Huomenia täältäkin!!
JA uusille tervetuloa mukaan :flower: Kivaa et porukka kasvaa loppuajasta, loppupäähän kun itsekin kuulun, niin olisi kivaa vielä niillekin ajoille saada juttuseuraa
Meni taas yö vähän pipariksi... :headwall: Heräsin puolenyön aikaan huonoon oloon, nukuin kyllä lähes istruvallani, mutta selälläni.... olisiko tuo aiheuttanut olotilan... Ja siitä sitten 2 tuntia olin hereillä, kun nenä oli niin tukossa, ettei happee sitä kautta saanut
Ja kun olin jo illalla ottanut nenäsuihkeeni, niin päätin kaikkia lakeja uhmaten vetästä pojan suihketta nokkaan :snotty: Ja sain muutaman tunnin nukuttua, kunnes se nokka taas meni tukkoon... On tää flunssa vaan kurjaa. Lapsetkin edelleen siis lunssas myös. Pojan vein kyl päikkyyn, kun sanoivat, et ei ole läheskään huonoimmassa kunnossa oleva :/ Ja kuvaus tänään, niin saapi olla hoidossa tän päivän B)
Onneksi ei ole supistellut kipeesti vielä
Ja nyt ku näin sanon niin kait se alkaa illasta. Jonkin verran sitä inhottavaa painen tunnetta tuolla alhaalla, mut mun masu roikkuu niin paljon, et voi kevät... Harmi etten saa liitettyä kuvaa tähän mukaan... saisitte hyvät naurut...
Täällä muutoin paino noussut ihan uusille luvuille.... 20kg tullut jo
Ja olen kuullut neuvolassa asiasta useemman kerran.. Mutta kun en pääse liikkuun niin en pääse, ja taas toisaalta ruoka maistuu, ninín se maistuu
Tuleekohan mulle täysiä viikkoja huomenna, kun äitiysloma alkaa?? Kun en ole pitänyt kirjaa viikoista hyvin...
Lauantaina pitäis mennä teatteriin, toivon tosiaan et tää nuha ja yskä menis pois... ei ole kiva yskiä ja niistää siinä muitten vieressä häiritsien.... :x
Kaippa se on pakko tästä ällö olosta huolimatta alkaa tekeen kotihommia... induktiotason vaihtaja kävi jo
Ja meitsi veti yövaatteilla.... OOtan äiskääni apuun, et pääsen suihkuun...
Jisse ja mimmi-jami