Smurffinalle :hug: eilen laskin et mun viime kierto oli 26 päivää!
eilen oli 26kp tälle kierrolle,hmmm..ei oikein uskalla ees puhua/toivoo et ois,ku kuitenkaan en pian oo ja täti tulee ryminällä :/ välillä rintoja vihloo (samallain ku ootin 2 edellistä lastani..) kohdun kohdalla paineen tunnetta,tuntuu ku jotain tapahtuis tuol alhaalla,eilen oli iha tajun kylmä ku telkkua katottin,vaikka lämitettiin takkaa ja olkkarissa oli 28 astetta lämmintä!
ajemmin on ollu tukalan kuuma ku nousee niin korkeeks lämpö,mut ei nyt! n kaks viikkoo ollu et ei oo väsyttäny iltasin eilenki meni varmaan yli 12 toista ennenku nukahin.. mut aamut on tuskaa sit nousta ylös tahtois vaan jatkaa unia :headwall: mut pakko herätä ku vien pojan arkisin 9 säks hoitoon :heart:
tässäpä viel lista mun "oireista"
-KYLMÄ vähä väliä(en oo sairas,yleensä tiedän ku olen..)
-hmm rintoja vihloo välillä
-Unettomuus iltasin mut,Väsy aamuisin!
-paineen tunne kohdun kohdalla
-hmm ja tää on "huippu" toissa pvä:nä ku menin pyyhkimään pojan kakka pyllyn ni yökötti kokoajan,HUOM: aijemmin ei ole näin ollut,mut jos täti kurvaa paikalle ni varmaan tää johtu sit siit ku poitsu syönyt limppua ja pipareita..
-ja isin pierut haisi eilen niin et tuntu et just tulee ökä...hyi! :$
-välillä muutenki tulee sellane yökötys tunne...
elikkäs hmm..toivossa on hyvä elää,tietty heti tän viestin jälkeen täti kurvaa paikalle.. pysy vaan pois! :kieh: Tänään kp 27
Plussatuulia kaikille!!
-