upp3 toivottavasti teidän pikkuinen paranee pian. yksi tapa saada lapsi nukkumaan yläviistoon, on laittaa lapsen sängyn tyynynpäädyn jalkojen alle jotain esim kirjoja. Entäs oletko kokeillut höyryhengitystä?
Vauvan ulkovaatteista minä olen vielä vähän jäljessä hankinnoissa. Toppapuku on vain se äitiyspakkauksen puku, olen ajatellut, että jos tarvii tosi paksun, niin laitan sen ja alle sitten jotain. Kaverilta saan varmaankin toppapussin, kun hänen vauvansa kasvaa näillä viikoilla siitä ulos. Tänään tilasin ellokselta sellaisen teddypuvun kokoa 62 en viitsinyt ihan 50 cm tilata, kun pelkään, että jää heti pieneksi. Jonkun lämpimän puvun saatan vielä ostaa kokoa 56. Katsotaan sitten kun vauva syntyy, jos on tarvetta.
Nyt ihmetyttää, kun on ollut supistuksia epäsäännöllisen säännöllisesti n 4 kertaa tunnissa, eivät edelleenkään ole kipeitä, mutta tuntuvat kyllä. Illalla pitäisi ielä lähteä yhteen palaveriin, ja koska autoissa ei ole talvirenkaita, ja hirveä lumimyrsky on yllättänyt, niin julkisilla on lähdettävä. saa nähdä selviänkö reissusta synnyttämättä. Sairaalaan lähtökin pelottaa, koska matkaa olis 100 km kun sinne tammisaareen ollaa täältä espoosta menossa, eikä viitsis lähteä turhaan liukastelemaan kesärenkailla. Pitääkö sitä sitten jorviin mennä, jos hätä tulee. muutenkaan en tiedä tuosta kohdunsuun tilanteesta yhtään, että onko vauva tulossa nyt vai viikon päästä, kukaan kun sitä ei ole 4 viikkoon tarkistanut, ja lääkäri olis vasta viikonpäästä.. no tässä jännitetään nyt sitten.
Tsemppiä kaikille viimemetreille.