kolmatta kaipaavien joulukuu

Huomenta!

Mä ottaisin ilolla vastaan vinkkejä, että millä mä saan tän ilman ulos?? Mulla on niin tuskainen olo, en pysty suorassa seisomaan ja saati sitten istumaan koulun kovalla penkillä koko päivää :( Hitto mikä olo!!!

Oliko ne Kaneli oikein kivuliaita?

Mulle voisi oikeastaan laittaa tuonne piinailulistalle tälle päivää dpo 3/(1) tai jotenkin miten mahtuu. Eilen illasta alkoivat ne viime kierrosta tutut kirvelyt oikealla alavatsalla ja limat loppuivat kuin seinään. Eli ilmeisesti munasolu lähti liikkeelle eilen, mutta koska digitesti hymyili mulle jo monta päivää sitten, niin annetaan sen testiplussan olla siinä myös. Kiitos päivittäjälle :flower:

Testatkaas nyt joku kärkipäässä oleva! Me halutaan niitä PLUSSIA ++++++++!!!:attn: :D

Viimeksi muokattu:
Täällä odotellaan aikoja parempia. Jännäillään muiden puolesta :)
Kunhan nyt tuo kutsumaton vieras pakkaisi laukkunsa ja lähtisi. Tuli sellainenkin mieleen, että voikin olla hyvä, että täti iski aikaisemmin. Kierto muuttui ja nyt parhaat mahikset ajoittuvat joulun tienoille, kun mieskin on varmasti kotona. Liian monta ovista on mennyt sivu suun kun mies on toisella puolen palloa töiden takia. Alan nähdä aurinkoa täällä risukasassa :D Tuossakin yksi syy lisää meidän pitkään yritykseen.

Toivottavasti Huldasharksin ovisplussa muuttuu vauvaplussaksi! +++++

Kyllä mua vähän jännittää, tässä kierrossa tehtiin jotain toisin ja toivon sen tuottavan tulosta. Katse on silti seuraavassa kierrossa. Säästelin digiovistestejä ensi kiertoa ajatellen ja tilasin taas Kiinasta ovistestejä ja r-testejä. Alle 10 puntaa maksoi postikuluineen 60 ovisliuskaa ja 20 r-liuskaa. Saapahan tehdä vaikka kaksi päivässä jos siltä tuntuu, eikä ole kallista mielestäni... :p

Huldasharks: Muutettu!

Vitsit miten jännää monen puolesta! :popcorn:

Laitoin itselleni tuonne listalle dpo 2. Tässä aikani pähkäiltyäni tulin siihen tulokseen, että ovis oli lauantaina. Testailin keskiviikosta tähän aamuun asti ja kaikkina muina päivinä testiviiva oli ihan hailukka haamu paitsi pe ja la, jolloin viiva oli selkeä ja vahva, mutta vähän vaaleampi kuin vertailuviiva. Testiin ei silti tullut sitä hymynaamaa. Jos olisin testannut liuskoilla, olisin pitänyt sitä viivaa selvänä plussana. Lauantai-iltana tuli myös hengen salpaavat kivut mitkä olen aiemminkin tulkinnut oviskivuksi. Myös limailut viittaavat samaan: ke-la tosi paljon limaa ja su iltana alapää vastasi jo lähinnä saharaa... Taidan siis jättää nuo testailut tästä lähin väliin ja luotan enemmän omiin tuntemuksiini.

Nyt pitäisi jotenkin saada taas pidettyä pää kylmänä ettei tule täysromahdus jouluaattona tai joulupäivänä, kun täti kurvaa paikalle. :xmas:

Smurffinalle :hug: eilen laskin et mun viime kierto oli 26 päivää! :) eilen oli 26kp tälle kierrolle,hmmm..ei oikein uskalla ees puhua/toivoo et ois,ku kuitenkaan en pian oo ja täti tulee ryminällä :/ välillä rintoja vihloo (samallain ku ootin 2 edellistä lastani..) kohdun kohdalla paineen tunnetta,tuntuu ku jotain tapahtuis tuol alhaalla,eilen oli iha tajun kylmä ku telkkua katottin,vaikka lämitettiin takkaa ja olkkarissa oli 28 astetta lämmintä! :D ajemmin on ollu tukalan kuuma ku nousee niin korkeeks lämpö,mut ei nyt! n kaks viikkoo ollu et ei oo väsyttäny iltasin eilenki meni varmaan yli 12 toista ennenku nukahin.. mut aamut on tuskaa sit nousta ylös tahtois vaan jatkaa unia :headwall: mut pakko herätä ku vien pojan arkisin 9 säks hoitoon :heart:
tässäpä viel lista mun "oireista"
-KYLMÄ vähä väliä(en oo sairas,yleensä tiedän ku olen..)
-hmm rintoja vihloo välillä
-Unettomuus iltasin mut,Väsy aamuisin! :D
-paineen tunne kohdun kohdalla
-hmm ja tää on "huippu" toissa pvä:nä ku menin pyyhkimään pojan kakka pyllyn ni yökötti kokoajan,HUOM: aijemmin ei ole näin ollut,mut jos täti kurvaa paikalle ni varmaan tää johtu sit siit ku poitsu syönyt limppua ja pipareita..
-ja isin pierut haisi eilen niin et tuntu et just tulee ökä...hyi! :$ :LOL:
-välillä muutenki tulee sellane yökötys tunne...
elikkäs hmm..toivossa on hyvä elää,tietty heti tän viestin jälkeen täti kurvaa paikalle.. pysy vaan pois! :kieh: Tänään kp 27
Plussatuulia kaikille!!
-

