***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

Meillä tuo kakkii lähes joka syötön yhteydessä kunnon satsit ja välillä on ihan mahdoton nähdä onko siellä pissaa mukana ku kakkaa on niin paljon ja seki on sellasta kirkkaan keltasta:D Toki vaipan painostakin voi jotain päätellä, pissavaippa tietty painaa usein enemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja vau2009:
Meillä tuo kakkii lähes joka syötön yhteydessä kunnon satsit ja välillä on ihan mahdoton nähdä onko siellä pissaa mukana ku kakkaa on niin paljon ja seki on sellasta kirkkaan keltasta:D Toki vaipan painostakin voi jotain päätellä, pissavaippa tietty painaa usein enemmän...
kyl se sillon saa riittävästi :hug:

Sukkapari kuulostaa ihan samalta kun meidän pikkuherra noiden kakkavaippojen suhteen... Tuntuu etten taas tänään ole ehtinyt muuta edes tekemään kun peppua pesemään. Huggies vaippoja ei taideta myydä Suomessa? Meillä ne käytössä pampersejen ohella kun täältä kun ei saa liberoja. Ja taas taitaa olla aihetta vaipanvaihtoon.

Onnea taas kaikille vauvautuneille ja tsemppiä loppumetreille!

Saini ja Tintti 21vrk

tääl päivä meni hyvin tohon ilta kuuten asti kunnes kaadoin suoraan mahalleni,liukastumalla ja sit nousin ylös niin valui jotain housuihin,pääsin kotiin niin näytti kirkkaalta ja ei musta haissu pissalle,no sit soitin synnärille et mitä tehä,sanoivat et siel käydä,sit mentiin siel käymään ja käyräs olin ja sit lääkäri kattoi ultral,kaikki ok ja sit teki lapsivesitestin ja siihen tuli postiivinen ...sisätutkimus viel ja ei ollu kyl kalvot menny rikki,niin aamulla uus testi ja sano et kalvot vissiin puhkaistaan..noh..aamua odottelles,ainoo huoli et lapsevahti voi iltapäiväl vasta tulla hoitaa muksuja,niin yksin joudun sit siel olee 6h,jos kalvot puhkaistaan..tänään poksuuuu 41rv

jääkö kukaan enää mun kanssa odottelemaan vai onko kaikki jo poksuneet? Mulla laskettu aika siis tuli ja meni, huomenna sovitusti polille KESKUSTELEMAAN mahdollisesta käynnistämisestä.. :kieh:
Toivotaan että käynnistäisivät jo, kun on niin vaikea jo olla. Mymmeli, jännitän nyt ensiyön puolestasi =)

pienuu täällä mitään poksuta... :headwall: Mä kirjottelen täällä varmaan vielä tossa keväällä, että -joulukuiset maaliskuussa rv 50... :kieh:

Kyllä tää jtn lupailee, mut ei tästä valmista nyt meinaa tulla. Limatulppaa tuli taas eilen lisää ja navasta alaspäin alkaa oleen tosi kipeenä, mutta se loppusilaus puuttuu...Supistaa paljonkin ja napakasti, mut ei ne jatku/ole kovin säännöllisiä. Huomenna neuvola, taidan saada ekan yliaikaiskontrollilähetteen, ku tulee vkl se rv41 täyteen.

diiselikissa 40+3

*muoks Mymmelille tsemppiä! :) Ja halaukset masuvauvoille :hug: , keitä meitä nyt sit enää on...

Pienuu Minä kans roikun täällä varmaa tammikuulle asti! :wave: Ei tää tainu joulutontuksi haluta vaan uuden vuoden tuojaksi :) Mulla yliaikakontrolli vasta ens tiistaina joten luulenpa että sinne asti mennään ja varmaan eivät sillonkaan vielä suostu käynnistämään kun on "vasta" 41+5

Aamuyöllä tuli jopa huikeet 3 supistusta. Niillähän se tämä homma edistyykin! :kieh:

Ikihautomo 40+6

sukkapari, noi meitin vaipat on kokoa 3-6kg, samoin rainboulla on kanssa mini vaippoja. meillä kun noissa liberoissa ei meinaa pituus riittää, 62cm potkarit on selästä sopivat ja lahkeet roikkuu metrin päässä :LOL:

Olipa kiva yö, siis ihan oikeesti. söi kolmesti vain.

Mymmelille myöhäiset tsemit, toivotaan että kaikki menee hyvin!

Ja loput kärvistelijät, ottakaa suklaata. :hug:

Sanle, vähänkö repesin tolle ikihautomolle!! :D Siltä tää kieltämättä alkaa tuntumaan. Tää fiilis alkaa olemaan niin sanoinkuvaamaton,kun ei vaan mitään tapahdu! Ja se joka aamuinen ja iltainen pettymys siitä, kun ei vieläkään...Syntyykö vauvoja oikeesti???

