voi kun mullakin olisi vk37 :ashamed: lähtisin heti huomenna illasta synnyttämään, tai sit sunnuntaina (meillä kun on tuo helppoa päättää koska syntyy, käypi vällyjen välissä ja seuraavana päivänä tulee lähtö )jos näyttää ettei auta niin sit pikkasen akupainantaa ni tuloo.
Noista talvikamoista viel, meillä ei oikeesti edellisillä ole ollu ku toppapuvut, ekalla oli jopa villapukukin sen lisäks, kakkonen tarvinnu sitäkään. ja molemmat on talvivauvoja.
Tai siis oli ekalle anopin tekemä silkkivilla settikin, mutta varmaanhan semmosta raaski käyttää :ashamed: jos tällä sit vaikka siellä kaukalopussissa
tosin tokko tuomosia kaukalopusseja sillon 7v sitten edes oli kun eka synty..
Kävin prismassa ja päätin etten enää ikinä mene sinne yksin mahan kanssa, saanu alahyllyltä noukittua tavaraa, kassit ei meinannu siirtyä paikasta toiseen, onneks entinen luokkakaveri tuli parkkihallissa auttamaan kun jo melkein itkua väänsin kun en saanu kassia pois kärristä.. kehu viel samalla että näytän hehkeältä, kehtaskin valehdella, tämmönen valas, kävelee ko ois keilapallo jalkojenvälissä, tukka pystyssä ja erittäin tuskasennäkönen kun tuntu että teen kuolemaa, 2h mulla meni kun kävelin ruokapuolen läpi, erittäin notkee ja nopee siis. :kieh:
Mutta ompahan tutit, sit jotai halvatun pullotutteja missä on erinopeuksisia virtauksia riippuen tutin asennosta, tuttiketju, maidonkerääjä, perspyyhkeitä niihin hetkiin kun ollaan kaulaa myöten paskassa ja sähköt on poikki.. sitten seisoo tökötin varmaan 5min korvikehylllyllä, meillä kun ei kumpikaan ole ikinä moista käyttänyt ja viimeksi kun olen moisia edes katsonut purkit oli erinäkösiä, varmaan satakertaa halvempia jne.. nyt löyty jos vaikka mimmosta mömmöö, oli vierotuskorviketta yms
koita siinä viidakossa sitten mietiä mikä purkki on se mitä pitää ostaa kaksi, ihan oman mielenterveyden takia, vaikka ihmettelen jos tällä kertaa ei maitoa nouse.. Mulla kun nuo onnettomat rupelot tuottaa miatoa sen verran että niillä ruokkis kaksoset. :|
Pitäs viel kyetä ruokkoamaan paikkoja ja tekemään kakun, päätin tehdä vimpanpäälle äitykän, karhunvattuhilloa ja suklaamoussea väliin
Sunnuntaina syödään lammasta ja juuressosetta, eli perunaa, porkkanaa ja bataattia.. vaihtoehtoisesti uunijuureksia..
Nyt supistaa kyllä niin että perä repee |O
Ja noista menkkajomotuksista, ne on niitä pahimpia, osaavat salakavalasti avata paikkoja paljonkin.