K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No eikö tuo nyt oo aika selvää että vain bojan on tavannut sadien perheen kun se on ainoa joka siellä on käynyt Ei se sellaisenaan tee siitä yhtään ihmeellisempää kuin pöyhösistäkään.
No mietipä miksi Bojan oli siellä yksin ja miksi Sadie yksin Sloveniassa. Olivat tapaamassa toisiaan, omasta halustaan, ei minkään työkeikan ohessa.

vierailija
Kun toisella henkilöllä on selvästi puoliso, joka on usein tapaamisissa mukanakin, niin onhan se ihan älytöntä kuvitella että B olisi esitelty siellä vanhemmille jonain vävyehdokkaana. Ihan selvää että ovat ystäviä. Jos S:llä olisi ollut koko ajan poikaystävä jonka kanssa olisivat henganneet yhdessä, niin ei kukaan kuvittelisi että heillä olisi B:n kanssa ollut jotain.
No minä olen käsittänyt, että S:llä onkin poikaystävä, se joka oli siellä lentokoneessa Saksassa eli ei tosiaan mikään Bojan. Joka tapauksessa ihan kaverina se B ne vanhemmat on nähnyt, mihinkään muuhun ei ole viitettä.

vierailija
En ole tuo, jolta kysyt, mutta vastaan kuitenkin. Mun mielestä ovat kaiketi nähneet ainakin paljon vaivaa tavatakseen puolin ja toisin. Lisäksi mua ihmetyttää, että Bojan on ilmeisesti tutustunut Sadien perheeseen. Itse olen olettanut, että silloin ei olla ihan kevyellä mielellä liikkeellä. Mun mielessä yksi vaihtoehto on, että pitävät nyt tuumaustaukoa ja Bojan lentää USA aan seuraavalla lomajaksolla, kun on runsaasti aikaa. Eikös tämä olisi ihan mahdollinen vaihtoehto?
Bojan on rakastunut Jereen, joten tuskin.

vierailija
Ihana muuten, että tääkin asia vahvistettiin biisissä, että ei ollut yhteistä yötä, ettei tarvitse siitäkin kuunnella harhaisten jankkarellojen jankkausta. Hyvä Bojan! Mies minun makuuni.
Et ymmärrä sitten, mitä tarkoittaa että tarina on tiivistetty yhteen päivään? Voin avata sulle tätä, se tarkoittaa että se oli siis todellisuudessa pidempi.

vierailija
Kärppä ois ottanut Autiomaalle fiittaamaan Behmin, jos joku ois pitänyt valita, en kestä söpöö
Mä ehdotin silloin jossain, oliko Vauvalla, että ois ollut ihanaa, jos se biisi ois ollut Bojanin kaa. Nyt huvittaa kun osa silloin ajatusta vastaan kitisseistä joutuu myöntämään, ettei fiittaus ylipäätään kyseisellä biisillä olisikaan Kärtsästä mikään kusinen idea.

Toki tuossa kysyjä pyysi nimeämään (jonkun jo tehdyn?) biisin, johon ois voinut haluta feattajan, mutta K sanoi silti juuri Autiomaan.

vierailija
Mä ehdotin silloin jossain, oliko Vauvalla, että ois ollut ihanaa, jos se biisi ois ollut Bojanin kaa. Nyt huvittaa kun osa silloin ajatusta vastaan kitisseistä joutuu myöntämään, ettei fiittaus ylipäätään kyseisellä biisillä olisikaan Kärtsästä mikään kusinen idea.

Toki tuossa kysyjä pyysi nimeämään (jonkun jo tehdyn?) biisin, johon ois voinut haluta feattajan, mutta K sanoi silti juuri Autiomaan.
Totta kai se nyt uusimman julkaisunsa nimeää että se pysyy ihmisten mielessä.

vierailija

Ihana, miten heti tuli Behm mieleen🥹

vierailija
Joo, mun mielestä tää on hauska biisi. Totta kai siellä taustalla voi olla ja varmaan onkin jokin mönkään mennyt ihastuminen ja ehkä sitten hetken ajattelikin, että rakkaus ja onni ei ole häntä varten. Joko tosissaan tai ironisemmin jo heti siinä vaiheessa. Ja koko loppukesän ja syksyn on näyttänyt onnellisemmalta kuin pitkiin aikoihin, tai oikeastaan ikinä Euroviisujen jälkeen, kun olen häntä seurannut.
Varmistui se Kyproksen matka Jerpun kaa 🥰

vierailija
Mä taas hämmästelen tätä että mielipide olisi jotenkin eriarvoinen jos siinä on allekirjoitus alla. Itselleni merkitsee kommentit itsessään.

Vauvalla kävi useinkin niin että jos jotkut keskustelivat jostain aiheesta ja olivat keskenään samaa mieltä mutta eri mieltä kuin joku palstan "yleinen mielipide" niin monesti oli melko hyökkävää se suhtautuminen ja alkoi trollittelu jne. Eikä kyse ollut mistään miten asian esität. Mutta siis hyvä jos nyt on paikka missä erilaiset mielipiteet hyväksytään ja on hyvä henki.
Jep. Tästä on päästy aikalailla eroon sen jälkeen kun noi pätijät menivät Discordiin ja ilmeisesti pysyvät siellä.

Yhteistyössä