K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kärppä ois ottanut Autiomaalle fiittaamaan Behmin, jos joku ois pitänyt valita, en kestä söpöö
Mä ehdotin silloin jossain, oliko Vauvalla, että ois ollut ihanaa, jos se biisi ois ollut Bojanin kaa. Nyt huvittaa kun osa silloin ajatusta vastaan kitisseistä joutuu myöntämään, ettei fiittaus ylipäätään kyseisellä biisillä olisikaan Kärtsästä mikään kusinen idea.

Toki tuossa kysyjä pyysi nimeämään (jonkun jo tehdyn?) biisin, johon ois voinut haluta feattajan, mutta K sanoi silti juuri Autiomaan.

Mä ehdotin silloin jossain, oliko Vauvalla, että ois ollut ihanaa, jos se biisi ois ollut Bojanin kaa. Nyt huvittaa kun osa silloin ajatusta vastaan kitisseistä joutuu myöntämään, ettei fiittaus ylipäätään kyseisellä biisillä olisikaan Kärtsästä mikään kusinen idea.

Toki tuossa kysyjä pyysi nimeämään (jonkun jo tehdyn?) biisin, johon ois voinut haluta feattajan, mutta K sanoi silti juuri Autiomaan.
Totta kai se nyt uusimman julkaisunsa nimeää että se pysyy ihmisten mielessä.

Ihana, miten heti tuli Behm mieleen🥹

Joo, mun mielestä tää on hauska biisi. Totta kai siellä taustalla voi olla ja varmaan onkin jokin mönkään mennyt ihastuminen ja ehkä sitten hetken ajattelikin, että rakkaus ja onni ei ole häntä varten. Joko tosissaan tai ironisemmin jo heti siinä vaiheessa. Ja koko loppukesän ja syksyn on näyttänyt onnellisemmalta kuin pitkiin aikoihin, tai oikeastaan ikinä Euroviisujen jälkeen, kun olen häntä seurannut.
Varmistui se Kyproksen matka Jerpun kaa 🥰

Mä taas hämmästelen tätä että mielipide olisi jotenkin eriarvoinen jos siinä on allekirjoitus alla. Itselleni merkitsee kommentit itsessään.

Vauvalla kävi useinkin niin että jos jotkut keskustelivat jostain aiheesta ja olivat keskenään samaa mieltä mutta eri mieltä kuin joku palstan "yleinen mielipide" niin monesti oli melko hyökkävää se suhtautuminen ja alkoi trollittelu jne. Eikä kyse ollut mistään miten asian esität. Mutta siis hyvä jos nyt on paikka missä erilaiset mielipiteet hyväksytään ja on hyvä henki.
Jep. Tästä on päästy aikalailla eroon sen jälkeen kun noi pätijät menivät Discordiin ja ilmeisesti pysyvät siellä.

Enhän mä nyt sitä tarkoittanut, että mielipide sinällään on jotenkin arvokkaampi, jos se on jonkun tietyn henkilön mielipide. Ihan samalla lailla myös mulle ne kommetit on tärkeimpiä, oli sitten kenen tahansa kirjoittamia. Eikä mulla todellakaan ole mitään tarvetta tietää tai arvailla, kuka mitäkin on kirjoittanut esim. täällä tai vauvalla tai muualla anonyymissä ympäristössä. Paljon mieluummin olen tietämättä.

Mutta sitten kun jo lähtökohtaisesti ollaan paikassa, jossa kaikilla (pakon sanelemana) on nimimerkit, niin arvostan sitä, että uskaltaa siellä ylipäätään sanoa jotain ja myös seistä omien mielipiteidensä takana. Ja vastaavasti on taas vähän vaikea arvostaa henkilöä, joka ei uskalla siellä alkuperäisessä paikassa kirjoittaa olevansa eri mieltä, vaan vie sieltä nimettömänä toisten kommentteja anonyymille palstalle ruodittavaksi, niin että pääsee samalla haukkumaan alkuperäistä nimimerkillistä keskustelun aloittajaa.
Mulla on se periaate, että en kirjoita siellä mitään. Joten kohdallani ei ole kyse siitä, että en uskaltaisi sanoa asioita siellä nimimerkillä. Haluan vain säilyttää "jäsenyyteni", niin silloin minun ei kannata mitään kirjoittaa siellä. Ei mitään mukavaakaan, koska tiedän, etten osaa valita esille vain sitä osaa itsestäni.

Niin? Oikeastiko nämä on sulle ainoastaan parisuhteen merkkejä että tavataan jotain ihmistä? Kumpikin matkustaa selvästi paljon, ihan yksin. Kyllä silloin on todellakin ihan normaalia tavata ystäviä ja usein nimenomaan niitä tuoreita ystäviä.
En mä väitä että se on merkki suhteesta. Vastasin vaan tuohon väitökseen että B ei olisi voinut mennä Nykiin tapaamaan Sadiea vaan että kyseessä oli työreissu tai sukulaisvisiitti. S kuitenkin tuli Btä yksin tapaamaan joten varmasti ovat läheisiä.

Yhteistyössä