kolmatta kaipaavien joulukuu

Huldis: Sun takia mä kaadoin äsken kahvit tietsikkapöydälle, kun niin innostuin :LOL: (joo ei se hyvältä maistu, mutta pakko koetella onnea, kun en ole tänään oksentanut kuin kerran ;) )
 
Viimeksi muokattu:
Voi Hulda :D :heart: odottele nyt joulun yli, mutta onhan tuo nyt jo aika selkeä homma ;)

Näiden uutisten saattelemana on hyvä jäädä joulutauolle, tuun sitten väliviikolla kurkkimaan onko lisää plussia :popcorn: :D

:heart: HYVÄÄ JOULUA :heart:
 
Kiitos teille :heart: Mä ihan herkkiksenä täällä.

Pakko mainita ne kaksi asiaa joita tehtiin erilailla tässä kierrossa.

1. Pupuiltiin vielä ns. kerta kiellon päälle. Eli vielä olisko ollu dpo 2 saakka jatkettiin, kun aloin epäilemään, että digiovistesti näyttää hymynaamaa mulla tosi aikaisin ja miehen simpat eivät riitä sinne saakka :D

2. Femiflor-kuuri, emättimen maitohappobakteereja. Tasapainoittaa emättimen ph-tasapainoa. Kun alkoi tulla hiivamaisia (?) oireita, muttei sitä ollut kuitenkaan. Auttoi muutamassa päivässä. Ei siitä ainakaan haittaa ollut. :)

Sabora Pharma Oy &bull; Femiflor &bull; Naiselliseen hyvinvointiin <---tällainen siis
 
Onnea huldis...!!
kyllä tulee niin hyvä mieli kun huomaa että kyllä se voi onnistua ja tulee hyvä mieli teidän plussanneiden puolesta:heart: omaa plussaa odottaessa.

täällä ovis kolkuttelee ovella,tuntemukset oviksesta ennallaan,hyvä niin,mutta ei kovin korkealla odotukset plussasta,kun on tuo kierukka poistettu vasta. mutta yritystä on.

Hyvää joulua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Leo81: Kiitos! Kyllä tää tästä ja tänään on selvästi parempi aamu kuin esim. eilen! Ja toi viiva ei ole enää mikään kalpea haamu!


Mä siis alan siellä kurkkimaan et milloin porukka alkaa kasvamaan teidän tuttujen osalta ;)
 
mymosa
Täällähän käy puhuri.. onnea siitä.. :hug:
Sitten jos täältä ite joskus pääsee odottajiin, niin siellä ole enää ketään tuttua :(

Nuo huldiksen mainitsemat tabletit on hyviä, itekin pitäis taas satsata niihin, samoin candica? hiivanpoistokuuri on kanssa mainio.. Voiskin ottaa nekin taas kuurina mukaan, vaikkei varsinaisesti hiivaoireita ole.
 
ihania plussia, mut omalta kohdalta päivä päivältä varmistuu tilanne että tässäkään kierrossa ei tapahdu mitään......:| olisi kai jo joitain tuntemuksia jos tästä olisi uusi elämä saanut alkunsa, eikä tunnu yhtään raskaalta olo, joten uusi vuosi ja uudet kujeet :'( on kamalan vahva tunne siitä että näillä mennään tämä vuosi ja yk6 alkaa joko vuoden lopulla tai ensi vuoden alkuun heti. Sori tämä omanapaisuus mutta tämän asian toteaminen ja tosiaan se ettei toiveita herättäviä tuntemuksia ole on aika raskas... hieman on tunne että eikö minulta onnistu mikään.
 
