Kanelille pahoittelut negasta.
Miuski, suuren suuret onnittelut. Eikös sulla ollut yrityskuukausiakin takana jo vino pino. Sitä suuremmat onnitelut siis. Kun noilla kiertopäivillä saa noin vahvan viivan, niin voi minusta olla kyllä aika levollisella mielellä. Onnea odotukseen! Mutta oo vaan meidän seurana täällä vielä, ehtiihän sitä siellä odottavissakin olla sitten ihan tarpeeksi
Täällä on pientä toivontynkää havaittavissa. Kahtena yönä oon herännyt pissahätään. Sitä ei nimittäin ole tapahtunut aikoihin. Lasten takia pitää välillä yöllä nousta ja samalla käyn vessassakin, mutta ihan että pitää herätä moiseen... Mulla on Aina ennen menkkoja tuhruttelua jopa viikonkin verran. Nyt ei oo näkynyt, paitsi tänään on bongattu kirkkaan liman seassa muutamia veriviiruja. Hmmm. Voi kun, voi kun... Lauantaiaamuna ajattelin testata, jos ei täti ole kurvannut paikalle sitä ennen. Tosin omalla psyykkaamisella olen kyllä ennenkin onnistunut valeoireiden lisäksi siirtämään menkkojen alkua usealla päivällä. Negatestin tekeminen pistää sitten hanat auki.
Koiksalle paranemisia. Täällä kans pienet flunssan oireet jatkuneet jo viikkokausia. Eilen taas rupesi keuhkoissa tuntumaan ilkeästi, joten kai se on jossain vaiheessa etsiydyttävä lääkäriin, jos ei tämä ala ohi menemään.
Ensin kärkiporukka plussanneisiin ja sitten seuraavalle porukalle ne joululahjat eikö vain :heart: