Täällähän menee jännäksi... Kohta alkaa tulla tonttusia maailmaan ja kuka ehtiikään ekaksi :xmas:
Itse en ole kyllä halukas vielä ilmoittautumaan potentiaalisiin synnyttäjiin. 7.12 jälkeen ois ihan hyvä. Siihen asti on niin paljon menoja ja suunnitelmia ettei vielä ehdi
Ja nyt kun tämän sanon niin olen tietenkin kohta sairaalassa supistuksissa...
Toissapäivänä (35+2) oli neuvola ja siellä kaikki ok. Paineet normaalit, pissa puhdas, sf 33 cm ja tonttu OIKEIN PÄIN! Siis tämä ipana oli tajunnut kääntyä rt:hen! Uskomatonta. Mä oon niin iloinen
Vielä kun voisi varmistaa, että pysyy sitten varmasti näin päin.... :/ Olen kyllä yrittänyt kyyköttää, jotta valuisi tuonne alas lantioon. Terkka meinasi, että pää ei pahemmin enää liiku, mutta se on nähty ennenkin että mun kohdalla kaikki on mahdollista... (Niin ne sanoi keskimmäisenkin kohdalla, ja hän kääntyili loppuajasta vaikka kuinka monesti. Viimein jäi rt:hen viikolla 40).
Neuvolalääkäri oli muuten luvannut kokeilla mulle akupunktiota, jos tonttu ois ollut edelleen perätilassa. Sovittiin terkan kanssa maanantaiksi pikainen neuvola, jossa tontun asento tarkastetaan. Ja jos on taas kääntynyt, niin tiistaina sitten neulotettavaksi. Toivon nyt kuitenkin hartaasti ettei sitä tarvita...
Kuka se vielä kyselikään tuosta perätilasta. Mun viesteissä aikaisemmin oli kans siitä asentohoidosta (muistaakseni) ja sitten noista akupisteistä. Myös
bebesinfo.fi -sivuilla oli mielenkiintoista luettavaa. Ihan kaikille meille, mutta myös tarjontavirheistä.
Oma olo on ollut parina päivänä jotenkin tosi tukala. Hassua kun ajattelin neuvolapäivän aamuna, että varmasti on ipana nurin päin. Niin ahdistava olo oli tuohon ylämasulle ja kovasti painoi keuhkoihin. Sitä edeltävänä päivänä oli parempi olo ja masu tuntui pienemmältä ja vähän laskeutuneeltakin. Silloin arvelin, että voisko tämä olla kääntynyt... Mutta tosi hankala sitä asentoa on itse arvioida. Hikkakin on joskus niin kokonaisvaltainen, että tuntuu sekä ylhäällä että alhaalla....
Tänään sitten olo taas on hyvä ja ajattelinkin tässä kohta suunnata aamukävelylle tuonne ihanan valkoiseen maisemaan =) Lunta näyttää satavan nyt lisääkin. Ihanaa!
Niin ja
tervetuloa uusille :flower:
T. Tintukka ja tonttu 35+4