Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi te ette sitten kontrolloi tätä Kaksplussan sivua?? "Anna" kyllä yritti, mutta vituiks män että pätkähti.. Ja Janne uhosi TAAS rikosilmoituksella, jollei tämä "vihaviestipalsta" poistu. Noh, eipä fanit sitten kuitenkaan kontrolloi IHAN kaikkea. Tirsk! Mahtaa teitä poloisia vituttaa
Anna täällä hei. Etkö vieläkään tajua?

vierailija
Miksi te ette sitten kontrolloi tätä Kaksplussan sivua?? "Anna" kyllä yritti, mutta vituiks män että pätkähti.. Ja Janne uhosi TAAS rikosilmoituksella, jollei tämä "vihaviestipalsta" poistu. Noh, eipä fanit sitten kuitenkaan kontrolloi IHAN kaikkea. Tirsk! Mahtaa teitä poloisia vituttaa
Fanithan täällä ovatkin vihaa lietsoneet keskenään pitkin iltaa. hyvä jos Jannekin lukee millaisia faninsa ovat. Ajattelinkin ilmoittaa Jannelle .

vierailija
Kyllä , just luin noita.
Älä lue tai kommentoi tunteja vanhoihin asioihin. Tiedän olet yksinäinen ja vedät täällä lampaan lailla myötäileviä kommentteja noille hulluille koska haluat kuulua edes johonkin joukkoon vaikka se joukko on pähkähullu. Onko sinulla yhtään omaa mielipidettä mistään? Ei siltä näytä kun lukee sinun kommentteja. Sellainen on maailman surullisin ihminen. Huudat täällä vaikket tee kuitenkaan mitään. Seuraat lampaan lailla täällä öykkäreitä koska se on kai parempi kuin olla yksin. Sinun mielestä. Mutta se ei ole. Olet kaikkein pahin ja säälittävin maapallolla koska sinulla ei ole mitään omaa. Ei edes mieltä. Mieti sitä.

vierailija
Ihmiset jotka tulee jollekin keskustelupalstalle ILMOITTAMAAN, että he tekevät sitä ja tätä: onko teillä mitään aavistusta miten typeriltä te näytätte 😂?? Kuten tuo yks joka sanoi täällä että hän ilmoittaa Jlle sitä ja tätä. Mitä hittoa 😂. Ei sitä ilmoiteta. Se tehdään. Miksi te olette niin säälittäviä täällä???

vierailija
Ei missään. Valehtelija taas valehteli. Tuo muija on niin ällöttävä. Ei osaa muuta tehdä kuin valehdella.
Ai minä olen valehtelija, kun Janne ihan itse facessa uhosi tekevänsä tästä ketjusta rikosilmoituksen, jollei Otava Media poista sitä?????? Just just. Että tosiasioiden kertominen onkin nyt sitten valehtelua.

"Kiitos Annalle joka lähetti minulle viestin että tiedänkö mitä minusta kirjoitetaan jossain verkkosivuilla? -No enhän minä tiedä kun minulla on sen verran paljon tekemistä etten ehdi seurata mitä "yksi ja sama ihminen" minusta kirjoittelee. :D

Kuten tiedätte tein rikosilmoitukset mm SANOMAN ylläpitämän vauva.fi sivujen sisällöstä mistä sen jälkeen katosi kaikki minusta loukkaavaa tekstiä. Nyt onkin vuorossa OTAVAN Kaksplus sivu missä sama henkilö kirjoittaa minusta minkä kerkiää, tavoitteena vissiin taas kerran loukata ja yrittää saada ihmisiä minua vihaamaan tms. Siellä jopa haukutaan vauva.fi sivua kun siellä hänen mielestään "sananvapautta" ei ole olemassa. Hän ei vissiin ymmärrä kun Suomen laki tästä sanoo onneksi ihan jotain muuta.

Minulla on omat epäilyni kuka tässä on kyseessä ja poliisi saa sitä selvittää. Rikosilmoitus lähtee tästäkin ellei OTAVAN toimitus tee asian eteen jotain. Olen ollut yhteydessä heidän päätoimittajaan sekä palvelupäällikköön s-postitse."

Yhteistyössä