Kiitti Koivunkäpy! :hug: Arvaapa paljon on suklaa maistunu... :p

Täällä myös yksi "ikihautomo". Mä olen jo luopunut ja päättänyt, että tulkoon sitten ensi vuonna kun ei kerran tämä vuosi kelvannut. Mulla on lähipiirissä pari kaveria, joiden lasketut ajat on tammikuulla. Todennäköisesti nuo synnyttävät ennen minua... Mä en haluaisi sitä vuoden ekaa vauvaa, ihan toinen riittäisi. Täällä paikallislehti tekee aina komean jutun ekasta ja sitten kaikenmaailman kunnanherrat ja -rouvat käyvät tervehdyskäynnillä. Siis kammotus!!! Sairaalakassiin pitää nyt varata vuodenvaihteeksi meikit ja hiustenkihartimet ja vähän siistimmät vaatteet (?) mukaan, jos vaikka ihan lehdistö saapuu paikalle... :)
Eilen illalla supisteli ihan kiitettävästi ja ajattelin, että tästä tämä nyt varmaan alkaa. Mutta mutta... Aamulla ei enää mitään. Pitänee lähteä lasten kanssa ulkoilemaan. Jospa se siitä sitten. Ja hah! Ketä yritän huijata, itseänikö?!
Mutta, mukavaa päivää teille kaikille! Ja oikein kivuliaita tsuppareita kaikille yliaikaisille!!!
Hautomo 40+5

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
jossai oli että kun istuu tyynyn päällä ja heijaa siinä itteesä sivulta toiselle niin voi saada kalvot puhkeemaan. tosin jos on samaa sarjaa ku mun kalvot ni vaikka viikon heijais ni ei tapahtus mitään..
Toi oli kyllä jo aika hyvä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
sukkapari, noi meitin vaipat on kokoa 3-6kg, samoin rainboulla on kanssa mini vaippoja. meillä kun noissa liberoissa ei meinaa pituus riittää, 62cm potkarit on selästä sopivat ja lahkeet roikkuu metrin päässä :LOL:
Meil taas noissa pampaersin 2 koon vaipoissa (mitä ostin heti isonpakkauksen, ku luulin saavani "isonvauvan", ni tarrat saa vetää kaksinkerron et saa napakasti.. |O liberot käy vyötäröltä vähän paremmin, mut.. :kieh:
pitää ostaa vähän kaikkia ja lahjotella sit vaik vaippakakun muodossa sukulaisvauvoille.. meil menee ihanasti ku me alotettiin joulukuusta, ni sit tulee miehen sukuun vauva tammikuussa, helmi- ja maaliskuussa ja mun kaks siskoa saa vauvat maaliskuussa.. et vauvakavereita tiedossa sukuunihan mukavasti. on taas vuodenpäästä jouluna mummuloissa vipinää :p

heips tulin pikaseen käymään,et aamulla jorvis käyty ja aamulla oli toisen kerran postiivinen lapsivesitesti,ja päättivät et nyt tänään iltapäiväl kohta kun meen takas et ne puhkaisevat kalvot ja jään sinne nyt häätää tätä isoo poitsuu..en siis ole koneella hetkiin taas,,joten toivotan kaikille hyvää uutta vuotta,itse vietän sen sairaalas..tänään 41+1rv..

Tsemppiä Mymmelille ja Pienuulle huomisiin koitoksiin! Jäädäänkö me sitten Diiselikissan kans kahdestaan pitämään pinoa pystyssä?! Ei oo monesta loppukuun odottajasta kuulunut mitään pitkään aikaan. Eikai me ainoat voida täällä jäljellä olla. Tuli mieleen että onko esim. Jenninhosta ja MammaRoista kuulunut mitään pitkään aikaan?

Minä täällä myös huokailen syvään... Vaikkakin olen vähän loppuvaiheessa keskusteluihinne ängennyt, niin aion olla vielä piiiiiiiiiiiiiitttttttttttkkkkkkkääääääääääääääääännnnnnnnnnnnnnn mukana. Nyt 40+5... Veikkaan et jään viimeiseksi.

veikkaus että mammaroi on hekemassa/jo saanut nyytin ja jenninho taitaa enemmän kirjoitella tammikuisissa..

käytiin prismassa ja voi jessus jos oisin tajunnu että siel voi olla vaikka ihmisiä niin ei tasan ois menty.. pahempaa ku ennen joulua :eek: mutta saatiin tytölle luistimet -50% oli tasan noi yhdet ja oikeen kokoset! hintaa jäi 20e ja vanhoista luistimista päästiin samalla erooon kun kaveria nähtiin..

Yhteistyössä