Toivotan kaikille huhtikuisille onnellista vuotta 2010 ja miksipä se ei sitä olisi, kun kaikki nyyttimme saamme silloin :heart:
Hirmuisesti on ollut taas juttua...
Voimia kaikille kipuilijoille, ikävää, että aika monella tuntuu olevan vaivoja
:hug:
Mä kävin alkuviikosta
alessa ja ostin vauvalle muutaman bodyn ja pöksyt :heart: Ja itelle mammahousut ja legginsit. En ruvennut kokeilemaan kun oli niin törkeet jonot sovituskoppeihin, niin eihän ne housut sitten olleetkaan hyvät :/ Pitää käydä vaihtamassa johonkin, jos vaan pääsis uudelleen kaupunkiin lähiaikoina... Ja ostin toki isommillekin muksuille vaatetta, mutta sitähän kummasti kuluu...
Hankinnoista sen verran että Manducan meinasin hankkia ja pienimmälle seisomalauta rattaisiin. Tosin mietin kyllä taas sitäkin, että olisko ne tuplat kumminkin tarvinnut :/ Kuopus siis 1v10kk kun vauva tulee - jos se uhma alkaa siinä vaiheessa kasvaa, niin päästäänkö me mihinkään :kieh: En tiiä en tiiää mitä tekis sen kanssa... Mutta sen vielä sanon, että ite en ole koskaan tajunnut sitä rintapumppua, että mihin sitä tarvii!? Kolme siis täysin tissillä ollutta lasta, yksikään ei ole korviketa juonut, enkä ole pumppua koskaan omistanut saati ymmärtänyt mihin sitä muka tarvii :xmas: Mutta monethan nuo tuntuu kovasti vannovan sen nimeen... kertokaa joku, jos olette tarvinneet :wave:
Mitäs muuta... Mulla on ollut hirveen hyvä ja energinen olo, stepperitreenit vedän edelleen joka toinen ilta ja joka päivä 2 kertaa ulkoilut lasten kanssa. Pitää koputtaa puuta, että jatkuu näin
*kopkop* Muuten, vinkiksi, ite olen todenut edellisissä raskauksissa, että vaikka kävelystä saisikin liitoskipuja, niin stepperillä pystyi polkemaan ilman seuraamuksia
Että jos tuntuu että haluaisi liikkua, mutta kävely tökkii, niin voi olla muita liikkumismuotoja jotka sopii!
Muuten kun
luiden naksumisesta on ollut puhetta, niin edellisessä raskaudessa mulla paukkui toi häpyluu
Siis ihan oikeesti, kun sängyssä käänsin kylkeä, niin ihan kamala paukahdus (siis korvinkuultava, mieskin kuuli sen) kuului tuosta häpyluusta! Tää oli jossain loppupuollella luonnollisestikin. Vähitellen opin sitten kääntymään silleen ettei paukahtanut
Saas nähdä miten tällä kertaa luut paukkuu
Meillä on tämä uusi vuosi mennyt herkutellessa, nyt on pienin nukkumassa ja isommat on iskän kanssa katsomassa ja ampumassa ilotulituksia, tässä hetken rauha =) Puusauna lämpiämässä, joten sinne sitten kohta. Viettäkäähän mukava ilta kaikki :wave:
stoppis ja Oiva 26+2
Niin ja
Jääkyyneleelle onnittelut :flower: