Ei voi olla totta!
Miuski!! Onnea Onnea Onnea!! :flower: :kiss:
En päässyt eilen tänne ollenkaan kun leikin joulupukin apulaista iltamyöhään asti
Ja millaisia uutisia missasinkin heti!!! Miuski, oot ollut täällä koko sen ajan mitä mä oon ollut ja nyt mua ihan pelottaa kun lähdet odottaviin.. :ashamed: Sähän oot tän ketjun äiti, ikäänkuin..
Toki olet ollut täällä juurikin tota varten ja ihanaa että vihdoin onnisti! Ja jokuhan sen jo mainitsi että itkettää kun muut plussailee ja itse kärvistelee aina vaan plussaamatta, muttei se tarkoita etteikö olis samalla iloinen toisten puolesta ja tokihan sen heille suo. Toivoisi vaan niin pääsevänsä jo itsekin odottavien puolelle.
Me ollaan miehen kaa varmaan suht normipainoisia, mies ottaa, siis alkoholia sillontällön kavereiden kanssa, ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa, itse vielä harvemmin. Mies polttaa, minä en. Toivottua tulosta ei vaan tule. Ekat raskaudet on alkanut lähes heti, kun on lupa annettu.
Tervetuloa uusille ja onnea kaikille jotka jännäävät mahdollista raskautumista. Mulla menkat loppu just ja nyt alkaa tänään taas pupuilu
Miuski: Odota vaan, mä tulen täältä NYT perässä!!!