Onnittelut kaikille plussanneille! Ihanaa! :heart:

Meillä on nyt sit flunssaa täällä... Huoh. Oltais voitu sairastaa vasta joulun jälkeen, nyt jännätään josko aattona olis jo kaikilla vointi parempi. Rankinta on tuon 1-vuotiaan astmaatikon kanssa... :(
Itsellä veto ihan pois ja flunssa päällä, eikä oo pupuiltu tavalliseen tahtiin, ovulaatiolaskurin mukaan hedelmällisin aika loppuu tänään. Saa nyt sit nähdä, jännätä pitäis tammikuun alkuun, 4.-5. päivään.
Voin vain sanoa, että onneksi joulu menee mummoloissa eikä mun kipeänä tarvitse väsätä joulujuttuja ja -ruokia. Yleensä tykkään, nyt tuntuu velvollisuudelta, kun pitäis pipareita, porkkanalaatikkoa ja jotain makeaa väsätä. Ja huomenna on pakko lähteä kaupoille, voinnista riippumatta.. Pöh.

Hyvää Joulua ja Iloista Joulumieltä Kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Minnarun: Elä huoli. Mulla oli vielä joku päivä ihan varma tunne, että harakoille meni ja ei ollu yhtään tunnetta, että olis voinut tärpätä. Lämpökäyräkin muka näytti huonolta. :) EI se nyt ihan huono ollutkaan. :heart: Sitten silloin dpo9 tuli ekan kerran sellainen olo, että mitäs, mitäs. Tuntui ihan oireettomalta aluksi ja niin muistaisin olleen myös noista kahdesta muustakin. Oireettomuus voi olla myös hyväkin merkki tuossa vaiheessa.
 
Heippa kaikille :wave:

Jospa minäkin liittyisin joukkoonne. Tulen varmaan roikkumaan täällä ikuisuuden, koska synnytyksestä on vasta reilut 3kk ja vauveli on vielä täysimetyksellä :) Minut voisi laittaa xx- laistalle kun ei ole kierrosta vielä tietoakaan (kas kumaa :rolleyes: ) Minulla on siis 05 ja 10 syntyneet lapset. Nyt onkin toiveissa vähän pienempi ikäero.

Olenkin käynyt täällä aina välillä lueskelemassa ja nythän täällä näyttää olevan käynnissä joukkorynnäys odottajien puolelle, onnea vaan kaikille plussanneille :)
 
Maitsulle paljon onnea! Ota säkin molempiin käsiiisi täältä pari tyypiä mukaasi vielä odottajien puolelle. Mä kaappaan loput kainalooni :D

Minnarun: Älä vielä luovuta, mä kerkesin jo alkaa ajattelee uutta kiertoa kun tuntui, että alkupäivien oireet lähti pois. Mulla on lämmöt aivan normaalit, ei tippaakaan ylhäällä. Ja alakerrassa kuivaa. Nämähän ei ole raskausoireita. Kai mä teen kaikki väärinpäin muutenkin.

Haamuista huolimatta odotan vielä menkkojen alkua, eli kp 40 saakka/digitestin tulosta. Digin ajattelin kokeilla jouluna, jospa saisin miehelle joulupaketin aikaiseksi. Ehkä sä pääset samaan vielä! Ihan rauhassa vaan muutama päivä, vaikkei se helppoa ole.
 
hirmusti onnea plussanneille! saitte ihanat joululahjat :heart: sinne vaan kolmatta odottaviin, ihanaa kun sinne tulee pienemmillä vkoilla olevia, nyt tuntuu ettei hirveesti oo puhumista kun muut niin pitkällä ja vauvat kohta sylissä eikä itellä o vielä juurikaan mahaa eikä liikkeetkään hyvin tunnu.

jessi ja pikkuj 14+5 jouluna poksuu ja alkaa jo 16 vko!
 
ja täällä menkat alkaa (tai ehkä huomenna vasta kunnolla) :( ilmeisesti nyt sitten pari päivää pidemmäksi venyi kierto mitä ikinä ennen.. se ja pienet oireet jo sai toivomaan parasta mutta näköjään ei. Maahan vetää, mutta ehkä ensi vuonna.. mikä ihme mahtaa olla vikana..

Plussanneille kuitenkin lämpöiset onnittelut! ihanan joululahjan saitte :heart:

Barbamama: Elikkäs meillä poika synt-05 ja typy -09 jos listalle lisäilet jossain vaiheessa.. kiitos =)

Minnarun: :hug:
 

Yhteistyössä