***HUHTIKUISET Marraskuussa***

Katyana :hug: Ihan järkyttävää, vauvan kuolema kohtuun on semmoinen asia josta toipuminen vie varmasti kauan. Ihan itkettää.. :'(

Chiquita kimppu kukkia synttäreiden kunniaksi! :flower:

Yhteiset onnittelut rakenneultrassa käyneille! Ihana kun kaikki on saaneet hyviä uutisia.

Joulukuuksi kääntyy huomenna, ihanaa. Mä oon viimeisen päälle jouluihminen! :xmas:
Joulukoristeita oon laittanu jo, valot ulos ja kynttilöitä poltellaan oikeen urakalla. Ihana katsoa kun pienen tytön silmät loistaa, kun hän ihailee kimmeltäviä koristeita. Saapa nähdä mitä sanoo kuusesta, eipä taida muistaa sitä viime joulun ajoilta. Oli silloin 4kk.

syysmama & kovasti potkiva muru rv 22+4 :heart:

 
Rakenneultrassa käyty :) Kaikki oli niinkuin pitääkin, painoarvio 352g.
Mä oon kyl pettyny, kuva joka muistoksi saatiin ei ole muuta kuin vauvan selkäranka.. Ja muutenkin en tiedä, musta oli todella epäselvää koko ultra.. Tässä jo mietittiin josko kävis yksityisellä ultrassa vielä vaikka alkuvuodesta :) <3 Petyttiin niin tohon nyt ultraan..
Eipä se hintakaan paljo enää noiden hedelmöityshoitojen hintojen rinnalla kirpasis! :D
 
Katyana mun parhaan ystävän vauvahan kuoli reilu kuukausi sitten rv35+ kohtuun, eli tiedän kyllä miltä tuollainen voi läheisestä tuntua :hug: . Itse itkin melkein 3 päivää asian tiimoilta, oli niin iso asia mullekin. Eihän tuollaisesta koskaan tulevat vanhemmat toivu, mutta kyllä se suru muuttaa ajan kanssa muotoaan. Onko vielä mitään tietoa, miksi näin oli käynyt? Ystäväni ei toistaiseksi ole saanut mitään selvyyttä (n 50% kohtukuolemistahan jää selvittämättä), saa nähdä tuoko ruumiinavausraporttikaan tietoa.

jastu kuka sulle teki rakenneultran? olis kyllä kiva kuulla nimikin vaikka yv:nä.. Meillähän tuo ultra on nyt tulevana perjantaina. Oliko keskusäitiysneuvola jo muuten muuttanut siihen toiseen rappuun?

Poppeliini 19+4
 

Yhteistyössä