**HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

Pikaisesti kommentoin, mammamialle onnittelut tytöstä! :heart:

Täällä on muutto ohi! Asunto täynnä tavaraa, mutta ei tänään laiteta enää mitään järjestykseen. Poksun samalla, se olis enää kolme viikkoa laskettuun aikaan! :) Odotellaan pizzoja saapuviksi. :p

rv37+0
 
Huomenna alkaa meidän kuu :heart: =) . Ei mitään tuntemuksia että tässä lähiaikoina jakautuisin, joten voin varmasti päivitellä ensi kuunkin. Vauvoja varmasti alkaa satelemaan, päivittelen aina kun ehdin ja huomaan =) . Mutta huomenna aamusta siis uusi pino meidän kuukaudelle :wave:

Poppeliini ja poju 36+6
 
Empuuu onnea uuteen kotiin ja onnea täysaikaisuudesta :heart:

mother4 muistan että on ollut juttua nopeista synnytyksistä, mutta kuinka nopeita ne sulla tuota ennen on olleet? Mulla kuopus tuli vähän yli tunnissa joten jos ajatellaan että mun vanhemmat ajaa tänne 1/2h lapsenvahdiksi ja meillä menee sairaalaan se 1/2h niin ehdinkö sairaalaan ollenkaa synnyttää... Paniikkia pukkaa. Sen takia haluaisin käynnistyksen.

MaMa74 voi että ketuttaa sun puolesta :hug: Toivottavasti saat asiat järjestykseen ja paremman mielen.

-C ja T 36+5

Huomista pinoa jo odottelen :heart:
Minä muuten inhoan aprillipäivää. Inhoan valehtelua ja huijatuksi tulemista joten en harrasta aprillipiloja ollenkaan. Tiukka mutsi :kieh: ei halua että lapset on pääsiäisnoitia eikä saa aprillata -tai saa muttei minua :whistle:
 
Mulla on ihan jotenkin sellanen fiilis että tässä pääsiäisen aikana tapahtuis jotain edistystä vauvan tulolle.. :) Mutta tiedä sitten kuvittelenko vain :D
Onko kenelläkään muulla sellaista pistelyn tunnetta selässä? Mulla oli tämä sama jo aiemmin, tosin sitten oli poissa jonkun aikaa, mutta nyt on taas pari päivää ollut.. Eli supistusten aikana, monesti kun istuu niin pistelee sillain selkään.. En tiedä mistä mahtaisi johtua..
Täällä olisi tiedossa kohta saunaan menoa! :)


jastu ja vilperi 37+4
 
jastu kyseli noista selkään sattuvista supistuksista... Mun neuvolatäti kyseli multa kans, että tuntuuko supistukset selässä myös. Kerroin, että tuntuu... Sit se sano, että taitaa olla lähtö lähellä... :heart: On kuulemma hyviä harjoitussupistuksia!
 
Pääsimpä taas (jo neljännelle) harjoittelijan koekaniiniksi neuvolassa, sanoivat että oon niin hyvä kopeloitava ku en valita enkä kipeydy mistään :LOL:

Lanfear, täällähän me Jäälissä värkätään hevosten kanssa, kipaisehan katsomassa meidän tallin sivut http://www.jaalintalli.net. Jospa tuota vaikka osuttais osastollekin samaan aikaan! :)
 
Piti tulla ihan merkkailemaan kuun viimeisen päivän kunniaksi :wave:

Ihan alkuun SYDÄMELLISET ONNITTELUT KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE :flower: :heart:
Tosiaan melkoinen määrä ehti syntyä jo maaliskuussa:)

sonjasusannalle voimia :hug:

ja uusiakin taisi olla, tervetuloa :flower:

selällään nukkumisesta oli jotain juttua.. minä myös aina rupean kyllä kyljelleni nukkumaan, mutta välillä herään niin että olen selälläni. Kysyin sitten viime viikolla kun oli lääkärin tapaaminen että onko siitä haittaa. Ja hän ainakin sanoi että selällään voi nukkua niin kauan kun se tuntuu hyvältä:)

Johonkin muuhunkin mun piti kommentoida, mutta se unohtui jo...lyhyt on muisti nykyään!:LOL:

Meidän vauva muuten myös onneksi kääntynyt nyt oikein päin:) jonkin aikaa oli perätilassa mutta viimeksi tänään neuvolassa katsottu että on oikein päin:) ja kyllähän ne potkutkin ylhäällä tuntuvat.

Nyt taitaa olla paras lähteä nukkumaan, kun ajatus pätkii niin pahasti..ehkä huomenna virkeämpänä tulen sitten kommentoimaan uutta pinoa:) ajatella, huomenna on jo huhtikuu!! :heart:

Parin tunnin päästä täällä ollaan myös täysiaikaisia:)

Hope 36+6 :heart:
 
No ei meillä Tinami sitten hirveen pitkä välimatka ole, siitä aina kaupunkiin mennessä ohi ajellaan :wave: Ihanan näköinen paikka teillä ja hienoja kopotuksia =)

Mulla on supparit hävinny jonnekkin ihan tyystin....joku ne vieny :kieh: Ei niin mitään tuntemuksia, sitä sulalla kutittelua en sentäs oo vielä kokeillu :whistle: Näin viikonloppua/lomaa vasten olis vauvan hyvä syntyä kun noita lastenvahtejakin olis paremmin saatavilla, eikä tarvis alkaa järjestelemään eskarin koulukyytejä sun muita :D

Kirjoitin mä paperille jo valmiiksi koirien ruokinta ym ohjeet, jos hyvin käy että lähtö tulis joskus keskellä yötä ja joku pitäis hälyyttää tänne...toivossa on hyvä elää |O
 
Pikaisesti vielä kirjoittelen tuntemuksiani yön tunteita ennen kuun vaihtumista meidän kuuksi.

Minua on alkanut tänään pelottaa ihan kauheasti se tuleva sektio. :| Nyt tuntuu, että mieluummin yrittäisin alakautta, vaikka ei ole mitään takeita vauvan mahtumisesta sitä kautta. Melkein toivon, että synnytys käynnistyisi itsestään pääsiäisen pyhien aikaan. Toisaalta sitten, jos synnytys käynnistyisi nyt eikä vauva mahtuisikaan tulemaan (jos siis ei mentäisi päivystyssektioon), olisi sairaalassa huomattavasti normaalia vähempi miehitys lääkäreitä yms. Hankala tapaus minä, kun mikään tapa synnyttää ei tunnu hyvältä. :kieh:

No, onneksi suurin osa sektioista menee kuitenkin ilmeisesti ihan ok. Hope so...

Piipa rv 38+2
 
HUOMENTA, mammat se ois huhtikuu :D Tänään sit neuvola klo 10.30

et ajoissa ollaa hereillä et ehditään sinne. Tänään olis tarkotus siivoilla hieman. Eilen kävimme kampaajalla ja kaupassa ihan kävellen oltiin liikeellä tosin kärryt oli mukana myös. mut hidastahan toi mein matka oli, ihan väsyneitä oltii molemmat mut kaunis aurinkoinen keli oli et siit nautti kyllä. Nyt näyttää pilviseltä.



mut oikein mukavaa huhtikuuta et kukahan aloittaa vauvautumisen ekana näin huhtikuun kunniaks? Kuka siis ennättää :D =)

jospa aloittais siivouksen näin ennen neukkua ja suihkussaki pitää käydä. Mun porukat luultavasti huomen tulee kyläileen.

arska äippä+ tyty 36+6
 

Yhteistyössä