Samoin. Mutta älä aloita mistä et tiedä mitään. Me fanit seurataan kaikkia keskusteluja ja poistetaan niitä kun on tarve. Ja se ei ole vaikeaa.Kauniita unia sullekin.
Miksi te ette sitten kontrolloi tätä Kaksplussan sivua?? "Anna" kyllä yritti, mutta vituiks män että pätkähti.. Ja Janne uhosi TAAS rikosilmoituksella, jollei tämä "vihaviestipalsta" poistu. Noh, eipä fanit sitten kuitenkaan kontrolloi IHAN kaikkea. Tirsk! Mahtaa teitä poloisia vituttaaFanit kontrolloi kaiken nyt.
Anna täällä hei. Etkö vieläkään tajua?Miksi te ette sitten kontrolloi tätä Kaksplussan sivua?? "Anna" kyllä yritti, mutta vituiks män että pätkähti.. Ja Janne uhosi TAAS rikosilmoituksella, jollei tämä "vihaviestipalsta" poistu. Noh, eipä fanit sitten kuitenkaan kontrolloi IHAN kaikkea. Tirsk! Mahtaa teitä poloisia vituttaa
Katotaanpa mitä vastaa. Kovasti uhoaa ja huutaa mutta hyvä juttu on ettei ymmärrä mitä tässä tapahtuu.Anna täällä hei. Etkö vieläkään tajua?
Fanithan täällä ovatkin vihaa lietsoneet keskenään pitkin iltaa. hyvä jos Jannekin lukee millaisia faninsa ovat. Ajattelinkin ilmoittaa Jannelle .Miksi te ette sitten kontrolloi tätä Kaksplussan sivua?? "Anna" kyllä yritti, mutta vituiks män että pätkähti.. Ja Janne uhosi TAAS rikosilmoituksella, jollei tämä "vihaviestipalsta" poistu. Noh, eipä fanit sitten kuitenkaan kontrolloi IHAN kaikkea. Tirsk! Mahtaa teitä poloisia vituttaa
Odotellaan. Näytin tämän sivun ystävilleni. Nyt meitä on enemmän. Kuten sanoin, rakkaus voittaa aina vihan. Erityisesti kun viha on noin tyhmä kuten tuo yksi tuossa on. Se paljastaa itsensä aina.Katotaanpa mitä vastaa. Kovasti uhoaa ja huutaa mutta hyvä juttu on ettei ymmärrä mitä tässä tapahtuu.
Ilmoita vaan. Katsotaan mitä sulle tapahtuuFanithan täällä ovatkin vihaa lietsoneet keskenään pitkin iltaa. hyvä jos Jannekin lukee millaisia faninsa ovat. Ajattelinkin ilmoittaa Jannelle .
Vittu miten tyhmä. Ei olla puhuttu mitään pahaa Jannesta. Ilmoita vaan. Minä eli Anna odotan mielenkiinnolla mitä Janne vastaa minulle tästä.Fanithan täällä ovatkin vihaa lietsoneet keskenään pitkin iltaa. hyvä jos Jannekin lukee millaisia faninsa ovat. Ajattelinkin ilmoittaa Jannelle .
Antaa mennä vaan. Laitan juuri nyt Jannelle viestiä että voi odottaa sulta jotain. Miten ajattelet tämä menee sulle? Ei hyvin, sen voin kertoa.Fanithan täällä ovatkin vihaa lietsoneet keskenään pitkin iltaa. hyvä jos Jannekin lukee millaisia faninsa ovat. Ajattelinkin ilmoittaa Jannelle .
Ai joo. Kuka olen? Olen Anna. Ihminen joka sai vihakeskustelun poistumaan.Antaa mennä vaan. Laitan juuri nyt Jannelle viestiä että voi odottaa sulta jotain. Miten ajattelet tämä menee sulle? Ei hyvin, sen voin kertoa.
Jannehan ei tykkää kenenkään kiusaamisesta. Toivon todella että lukee illan viestit .
Tässä vaiheessa sun on paras pitää suu supussa. Et tiedä mihin olet lähdössä mukaan.Jannehan ei tykkää kenenkään kiusaamisesta. Toivon todella että lukee illan viestit .
Kyllä , just luin noita.Onpas täällä taas "älykästä" keskustelua Faneilla taas psykoosit päällä...
Täällä on vain sinä ja minä nyt. Vastaat kommenttiin joka on kirjoitettu tunteja sitten. Ihan turhaan.Kyllä , just luin noita.
Älä lue tai kommentoi tunteja vanhoihin asioihin. Tiedän olet yksinäinen ja vedät täällä lampaan lailla myötäileviä kommentteja noille hulluille koska haluat kuulua edes johonkin joukkoon vaikka se joukko on pähkähullu. Onko sinulla yhtään omaa mielipidettä mistään? Ei siltä näytä kun lukee sinun kommentteja. Sellainen on maailman surullisin ihminen. Huudat täällä vaikket tee kuitenkaan mitään. Seuraat lampaan lailla täällä öykkäreitä koska se on kai parempi kuin olla yksin. Sinun mielestä. Mutta se ei ole. Olet kaikkein pahin ja säälittävin maapallolla koska sinulla ei ole mitään omaa. Ei edes mieltä. Mieti sitä.Kyllä , just luin noita.
Toivottavasti ilmoitat Jannelle. Saa sinun nimesi selville. Vai miten aattelit ilmoittaa??Fanithan täällä ovatkin vihaa lietsoneet keskenään pitkin iltaa. hyvä jos Jannekin lukee millaisia faninsa ovat. Ajattelinkin ilmoittaa Jannelle .
Missä Janne uhosi?Miksi te ette sitten kontrolloi tätä Kaksplussan sivua?? "Anna" kyllä yritti, mutta vituiks män että pätkähti.. Ja Janne uhosi TAAS rikosilmoituksella, jollei tämä "vihaviestipalsta" poistu. Noh, eipä fanit sitten kuitenkaan kontrolloi IHAN kaikkea. Tirsk! Mahtaa teitä poloisia vituttaa
Ei missään. Valehtelija taas valehteli. Tuo muija on niin ällöttävä. Ei osaa muuta tehdä kuin valehdella.Missä Janne uhosi?
Ai minä olen valehtelija, kun Janne ihan itse facessa uhosi tekevänsä tästä ketjusta rikosilmoituksen, jollei Otava Media poista sitä?????? Just just. Että tosiasioiden kertominen onkin nyt sitten valehtelua.Ei missään. Valehtelija taas valehteli. Tuo muija on niin ällöttävä. Ei osaa muuta tehdä kuin valehdella.
Mitä sä luulet saavuttavasi sillä, että näytit tämän sivun ystävillesi?Odotellaan. Näytin tämän sivun ystävilleni. Nyt meitä on enemmän. Kuten sanoin, rakkaus voittaa aina vihan. Erityisesti kun viha on noin tyhmä kuten tuo yksi tuossa on. Se paljastaa itsensä aina.
Se on jo saavutettuMitä sä luulet saavuttavasi sillä, että näytit tämän sivun ystävillesi?