kolmatta kaipaavien joulukuu

kiitoksia semityksestä , on aika herkässä kyyneleet... jotenkin tää vauva projekti on nyt ihan taka-alalla... mutta toivottu asia koko ajan tämä kierto on ihan yrittämätön mennään ihan fiiliksellä johtuukohan paineista vai mistä mutt meille tuli kolmen viikon tauko pupuiluun taisi mennä viime kierrossa puurtamiseksi. Mie ajattelin että ensi vuoden alussa ottaisin yhteyttä neuvolaan ja kysyisin neuvoja kuinka kauan mie voin vain odotella.... kello käy.

Hieman on turta olo joten käyn vain lukemassa kuulumisia.
 
Miuskille paljon onnea plussasta!

Minnarun ja kaneli: :hug:
ja olikohan muita..

En ole nyt jaksanut käydä edes lukemassa täällä juttuja, kun tuntuu, että kaikille muille vaan niitä vauvoja suodaan, muttei ikinä meille. Täti ei ole vielä kurvannut paikalle, mutta alavatsa on sen tuntoinen, ettei menee kauan kun saapuu. :( plääh.

Joulun odotusta kaikille toivottelen! :xmas: :)
 
oolrait.. niin, mun piti tänään tehdä se digi, mutta unohdin sitten aamusta ottaa mitään talteen joten enpä taida enää tehdä sitä, koska vaikka miten pidättelisin on se tuotos kuitenkin laihempaa kuin yön jäljiltä.....
 
Kerran vielä: Sun viesti sai mut vetistelemään illalla ja miestä nauratti :D Kiitos kauniista sanoista!
Ja päivittäjän hommat näillä näkymin siis siirtyisivät jollekulle toiselle :) No, katsotaan nyt vielä sen digin tulos.... kun joskus sen saan tehtyä... ;) Jos(ja kun) se näyttää hyvän tuloksen niin sitten mut voi siirtää mahdollisesti plussanneisiin.... en millään uskalla nyt edes kurkkia tuonne odottajiin... ja jos sinne uskallan mennä niin odotan teitä siellä todella paljon!!!
 
Täällä oli tänä aamuna aamuoksukauden viralliset avajaiset, jotka pyöräytettiin käyntiin klassisella hampaanharjausnumerolla. Yöllä ei nukuttu, tuttu valvominen siis on alkanut. Oksennus pyrkii suuhun, vaikken ole mitään edes syönyt. Tisseihin ei oo lupaa koskea, kipu alkaa olla jo semmoinen. lVarovainen toivo alkaa herätä tai sitten olen vahvasti valeraskaana.

Mites muut piinailijat, siellä oli monen monta ennen mua. Mun ovulaatiolaskut taitanevat olla päin peetä, ei näillä oireilla kyllä eletä dpo7...

Eevaliisa Nwogu: kovimpas pitkää raskautumisodotusta lääkäri lupaili...multa poistetiin hormonikierukka 2.9. ja välissä tuli heti vuoto ja sen jälkeen normaalit menkat ja sitten tärppäsi. Tosin se meni kesken ja uusi yritys päällä. Älä siis turhaan puolta vuotta odottele, se saapuu ennemmin se plussa kuin ehkä odotatkaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Miuski, tilasin kotitestistä eilen 3 kpl erittäin herkkejä testejä, ajattelin huomenna aamulla kokeilla jos olis jo jotain (lue: illalla kusen purkkiin ja dippaan heti, kun testit vaan on postilaatikosta haettu). Yritän malttaa aamuun.

Edellisessä kesken menneessä raskaudessa oksensin vasta, kun vuoto alkoi ja keskenmeno virallisesti pärähti käyntiin. Ihmeissäni nyt vähän tässä olen, mutta kyllä kaikki oireet jo päällä on enkä koskaan ole niiiin kovasti halunnut raskautua, että kroppa olisi mukaan näin lähtenyt. Km-vuoto alkoi kylläkin jo 20.11., että jos tuosta tavallaan alkaa laskea kiertoa ni nyt olis kp27...jos peilaan edelliseen keskenmenoon vuonna 2001 ni silloin se oli huhtikuun alussa ja vappuna testasin plussan, et kenties, kenties :)
 
No niin Sandemar, ei muuta kuin pidättelet sen vähintään 4h niin voit kyllä jo vaikka illalla dipata :) Mäkö malttamaton luonne....? ;) ja sitten jos ei mitään näy niin aamusta uudelleen vaan ja siltikin vielä jää 1 jemmaan :D

Kaneli87: Mikään ei estä testaamasta ja kannattaa ostaa pari testiä kerralla, esim. tuplapakkaus niin on sitten varalla ainakin vielä se 1...
 
