juholla eka neuvla takana, painoa on nyt 4420g ja pituutta 54cm, pipo 38cm. seuraava käynti kun ikää on 7vk sillon nähdään myös tohtori ja saadaan eka rokote. kuulemma hyvin kasvaa ja on terhakka ja hyvin ottaa kontaktia. ja hymyilee
jaahas..mitenkäs miun mies osas uoda kaalia ja buranaa kaupalta..no sillä vissiin on muistissa no meidän muut kasvaneet taimet.. tai sitten telepatia toimiiAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:Dare lähettää jonkun ostamaan kaalia. ja laittaa kaalinlehdet tisseille. ja ulos mennessä pistää utareenlämmittimet. ja ottaa buranaa jos pystyy syömään sitä, jos se ei pääsis päälle se tulehdus.
mua väsyttää, yö oli keskimmäisen ansiosta syvätltä ja poikittain..
mymmeli81r Mitenkä sä jaksat jotain pulkkamäkiä ja saunomisia? Musta tuntuu, että mun energia ei riitä enää yhtään mihinkään. Tosin varmaan toi syyskuusta jatkunut (tai no, eihän se enää jatku...) pakkolepo on saanut mut rapakuntoon. Nyt pitäisi kolmen lapsen kanssa jaksaa puuhastella päivät ja siihenhän se menee, että ne pelaavat tai tuijottavat telkkaria ja mä makaan. Ja sitten ne tappelevat ja mä huudan. Että hehkeetä vauvanodotusta... :|Alkuperäinen kirjoittaja mymmeli81r:tääl kans hermo erittäin tiukalla kun ei mitn tapahdu...en tiiä mitä pitäis tehä et jotain tapahtuis,oon siivonnu,saunonu ja pulkkailu lasten kans ja ei ees yhtää supistusta..tänään oli paikat kahelle sormelle auki ja pari senttii kanavaa jäljellä..huoh..
tuntuu et hermo menee heti lasten tai miehen kans..eikä oo mikn ns hyvä olo..tuntuu et ahistaa kun on kun norsu..sit esikoinen ja poitsu sai nuhat viime yönä niin hyvin menee..ke aamua odotteles,et puhkaisevatko kalvot vai saanko taas lähteä kotiin..
40+6rv
jostain luin et 5 märkää vaippaa ja 1 kakka vaippa päivässä, ni laps saa riittävästi ruokaa.. meil on varmaan 10 kakka vaippaa ja 5 märkää vaippaa päivässä.. tyttö päästelee ilmoja pihalle, ni turauttaa samalla kakka tuhnuakin.. näkyy olevan sen verran herkkä pemppunen, et ei viitti kauaa antaa olla kakkavaipassa. Yölläki käyn ainakin sen kerran vaihtaan.Alkuperäinen kirjoittaja vau2009:Ihanaa kuulla, että en ole yksin murheineni, vaikka tietenkään murheita ei kellekään muillekaan toivo =) Tyttö siis on hyvinkin tyytyväinen ja uni maistuu hyvin, joten kai mun pitää vaan luottaa siihen, että saa tarpeeksi ruokaa