jos se sitte oli se ovis jo.. en tiiä ku ei oo hajuakaan enää mikä mun kiertoni on nykyään. ku joka kuu se on ollu eripitunen,mutta jos tuo oli ovis niin tulee toooosi lyhyt kierto. valkkari ja pissa on muuttunu nyt keltaseks, eli keltarauhanen vissii jo toiminnas.... :confused: talleteltu on,mutta nyt en kyllä todellakaan usko,että on mitää auttanu :(

Smurffinalle :hug: Seurailin jännittäen miten käy ja olinkin jo varma että tärppi olisi sinulla käynyt.

Omaan napaan sen verran, että oireita suuntaan tai toiseen ei ole. En tiedä oliko ovista vai ei, mutta tasaiseen tahtiin on talleteltu :whistle:
Jos jotain väkisin yrittää keksiä, niin rinnat eivät ole kipeät, mitä ne yleensä tässä vaiheessa kiertoa on. Katsellaan muutama päivä ja sitten testiarsenaali kehiin :D

Jännäillään yhdessä!

Pitäkää mua pöhkönä tai ette, mutta mulla on toiveet korkealla tämän kierron suhteen. On näet ensimmäinen kierto todella pitkään aikaan kun ovulaatio osuu täydenkuun paikkeille!!!! :LOL: Mussa on sen verran vikaa, että uskon näihinkin hömpötyksiin :ashamed: Kuopuksen kohdalla oli myös täysikuu, esikoisesta en tiiä enkä muista (siihen aikaan en niin kaikesta yritykseen liittyvästä tiennyt). Eli kierron muuttumisella on tarkoituksensa... :D

Mädchen: Mikäs taika siinä täyskuussa on?

Täällä alkoi myös ihan kumma olo. Vatsaa on nippaillut oikein urakalla tänään, päätä särkee ja yhtäkkiä alkoi paleltaa ihan tajuttomasti. En ala, jos tulen TAAS kipeäksi!!! :mad:

On täällä kyllä niiiiin jännät paikat monella, että täytyy päivystää täällä koko ajan odottamassa ekoja plussauutisia :LOL: Kaneli uusi testi vaan aamusta! Peukut on pystyssä plussan puolesta. bd

Viimeksi muokattu:
Täyteenkuuhun vanha kansa yhdisti äitiyden, hedelmällisyyden. En löytänyt tähän hätään netistä mitään sopivaa sivua, josta voisi lukea lisää.

Mutta eniveis, eipä tuo sen hölmömpää ole kuin muutkaan uskomukset, kaikkea kannattaa kokeilla ;)

Mulla itellä oli yhdessä välissä menkat aina täyskuun aikaan:) Tein silloin öisin töitä, joten jossain vaiheessa siihen kiinnitin huomiota et aina täyskuun aikana alapäässä oli vuoto.
Ens viikolla olis muuttoa edessä.. tässä laskeskelin et periaatteessa aaton aattona pitäis olla ovis, mut varmaks en osaa sanoa. Varsinkaan ku en tiedä et mikä se mun viime viikkoinen vuoto niinkuin oli

Kaneli uutta testiä kehiin!!! bd bd bd bd bd bd bd bd

Mä sain tänään jälleen suoran kysymyksen, että olenko.... ja vastasin että en vastaa joo enkä en... ja lopulta sitten sanoin et toivoisin ;) Heti alkoi kova miettiminen...

Eipä sitten oloon mitään uutta :)

Kaneli:...täh... mikä se sellainen testi on? Olen kans kuullu, että tuollaista testit näyttää välillä. Ajattelin vain, että tietää, ettei osta ainakaan sellaista testiä. Mulla kun on ollu huonoa tuuria noiden testien kanssa.

Miuski: arvaa onko mulla kysytty monta kertaa tään vuoden aikana sama kysymys. AIna ovulaation aikaan kun mun maha kirjaimellisesti turpoaa sellaisesti vauva vatsaksi. Kyllä on ollu vähän vaivautunut olo. :D

Maijamehi: Mulla olisi mennyt kierto ilman tätä reilu viikon etuilua, niin että olisi menkat täysikuun aikaan ja ovis uudella kuulla, ollut viimeisen vuoden. Jotenkin nyt kun ne heitti päälaelleen, niin toivoo että siitä olisi hyötyäkin =)

Yhteistyössä