syntärit juhlittu eilen, ja kahdella vieraalla tänään liki 40 kuumetta.
Isänpäivä vietetty, ensin aamu anoppilassa ja sit kateltiin pari leffaa lasten kanssa ja systeri kävi ukkosa kans tytön synttäreillä.
Ja kertoi että isäsä tuli tänään veljensä luonta Oulusta ja heillä on possunuhaa.. nyt sitten varmaan oon vainoharhaisena kotona kun ukko näköö un isäpuolta kutakuinki päivittäin töissä eikä ole viel saanu rokotetta.. :ashamed: tuo synnytys kun alkaa olemaan aika lähellä, kotiin ei kuulemma ole asiaa jos perheessä on possunuhaa..
Dare, toivotaan että juttelu helpottaa..
Joku muu oli kanssa jolla oli mielenpäällä tuo synnytys, mulle neuvolantäti joskus sanoi että laittaa pelkopolille mut jos viellä raskaaksi tulen, mutta ei tuo oo pistäny, johtunee siitä että ei viimekerrasta jääny pelkoa sinänsä, toivon vain että ei tällä kertaa ihan samallatavalla rymise.
Tiistaina on neuvola, ihanaa, saa tietää onko alakerrassa mikä tilanne, mullahan paikat kypsyy vaikka ei supistelisi.
Paripäivää tuntunu että tenava oikeesti tippuu jos aivastan, niin kamala paine alakerrassa. |O
Jenninho, mä oon sitä mieltä että maailman väkiluku ois aikapaljon pienempi jos kaikilla olisi tällainen raskaus. mulle on muten pahaolo tullu takasin, sama oli edellisessä raskaudessa. tyttöä odottaessa ei oikeestaan ollu muuta ku alussa pientä etovaa oloa ja lopussa pieniä liitoskipuja, mut sillon pysty helposti kävelee pari kilsaa putkeen.. nyt varmaan kuolisin ensimmäisen 200m jälkeen :kieh: juu raskaus on naisen parasta aikaa..
Mä lastasin tänään turvakaukaloon Tinkan kotiintulo vaatteet ja otin pinniksen patjan oikeemaan.. pitäs varmaan pinnis tyhjentää vaikka huomenna niin saa sinne sitten patjan ja lakanat, jos pyöräyttäs peiton rummussa ni sais enimmät karvat pois, poika kun ehti pyöräyttää sen laittalla jo.. voiskin huomenna jos on pakkasta niin kantaa kaikkien peitot ja tyynyt ulos tuultumaan.
Ihanaa kun on jo 34+5!! viikot, jokainen päivä on plussaa, ja reilu viikko niin saa jo hyvillämielin syntyä.
Mä en ollu mittaillu sokereita taas aikoihin, aamupalanjälkeen narahdin kun päätin ottaa vuorokausukäyrän tänään.. ei onneks ollu ku 7.7, mutta kun olisi hyvä olla alle 7.5, päivä ruuan jälkeen oli 7.1 saa nähdä mitä se on sit iltapalan jälkeen.
Ilkeetä kun harvoin tulee supistuksia mutta ne mitkä tulee niin tuntuu että pylly halkee ja henki lamaantuu..
jaha, eiköhän siinä ollukki taas mun osuus diipadaapasta tälle päivää