Myräkkä :hug: Syytetään nyt niitä hormoneja.
Mulla kans tuntuu olevan pinna tiukalla... Mua NIIN sapettaa miehessä, kun itse olen nyt ollut TOSI kipeä, supistukset ja liitoskivut.. Niin mies "valittaa" mun mielestä turhasta koko ajan. |O Millon on tukkonen olo, millon särkee päätä, millon väsyttää, millon on selkä niin jumissa ettei pysty mitään tekemään yms... :kieh:
Jumalauta, JOKAISEN miehen pitäis kokea edes vuorokausi olla viimeisillään raskaana!!!!! NIH! B)
Ja oikeesti mun mies on maailman paras ja kultaisin. :heart: Tekee PALJON kotihommia, hoitaa lapsia yms. Mutta kai mä oon tottunu liian hyvälle, heti kun on pari kotihommaa (miesten) rästissä, niin meinaan kilahtaa.. :saint: Vauvan juttuja pari laittamatta, hajulukko vessasta putsaamatta...
Delfis Melkosen painoarvion olette saaneet! =) Mä kyllä suhtaudun nykyisin niin skeptisesti noihin ultralla tehtäviin arviohin, mutta me saatiin viime viikolla (36+4) 2900g arvioksi ja itsekseni ajattelin, että aikas iso.
Kuopus oli 3320g syntyessään 4 päivää la.n yli.
Minä kans kannatan Vauvapuolella jatkamista :wave: Me aloitettiin lokakuisten 2006 näin odotusaikana, jatkettiin vauvapuolella jonkun aikaa ja sitten perustettiin suljettu kerho, johon kirjoittelen vieläkin melkeimpä päivittäin. Porukka on toki pienentyny huomattavasti alkuajoista, mutta me ollaan kyllä supertiivis porukka nykyisin!
Miracles 37+5