellaa. No aattelin kyllä että en ota ressiä tällä kertaa että missä vaiheessa peittoa heilutellaa jotta jos tärppi käviski paremmin kun ei kyttää sitä ovista. Viimeks ressasin liikaa tätä kakkosta tehdessä nyt en ressaa tulee ku tulee.

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!!!
 
Ajattelin tänään illalla tai huomenna aamulla tehdä digin. Olihan tuo viiva vahvistunut eilisestä. Kai mut voi siirtää plussanneisiin, vaikka menkkapäivä pelottaakin pirusti ja olo on uskomaton. Jotenkin kun puulla päähän lyöty.

Kaikille teille toivon pikaista plussaa, jos ei enää tälle vuodelle kerkee, niin tammikuussa plussaatte sitten! :heart:

Ps. mun tulee ikävä teitä :D
 
mymosa
Kun ois kiva lukee "tuttujen" odottajien kuulumisia, mutta ei tiiä missä odottajissa kaikki on, kun siellä on kolmannen odottajia, lasketun ajan mukaan ym.. Jaksa alkaa ettii.
 
mymosa
Oli ovistestin viivat tummuneet ihan kivasti.. joten lh-hormooni ainakin on kohonnut.. Jospa kävis niin tuuri, että sattuis vapaille ovis.. en tosin ole testailemassa enää huomisen jälkeen (en viiti ottaa mukaan testejä) testaillaan taas kun kotiin tullaan onko viivat haalenneet vai.

Nippailee ainakin tuonne oikealle puolelle ja v.vuoto lisääntynyt.

Mietin tuossa, kannattaako tässä lähtee helmikuussa niitä clomeja kinuamaan, kun vuosi yritystä takana.. kun sain nuo metut juuri???
 
mymosa: Tsemppiä oviksen kanssa, ehkä saatte jouluna pullan uuniin ;)

Mä haluaisin täällä vielä roikkua, mutta jotenkin nolottaa olla muita "kiusaamassa". Varsinkin jännittää siirtyä muualle, kun ei ole vielä edes menkkapäivää ohitettu. Mutta kyllä tuo viiva oli jo vahventunut ja pakko se on ajatella postitiivisesti. Ainahan tänne pääsee takaisin, vaikkei kukaan sitä halua :D

Syyskuun pinoa aloittelin ja mymosa sut voisin sinne ottaa parin viikon päästä? Sovitaanko silloin treffit sinne? :p
 
huldis: minä ainenkin osaan itse kiusata itseäni kävin illalla kattoo masukuvia =)=)=) voi kuinka haluaisin semmoisen....

eilen oli aika kivuliaita alavatsa kipuja ja tänä aamuna oli niin kivuliasta että meni vatsa ihan sekaisin... mut tosiaan mahatautiakin on täällä liikkeellä...iltapäivisin kamala väsymys mut illalla ei sitten niinkään mut siihen voi olla monta selitystä rinnoissa ei edelleenkään minkäänlaista tuntemusta jostain syystä illalla taas toivo nosti päätään joulu on toivoa täynnä =)
 
Oi miten paljon plussia on tullut. Paljon onnea! :flower:

Minä en ole tässä kierrossa ovista testaillut, mutta nyt on kyllä sellaiset kivut, että eiköhän ne otolliset ajat ala olla käsillä. Pitää hieman siemailla punaviiniä ja sitten kellistää tuo mies. ;) Nyt onkin hyvästi aikaa varmistella vaikka joka päivä. Sitten vain täytyy alkaa toivoa että se kaikista ihanin joulun ihme tapahtuisi. :heart:

Hyvää Joulua kaikille! Nauttikaa läheisistänne.
 
Täällä eletään ihmetyksen aikaa....dpo15, testi näytti eilen plussaa, hailakasti, mutta selvän sai. Eilen alkoi kuitenkin tuhruttelu, joka jatkuu edelleen. Vuoto hyvin vähäistä, yleensä hana aukeaa samantien. Taitaa siis olla toive menetetty ja alussa yk3. Tän nyt jo arvas....
 
joo joulupäivää kaikille!! täällä niin paljon pakkasta jotta ei pihalle pääse ja lapset niin ärhäkällä päällä ettei meinaa mikää onnistuu..jospa se tässä taas lauhtuu. minnarun ja santtu81 älkää surko vaikka ei joululahjaks vauva uutisia tullu kyllä se sit tärppää olen varma.
 
Päivittelin listan tälle päivälle =)

Tails ja koiksa: Teillä on selkeä johtotilanne tuolla listalla. Oletteko testanneet?

Punainen joulu tuli kylään odotetusti. Äkkiä nuo masentavat ensimmäiset vuotopäivät onneksi menivät tämän tohinan keskellä. Nyt on jo kp 3 ja katse kohdistuu tulevaan ovikseen uuden vuoden tienoilla.

Tulihan tänne aikamoinen liuta niitä ihania joululahjoja ja vielä ehtii joulukuulle useampi. =) Kuka mahtaa korkata uuden vuoden ensimmäisen plussan? :popcorn:
 
Kyllä täällä vahva plussa on, mut tuhruvuotoa tulee välillä. Oireet on vahvistuneet, mut en iloitse vielä, odottelen vuodon loppumista....miksei kaikki vois mennä silleen helposti ja yksinkertaisesti?? Onks kellään ollu vuotoa alkuraskaudessa ja hyvin mennyt silti, tukea kaivataan!
 
Aaton kunniaks täti kaarsi paikalle. Muuto puuhat edelleen vaiheessa, joten siteet oli sit tietysti vielä vanhassa kodissa, ei auttanut muu kuin laittaa pikku neidin vaippa housuihin ja lähteä eilen metsästämään avoinna olevaa siwaa.
Nyt siis odotellaan et menkat loppuis ja pääsis taas koittamaan koska mahdollisesti tärppäis.
 
Sandemar, Mulla oli esikoista odottaessa alussa tuhruvuotoa, jota kesti viikon verran. Neuvolasta silloin kyselin ja normalia kuulemma on, joten en sitten osannut huolestua ;) No kaikki meni hyvin ja neiti on nyt 6v.

Onnea paljon!! Toivottavasti pieni pysyy mukana vuodosta huolimatta. :hug:
 
Joulu alkaa olla pulkassa.. To tein hädissäni kaupan halvan testin ja negaa näytti... Mut ei oo vielä tätiä näkyny.. Joten vähän jänskättää. Kokoajan on semmonen olo, et alkaa hetkenä minä hyvänsä. Muutaman päivän odottelen enen kuin menen ostamaan testiä, jos ei vuoto ala, joka kyllä varmaan kohta alkaa... Vois mennä vessaan taas tarkistaan tilanteen..

Sandemar: Josopa se turhu oli nyt sit sitä kuuluisaa kiinnittymis vuotoa vain! Pidetään peukkuja!

Toiveikasta uutta vuotta...
 

Yhteistyössä