Lista päivitetty!
Miuski on jo siirretty plussanneisiin ja kohta varmaan saapi siirtää useamman muunkin
Minäkin käskytän täällä, että
NYT TESTAAMAAN KÄRKIPÄÄ! Siellä on pitkä lista vaaleanpunaisia eli taitaapi tulla niitä parhaita joululahjoja =)
Hikoilu on raskausoire. Itse hikoilin tosi paljon viime kesänä raskaana ollessani. Tietysti kesän helteet eivät auttaneet asiaa, mutta en sillä tavalla olisi normaalisti hikoillut, että paita on jatkuvasti märkänä... Ei kauheen kiva oire sekään
Saako muuten jostain marketista tai apteekista niitä herkimpiä raskaustestejä ja minkä merkkisiä ne on? Olen yleensä testannut apteekin omalla tai CB digillä. Nyt mietin sitä joulua. Jos sitä ennen tulee oireita, haluaisin testata aattona. Se on kuitenkin vasta dpo 13 eli tuskin näkyy vielä niissä normitesteissä. Mulla on siis aina näkynyt aika myöhään. Viimeksi testasin negan apteekin omalla muistaakseni kp 28 ja siitä useamman päivän päästä CB:llä, jolloin tuli se raskaana teksti. Nyt kierto on ollut lyhyempi, mutta en silti usko saavani plussaa vielä noilla päivillä. Haluaisin varmistella uskaltaako jouluna herkutella mädillä ja graavilohella, jotka ovat mun lempiruokia joulupöydästä. Tämähän on tietenkin nyt ihan ennenaikasta, kun tuskin niitä oireita tulee ja täti kurvaa todennäköisesti paikalle viimeistään aattona. Mietin vain, että tarvitseeko niitä testejä tilata jostain vai saanko nopeasti marketista haettua, jos vielä sitten tarvitsee.