***HUHTIKUISET Marraskuussa***

Hei!

Mä en oo jaksanu pitkään aikaan lukee ku on väsyttäny niin paljon. Vain töissä jaksaa käydä, mut nyt huomenna meen hakee saikkuu ku enään tän ISON mahan kaa ei vaan enää jaksa. Taitaa olla siis mun aikani kohta töissä ohi :(
Monet on sanonu et heillä oli näin iso maha kun olivat viimeisillään.

No ens viikolla tulee puoliväli täyteen ja ultraäänikin taas kerran :)

Mistä mä saisin ostettua Tummelia? en oo löytäny
Niin ja mitä kannattais käyttää kun nännit on aivan rikki?

Marylene ja pikkuiset 18+6
 
Marylene Jospa saisit kaipaamaasi lepoa sairaslomalla. :hug: Saiskos Tummelia apteekista ihan?

Voi mitä ihanuuksia täältä netistä löytyy! Tämmöinenkin olisi aivan söpö, mutta mitenköhän hyvä käytössä? http://www.bambinodirect.co.uk/details3.asp/ProductID/837/sid/125/izziwotnot-white-gift-luxury-moses-baskets.html :)
 
Heippa :wave:

sonjasusanna, tervetuloa :flower: vantaalta myös minä olen:)

sokerirasituskokeesta, kuten muillakin, verikokeet otettiin mullakin käsivarresta.

tarvikkeista, mitään ei olla me vielä ostettu paria vaatetta lukuunottamatta. Pitäis varmaan enemmän selailla myös noita brittien jne sivuja kun noin ihania tavaroita sieltä löytyy:)

Aivan ihania masukuvia kaikilla :heart: pitää yrittää itsekkin ryhdistäytyä ja laittaa kuva tänne. :)

Mulla edelleen välillä semmosia alavatsa- ja alaselkäkipuja varsinkin jos on kävelly tosi kauan tai sitten jos on istunu tosi kauan ja sit lähtee kävelemään. Muilla tämmösestä kokemuksia?

Huomenna neuvola ja kuunnellaan ekaa kertaa sydänääniä :) sormet ja varpaat pystyyn että kaikki on hyvin.
Ai niin, ruokahalu on palannut tänne :D jopa lämmin ruoka iltaisin maistuu! Jääkaapille siis :D

Hope 15+5
 
marjutti86 Suomalaisesta kirjakaupasta ostin noi kirjat. Melkei joka kirjakaupassa noita näyttäs olevan...ainaki sillon oli, ku ite kiertelin kattelemassa. Eikä olleet ees pahan hintasia.

Masukuva tuli otettua tänään. Ensimmäinen kunnollinen, kun käskin ukkelin ottaa. Pitää koittaa aina sillon ottaa kuva, kun tulee pyöreitä täyteen, ett pystyy vertailemaan. Voin jossain vaiheessa laittaa sen tänne, kunhan saan kamerasta kuvat purettua koneelle. Ei siinä paljon kateltavaa ole, ku on tätä vararavintooki mukana ;)

Mulle on ruvennu suklaa maistumaan. Mutt jännä ett sikti vaan tiettyjä makeita voin tietyissä määrin syödä. Mutt kuitenkin makeetaki nyt syön vähän. Silti olen edelleen suolasen ystävä :)

TArttis kans käydä se mammatakki ostamassa ennen ku käy niin etten ehdi sitä saamaan. Näyttäs meinaa olevan aika monen hankinta listalla se. Sen H&M:n villakangastakin meinasin iteki ostaa.

JääKyynel ja Tuittu 18+0
 
sonjasusanna Kiitos ja eilen tosiaan oli rakenne ultra ja siellä tyttöä lupailivat. :)
ihana masu sullakin! :)

empuu, sulla tais olla äitiyhousut siinä.. itse ainakin huomasine ttä kun laitan omat äippähousut jalkaann niin masu näyttää pienemmältä kun on.. tai en oo kyl kokeillut niitä nyt pariinviikkoon.. heh.. :)
Kyllä se masu sieltä kasvaa.. :)
 
Ihania masukuvia tiitulla ja sonjasusannalla =) ja tervetuloa sonjasusanna:flower:

Sokerirasituksesta, oletteko siis olleet siellä jo? sonjasusannan kohdalla tietenkin olet diabeteksen takia, mutta oletteko muut? Mulla olis se edessä 24-28 viikolla, ekasta patologinen, niin sen takia. Suoninäytteitä täälläkin muistaakseni otettiin, 0h, 1h ja 2h. Tokastakin jouduin rasitukseen ja muistan, että nukuin siellä jossain lepohuoneessa nuo välit =) aikalailla alkoi väsyttämään se sokerilitku.

Ai niin, tarvikkeita kannattaa katsoa myös pingpongin sivuilta, sielläkin on hyviä merkkejä ja ainakin vähän halvemmalla, mitä liikkeistä ostaessa. Tuolta meinaan katsoa sitä kaukaloa ja "telakkaa" siihen, sitten rakenneultran jälkeen vois alkaa tilailemaan.

Marylene Lansinoh tai Bepanthen on hyviä nännirasvoja.

Iltapuuhiin mars =)
 
tiitu87, paljon onnea tyttö lupauksesta :) :heart: itse malttamattomana vielä kuukauden odotan rakenne uä:tä

Empuuu, musta aina välillä tuntuu että maha on kasvanut ja sitten taas välillä ettei se ole kasvanut yhtään! Mullakaan ei mun mielestä näytä yhtään raskausmahalta, vähän vaan "eteenpäin työntyneeltä". En nyt osaa paremminkaan selittää :D Oletko muuten kysynyt neuvolasta siitä rokotteesta? Minä ajattelin huomenna kun mulla on se aika. Ens viikolla kai ne pitäisi alkaa.. ärsyttää kun vantaalaisille se rokote tulee näin myöhässä!
 
HoPe Mulla on sama homma! Viime viikolla iloitsin, että nytkö se maha alka kasvamaan, mutta tänään sitten taas ihan litteä tuo on ja työhousut roikkuu jalassa. :eek: Rokotteen haen ens viikon keskiviikkona. Ei siitä neuvolassa sen tarkemmin kerrottu kuin vaan ne rokotusajat. :)
 
Takki: ostin seppälästä ja maksoi vain 35 euroa. Ja on tosi kaunis, sellainen rintojen alta levenevä. Että kasvuvara kyllä on. pari pvä. sitten massu tuli ihan noin vaan esille =) on kyllä aika iso ja ihana :LOL:
Ostin ihanan mustan tukivyön joka menee sitten myös masutuubista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marylene:
Mua sit niin ärsyttää ku ihmiset kattoo mun mahaa kaupassa :|
Toivottavasti et törmää niihin vatsan taputtelijoihin sitten myöhemmässä vaiheessa.
Itsekin olen onneksi niistä vaan lukenut, ei ole yhtäkään tullut kohdalle.

Parinapäivänä tuntunut "sähköiskuja" mahassa, lähinnä silloin kun on nostanut kuopusta maasta syliin.
Hämärästi muistelisin että niitäkin on aikaisemmissakin ollut, kaippa siis vaarattomia.

Onko kukaan muu meidän ryhmästä muuten hurahtanut tuohon Farmvilleen?
Että osaakin olla koukuttava peli, jokseenkin myös siis ärsyttää mutta ei oikein osaa lopettaakaan, ainakaan vielä.

Otin pienet 2t päikkärit tänään viidestä seitsemään illalla, silti nyt väsyttää.
Tuli kummallinen olo tuossa viideltä, yht´äkkiä alkoi särkemään päätä, sit tuli ihan hönttiolo eikä ruokakaan maistunut.
Vieläkin on vähän höntti olo mutta eiköhän se parane kun menee nukkumaan ja herää aamulla virkeänä...
 
Täällä yks Farmvilleen hurahtanu :ashamed:

Ei jaksa nyt kummemmin kirjoitella, painun kyllä nyt pehkuihin. Tuntuu taas palanneen tuo kestoväsymys ja yökkö olo, söi tai ei syöny, nii silti on sellanen olo. Vissy on paras ystäväni.

Öitä :wave:

JääKyynel ja Tuittu 18+0
 
Rokote otettu ja yksikätisesti kirjoitan. Eli tuli käsi ihan kunnolla kipeäksi. Koomisia tilanteita on riittänyt kun olen törmännyt yhteen jos toiseenkin asiaan, jotka eivät onnistu. Esim keittiön yläkaappien avaamista olen "väärällä" kädellä yrittänyt useampaan otteeseen, muisti on selvästikin olemattoman lyhyt. Paha niitä kaappeja on avata sellaisella kädellä joka ei nouse tarpeeksi korkealle. :LOL:
Viikon päästä myös esikoinen saa rokotteen, toivottavasti ei liian myöhään... Aika tehokkaasti tuntuu petiin tauti ihmisiä vievän. Eikös Tampereellakin jostain koulusta n. 1/3 oppilaista ole sairaana samaan aikaan? Vaikkei kaikki possua olisikaan, niin on kyllä melkoinen prosentti oppilaista sairaana. Kouluissa useamman vuoden työskennelleenä en muista koskaan edes yksittäisestä luokasta olleen samanlaista määrää oppilaita poissa samaan aikaan vaikka mikä tauti olisi jyllännyt.

Rakenneultra on joulukuun alussa, joten siihen asti jännäillään tarvitseeko poikanimikin keksiä vai riittääkö mahdollisesti käsittämättömän helposti päätetty tytön nimi. Poikien nimiä on pyöritelty kovasti, mutta mikään yhdistelmä ei oikein kuulosta sopivalta. Onneksi tässä on vielä aikaa mietiskellä!

Donu ja Pikkuinen 16+1
 
Huomenta :wave:

Jälleen tää aamuvirkku ylhäällä. Tää on iha käsittämätöntä... Nousin puol viiden aikaan vessaan, kävin juomassa ja sit takasi petiin. Yllätys, yllätys, ei tullu taaskaa uni, joten tää nous sit viiden pintaa ylös. Oisko yöunien saldo jotain viiden tunnin paikkeilla. Hyvin menee....taidan opetella tässä jo sitä valvomista, vaikka sinne on vielä aikaa :LOL:

Jotain kehittävää pitäs keksiä...eli telkkari?

Yks kysymys. Oon kyllä ajoissa liikkeelä, mutt miten ootte vauvan sijoittanu autossa? Etu- vai takapenkille? Ihan vaan uteliaisuutta kyselen, kun se tuntuu vaihtelevan :) Meillä jos laittas etupenkille, nii pitäs poistaa turvatyynyt käytöstä.

JääKyynel ja Tuittu

 
Huomenta!

Jääkyynel et oo ainoo aamuvirkku, täälläkin saikulla herätään jo kuudelta. Mahtavaa...

Masukuvista oi että teillä on mahtavia masuja jo!!!Pitäis kai tuo itekkin ottaa, josko sitä tänään, kun tasaviikot on.

Possupiikistä on käsi hellänä, ei tarvinnu nukkua tuolla kyljellä, mitä on pistetty. Mutta muuten se kyllä nousee, eikä pahemmin särkenytkään. Pojalla nousi lämpöä ja yöllä varmaan oli kuumettakin ku änkesi mun ja miehen peittojen alle.
Ainakin siihen havahduin et se oli siellä. Illalla sillä oli paha olo ja pääkipee. Et se oireili voimakkaammin entä minä. Mulla oli lähinnä illasta sellanen hontelo olo...

Tuntuu niin uskomattomalta toisaalta et nyt on "jo" 16 viikko menossa. Niin se aika menee vaikka valitanki ettei se kule.

Mut nyt lukeen muutkin jutut! Hyvät huomenet ja päivät kaikille tasapuolisesti!

buam ja pikku myy

 
buam No onneks en oo ainut aikasin kukkuja.

Välillä kyllä menee hermot, ku vapaalla herää ennen sian pierua... :kieh:

Purin joutessani kamerasta kuvat koneelle ja totesin etten kyllä kehtaa omaa kuvaani tänne laittaa. Ei siinä kuvassa näy muuta ku läskimaha :ashamed: Vaikka ukon mielestä on muka jo tullu vauvamahaa...pah sanon minä :ashamed:

JääKyynel ja Tuittu 18+1 :heart:
 

Yhteistyössä