V
vierailija
Vieras
Oi vttu, että nää kbshipparit on älyvapaata sakkia. Eikö näistä stana pääse ikinä eroon.
Ne on palstojen pahimpia trolleja joko tahallaan tai tyhmyyttään. Oikeastaan varmaan kummastakin syystä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oi vttu, että nää kbshipparit on älyvapaata sakkia. Eikö näistä stana pääse ikinä eroon.
Ymmärräthän että myös ystäviä tavataan omasta halusta? Nämä molemmat tyypit on sellaisia joista on kuvia toisen sukupuolen edustajien kanssa vaikka kuinka, eikä kyse ole ollut parisuhteista. Heillä kummallakin on selvästi paljon ystäviä ihan sukupuolesta riippumatta ja he viettävät aikaa näiden ystävien kanssa ihan omasta halusta.No mietipä miksi Bojan oli siellä yksin ja miksi Sadie yksin Sloveniassa. Olivat tapaamassa toisiaan, omasta halustaan, ei minkään työkeikan ohessa.
Ne jotkut muut biisit levyllä on ihan yhtä uusia julkaisuja.Totta kai se nyt uusimman julkaisunsa nimeää että se pysyy ihmisten mielessä.
No mä saan puhua täällä esimerkiksi siitä mikä mua väsyttää.Mistä täällä sun mielestä sitten saa puhua? Eikö tämä ole kaikille vauvalta kielletyille aiheille tarkoitettu? K&B-jutuille sen sijaan on useampi ketju.
Oot sitten väärällä palstalla. Mene vauvalle, puutarhaan tai Discordiin.Mä oon tosi väsynyt näihin B/S tosishippareihin. Oisko vaikka AO3 sopiva paikka niille unelmille?
Mä ainakin uskon tuon. En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua, että jos ei pidä sadieta ja bojania parina, olisi automaattisesti jotenkin kiinnostunut bojereshipistäB on kertonut myös, että he ovat K n kanssa vain ystäviä, eivät pari. Miksi et sitä usko. Saman on K todennut. Miten selität mielessäsi K n pitkäaikaisen avokin. Vastaukseksi ei kelpaa, että sellaista ei ole.
No en todellakaan mene, mua ei sinne kärtsä ihannointeihin saa pakottamallakaanOot sitten väärällä palstalla. Mene vauvalle, puutarhaan tai Discordiin.
Oliko ne koskaan edes postattu feediin?Damon deletoinut joksujen kuvat Instasta- välirikko?
Näinhän täällä tuumittiin jo aiemmin. Millon se on ne deletoinut? Onko jo pitkäänkin ollut poissa vai lähtikö nyt ku B oli lontoossa?Damon deletoinut joksujen kuvat Instasta- välirikko?
ne oli omana highlightinaOliko ne koskaan edes postattu feediin?
Ja muuten vaan B kirjoittelee S:ään sopivia rakkauslauluja? Jos tuossa oiskin vaan joku noista asioista, niin vois olla vaan ystävyyttä. Mut kun katsoo kokonaiskuvaa, niin kyllä siitä piirtyy erilainen kuva. Toki se mitä oli ilmeisesti loppui jo.Ymmärräthän että myös ystäviä tavataan omasta halusta? Nämä molemmat tyypit on sellaisia joista on kuvia toisen sukupuolen edustajien kanssa vaikka kuinka, eikä kyse ole ollut parisuhteista. Heillä kummallakin on selvästi paljon ystäviä ihan sukupuolesta riippumatta ja he viettävät aikaa näiden ystävien kanssa ihan omasta halusta.
Oho, kyllä ne siellä vielä muutama päivä sitten oli, täällähän joku vielä neuvoi mistä ne löytää. Mut sen profiilista näyttäisi kadonneen myös muita juttuja joten oisko vaan joku siivous meneillään ja haluaa fokusoida jotain tiettyä.Näinhän täällä tuumittiin jo aiemmin. Millon se on ne deletoinut? Onko jo pitkäänkin ollut poissa vai lähtikö nyt ku B oli lontoossa?
Mä näin tästä kommentin twitterissä muutama päivä sitten mutta en tiedä oliko se kuinka tuore havaintoNäinhän täällä tuumittiin jo aiemmin. Millon se on ne deletoinut? Onko jo pitkäänkin ollut poissa vai lähtikö nyt ku B oli lontoossa?
Ei näytä B kummemmin riutuvan, enää ainakaan.Ja muuten vaan B kirjoittelee S:ään sopivia rakkauslauluja? Jos tuossa oiskin vaan joku noista asioista, niin vois olla vaan ystävyyttä. Mut kun katsoo kokonaiskuvaa, niin kyllä siitä piirtyy erilainen kuva. Toki se mitä oli ilmeisesti loppui jo.
S:n sopiva on ihan yhtä uskottava kuin K:hon sopiva. Shippilaseilla lukee just mitä haluaa.Ja muuten vaan B kirjoittelee S:ään sopivia rakkauslauluja? Jos tuossa oiskin vaan joku noista asioista, niin vois olla vaan ystävyyttä. Mut kun katsoo kokonaiskuvaa, niin kyllä siitä piirtyy erilainen kuva. Toki se mitä oli ilmeisesti loppui jo.
Missä vaiheessa se on näyttänyt riutuvalta?Ei näytä B kummemmin riutuvan, enää ainakaan.
Voi olla, että on siivous ollut meneillään. Sitähän välillä jotkut tekevät, kun uusia juttuja tulee niin vanhoja poistellaan uusien tieltäOho, kyllä ne siellä vielä muutama päivä sitten oli, täällähän joku vielä neuvoi mistä ne löytää. Mut sen profiilista näyttäisi kadonneen myös muita juttuja joten oisko vaan joku siivous meneillään ja haluaa fokusoida jotain tiettyä.
Härtsä healEi näytä B kummemmin riutuvan, enää ainakaan.
Oli poistunu jo ennen Bojanin reissua.Näinhän täällä tuumittiin jo aiemmin. Millon se on ne deletoinut? Onko jo pitkäänkin ollut poissa vai lähtikö nyt ku B oli lontoossa?
Kyllä Damon vaikuttaa ainakin välillä muokkailevan tuota instaansa.Oho, kyllä ne siellä vielä muutama päivä sitten oli, täällähän joku vielä neuvoi mistä ne löytää. Mut sen profiilista näyttäisi kadonneen myös muita juttuja joten oisko vaan joku siivous meneillään ja haluaa fokusoida jotain tiettyä.
Stephanien kirjoitettuaan ilmeisesti?Missä vaiheessa se on näyttänyt riutuvalta?
Ehkä sillon ku sillä oli niitä pattiongelmia. Tai en sanoisi riutuvalta mutta ehkä jotenkin siltä että oli aika raskasta.Missä vaiheessa se on näyttänyt riutuvalta?
Eiköhän kyse ole siis siitä.Kyllä Damon vaikuttaa ainakin välillä muokkailevan tuota instaansa.