K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enhän mä nyt sitä tarkoittanut, että mielipide sinällään on jotenkin arvokkaampi, jos se on jonkun tietyn henkilön mielipide. Ihan samalla lailla myös mulle ne kommetit on tärkeimpiä, oli sitten kenen tahansa kirjoittamia. Eikä mulla todellakaan ole mitään tarvetta tietää tai arvailla, kuka mitäkin on kirjoittanut esim. täällä tai vauvalla tai muualla anonyymissä ympäristössä. Paljon mieluummin olen tietämättä.

Mutta sitten kun jo lähtökohtaisesti ollaan paikassa, jossa kaikilla (pakon sanelemana) on nimimerkit, niin arvostan sitä, että uskaltaa siellä ylipäätään sanoa jotain ja myös seistä omien mielipiteidensä takana. Ja vastaavasti on taas vähän vaikea arvostaa henkilöä, joka ei uskalla siellä alkuperäisessä paikassa kirjoittaa olevansa eri mieltä, vaan vie sieltä nimettömänä toisten kommentteja anonyymille palstalle ruodittavaksi, niin että pääsee samalla haukkumaan alkuperäistä nimimerkillistä keskustelun aloittajaa.
Mulla on se periaate, että en kirjoita siellä mitään. Joten kohdallani ei ole kyse siitä, että en uskaltaisi sanoa asioita siellä nimimerkillä. Haluan vain säilyttää "jäsenyyteni", niin silloin minun ei kannata mitään kirjoittaa siellä. Ei mitään mukavaakaan, koska tiedän, etten osaa valita esille vain sitä osaa itsestäni.

vierailija
Niin? Oikeastiko nämä on sulle ainoastaan parisuhteen merkkejä että tavataan jotain ihmistä? Kumpikin matkustaa selvästi paljon, ihan yksin. Kyllä silloin on todellakin ihan normaalia tavata ystäviä ja usein nimenomaan niitä tuoreita ystäviä.
En mä väitä että se on merkki suhteesta. Vastasin vaan tuohon väitökseen että B ei olisi voinut mennä Nykiin tapaamaan Sadiea vaan että kyseessä oli työreissu tai sukulaisvisiitti. S kuitenkin tuli Btä yksin tapaamaan joten varmasti ovat läheisiä.

vierailija
No mietipä miksi Bojan oli siellä yksin ja miksi Sadie yksin Sloveniassa. Olivat tapaamassa toisiaan, omasta halustaan, ei minkään työkeikan ohessa.
Ymmärräthän että myös ystäviä tavataan omasta halusta? Nämä molemmat tyypit on sellaisia joista on kuvia toisen sukupuolen edustajien kanssa vaikka kuinka, eikä kyse ole ollut parisuhteista. Heillä kummallakin on selvästi paljon ystäviä ihan sukupuolesta riippumatta ja he viettävät aikaa näiden ystävien kanssa ihan omasta halusta.

vierailija
B on kertonut myös, että he ovat K n kanssa vain ystäviä, eivät pari. Miksi et sitä usko. Saman on K todennut. Miten selität mielessäsi K n pitkäaikaisen avokin. Vastaukseksi ei kelpaa, että sellaista ei ole.
Mä ainakin uskon tuon. En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua, että jos ei pidä sadieta ja bojania parina, olisi automaattisesti jotenkin kiinnostunut bojereshipistä

vierailija
Ymmärräthän että myös ystäviä tavataan omasta halusta? Nämä molemmat tyypit on sellaisia joista on kuvia toisen sukupuolen edustajien kanssa vaikka kuinka, eikä kyse ole ollut parisuhteista. Heillä kummallakin on selvästi paljon ystäviä ihan sukupuolesta riippumatta ja he viettävät aikaa näiden ystävien kanssa ihan omasta halusta.
Ja muuten vaan B kirjoittelee S:ään sopivia rakkauslauluja? Jos tuossa oiskin vaan joku noista asioista, niin vois olla vaan ystävyyttä. Mut kun katsoo kokonaiskuvaa, niin kyllä siitä piirtyy erilainen kuva. Toki se mitä oli ilmeisesti loppui jo.

vierailija
Näinhän täällä tuumittiin jo aiemmin. Millon se on ne deletoinut? Onko jo pitkäänkin ollut poissa vai lähtikö nyt ku B oli lontoossa?
Oho, kyllä ne siellä vielä muutama päivä sitten oli, täällähän joku vielä neuvoi mistä ne löytää. Mut sen profiilista näyttäisi kadonneen myös muita juttuja joten oisko vaan joku siivous meneillään ja haluaa fokusoida jotain tiettyä.

vierailija
Ja muuten vaan B kirjoittelee S:ään sopivia rakkauslauluja? Jos tuossa oiskin vaan joku noista asioista, niin vois olla vaan ystävyyttä. Mut kun katsoo kokonaiskuvaa, niin kyllä siitä piirtyy erilainen kuva. Toki se mitä oli ilmeisesti loppui jo.
S:n sopiva on ihan yhtä uskottava kuin K:hon sopiva. Shippilaseilla lukee just mitä haluaa.

vierailija
Oho, kyllä ne siellä vielä muutama päivä sitten oli, täällähän joku vielä neuvoi mistä ne löytää. Mut sen profiilista näyttäisi kadonneen myös muita juttuja joten oisko vaan joku siivous meneillään ja haluaa fokusoida jotain tiettyä.
Voi olla, että on siivous ollut meneillään. Sitähän välillä jotkut tekevät, kun uusia juttuja tulee niin vanhoja poistellaan uusien tieltä

Yhteistyössä