Yks mahdollisen raskautumisen inhoista oireista on rintavarustuksen kasvu, mie en siis käsitä, miten voi kuppi F käydä pieneksi...herravarjele tätä hinkkimäärää. Antaisin omasta jollekin jos tarvetta on, joutais pari kuppikokoo ihan joutavana.
 
kaneli, toiset sanoo toista ja toiset toista, varmaan yksilöllistä. Mä oon aina palellu ihan mielettömästi raskauden alussa ja myöhemmin muistan hikoilleeni varsinkin öisin, varmaksi en sano. Muutenkin olen kyllä niin kylmäverinen, ettei se mitään oikein mulla kerro.
 
mulla taulee mieleen että palelin ennen kun tän plussan sain, ja mulla oli elohiiriä säärissä.. :D tosin usea sano että kyse oli lämpimistä säistä (oli siis elokuu), mutta tupla viivat tuli noin samalla viikolla.. :)
MIUSKIA yllytän tekemään uuden testin, ja hyväksymään/sisäistämään että taitaa vauva olla tulossa!! :D

äizikkä ja neiti 22+4
 
ONNEA MIUSKI!!! :) Aamulla ku heräsin ni olin iha varma et alkaa mensut,mut eipäs ollukkaa ku valkkaria vaan aika paljon.Toden teolla jänkättää jo,aika vahva tunne on et olen raskaana tai sit oon valeraskaana :D alamasua edelleen turvottaa ja tisuja vihloo eilen hiukan enempi mitä aijemmin..hmm..Huomenna aamulla testin ostoon,JOS ei tän päivän aikana ala tai sit huomen aamuna.Pitää koittaa huomenna aamu pissa pidättää jos pystyy,ja käydä hakemassa testi ja tehdä se heti ku kotia pääsen. Nyt kp 30
Plussa tuulia kaikille! <3
 
Viimeksi muokattu:
Lista päivitetty! Miuski on jo siirretty plussanneisiin ja kohta varmaan saapi siirtää useamman muunkin :D Minäkin käskytän täällä, että NYT TESTAAMAAN KÄRKIPÄÄ! Siellä on pitkä lista vaaleanpunaisia eli taitaapi tulla niitä parhaita joululahjoja =)

Hikoilu on raskausoire. Itse hikoilin tosi paljon viime kesänä raskaana ollessani. Tietysti kesän helteet eivät auttaneet asiaa, mutta en sillä tavalla olisi normaalisti hikoillut, että paita on jatkuvasti märkänä... Ei kauheen kiva oire sekään :p

Saako muuten jostain marketista tai apteekista niitä herkimpiä raskaustestejä ja minkä merkkisiä ne on? Olen yleensä testannut apteekin omalla tai CB digillä. Nyt mietin sitä joulua. Jos sitä ennen tulee oireita, haluaisin testata aattona. Se on kuitenkin vasta dpo 13 eli tuskin näkyy vielä niissä normitesteissä. Mulla on siis aina näkynyt aika myöhään. Viimeksi testasin negan apteekin omalla muistaakseni kp 28 ja siitä useamman päivän päästä CB:llä, jolloin tuli se raskaana teksti. Nyt kierto on ollut lyhyempi, mutta en silti usko saavani plussaa vielä noilla päivillä. Haluaisin varmistella uskaltaako jouluna herkutella mädillä ja graavilohella, jotka ovat mun lempiruokia joulupöydästä. Tämähän on tietenkin nyt ihan ennenaikasta, kun tuskin niitä oireita tulee ja täti kurvaa todennäköisesti paikalle viimeistään aattona. Mietin vain, että tarvitseeko niitä testejä tilata jostain vai saanko nopeasti marketista haettua, jos vielä sitten tarvitsee.
 
onpas jänniä aikoja omonella kuumeilijalla..:) miuski onnittelut!!!!!
sandemar...ajattelinbtuudittautua tuohon pitkään odotteluut ja koittaa olla ressaamaatta...oikeestihan se menee niin että mä testailen vaikka ei olis mahdollistakaan olla raskaana...:LOL:....luulen että mulla ei tule mitään erillistä tyhjennysvuotoa kun on nyt mensut päällä,että tyhjenee nyt sit,toivon vaan että kierto pysyis samana,ainakin jos mensut lopuu normaalisti,peittoja heilutellaan joulunaikoihin...:DD ja jännitellään tammikuun keskivaiheilla,tää on siis suunnitelma :D....kahtotaan mitä todellisuus sitten on..


Eevaliisa.....kp 5/25-30
 
Käyn heti huomen aamuna ostamas testin,ku nyt ei ole rahaa ku muutama hullu sentti :ashamed: tuun heti ilmottaan/laittamaan kuvan sit mitä testi näyttää ;)
Muoks! jes oliki tullu nyt jo rahaa! eikun testin ostoon :heart:
vihtisköhä tänää tehä sen,onkoha mite luotettava tulos (jos näyttää negaa..) ? :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä