***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

Huhtikuisten LA:t!!!



Huhtikuisten LA:t!!!

(Nimimerkki - LA - synnytyssairaala - monettako odotetaan)


<1.4.
Tiitu87 - 26.3 - KOS - ensimmäinen
Tupu76 - 30.3 - ? - toinen
Sapfo - 26.3 - JS - kolmas
Hapsiainen80 - 31.3 - K-SKS - ensimmäinen
Mirabel - 26.3 - kolmonen

1.4.
Tohelin - SEKS - kahdeksas
Toivotaan - KOS - toinen
syysmama - OYS - toinen
Saimaanrannan äippä - EKKS - toinen

2.4.
dublo83 - SatKs - neljäs
Kerttuli-79 - SEKS - ensimmäinen

3.4.
Torrestiina - KOS - toinen
Hemmi - ulkomailla - ensimmäinen
KiiajaVille - K-PKS - neljäs
Kipperi - TAYS - esikoinen
Yeb - 28.3. - TYKS - toinen

4.4.

5.4.
Hannalii - LPKS - kolmas
Heinekeeni - TYKS -toinen
Neila - KYS - neljäs
Ria88 - SatKS - esikoinen

6.4.
Kellopeliappelsiini - OYS - toinen
JääKyynel - VAS/TAYS - ensimmäinen
stoppis - KYS - neljäs

7.4.
Bassets - Satks - toinen
Maalis04Huhti06Huhti10 - KYS - kolmas
Stellanella - Tays - toinen

8.4.
Jellona-äiti - PKKS - kolmas
KitiP - TYKS - esikoinen
pingviini100 - OAS - kolmas
Tilhiemo - KOS - toinen
Greddy - KOKS- toinen
pulleroballerina- NKL - toinen

9.4.
manteli76 - TAYS - toinen
Fantastic4 - KOS - viides
Rebecca80 - PHKS tai EKKS - kolmas

10.4.
MiiKaro - Ras - toinen
mammamia82 - ? - kolmas
Feles - TAYS - ensimmäinen

11.4.
Jenskutin - KOKS - esikoinen
Lyra -?- kuudes

12.4.
Donu - SatKS - toinen
Eepekka - TAYS - esikoinen

13.4.
Jonsuh - JS -esikoinen
Piipa75 - PHKS - toinen
Iru - OYS - toinen
Maleha - RAS - toinen

14.4.
kolmonen - VKS - kolmas

15.4.
nasumasunen - KPKS - kolmas

16.4.

17.4.
jastu - TAYS - esikoinen
Sun Rise - ?- esikoinen
Rouva B -NKL- esikoinen

18.4.

19.4.
Arskan äippä - OAS - toinen
epulis - TAYS - ensimmäinen
20.4.
toiveilija-87 -?- esikoinen
sintsu78 - KOS - neljäs
Bliss - TYKS - kolmas

21.4.
Puliina - TAYS - toinen

22.4.
Katyana - TAYS - toinen
MetsäMörrinVaimo - OYS - viides
nellustiina - VKS - toinen

23.4.
Empuu - Kät/KOS - esikoinen
Siiri80 - K-SKS - ensimmäinen
Inkeri- - KoKs -

24.4.

25.4.
Poppeliini - Tays - toinen

26.4.
oviili - TYKS - toinen

27.4.
Hankku - Tays - seitsemäs

28.4.
Bambinoko - PS - ensimmäinen
Buam - OYS - toinen

29.4.
megara - KOS - neljäs
rebel - NKL - toinen
HaP - OYS - ensimmäinen

30.4.
Vappuhuiska - K-HKS - Toinen
haaveena äitys - OYS - ensimmäinen

Lisäykset ja muutokset listalle yv:nä minulle kiitos!
*******************************************
Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus



Linkki aiempiin keskusteluihin
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1472726 (heinäkuu)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1478190 (elokuu)

Linkki lasketunajan laskuriin:
http://tinyurl.com/raskauskiekko
http://www.vau.fi/Laskurit/raskauslaskuri/

hCG:n määrä alkuraskaudessa:
http://www.advancedfertility.com/earlypre.htm
http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html

Alkion ja sikiön kehitys kuvina:
http://www.paternityangel.com/PicsAndPhotos/FoetalDevelop/1stTrimester.htm
http://www.visembryo.com/baby/index.html

Kaikki uudet tervetulleita mukaan!
 
Laitoin pinon syyskuulle, jos joku haluaa sitä jatkaa, voi jatkaa, mutta mä voin vaikka ottaa tän syyskuun jos päivitellään tätä "päivystyksenä".

Ja jos joku neuvois mua miten mä saan tuohon kuvan näkymään, ni laittaisin sitä sit vähän hienommaks!

Tuolla elokuun pinossa oli keskustelua tupakasta mä poltan myös välillä, mutta yritän kovasti päästä siitä eroon ja vaikka on kuinka hyvä syy tahansa (niinku tämä nyt onkin) niin ku se ei oo niin helppoa vaan....Mä olen ihan reilusti päivän aikana syöny nikotiinipurkkaa, tai yrittäny ainakin, koska pienempi paha se on entä polttaminen...vaikkakin tupakkia tulee sit poltettua...Mutta yritys on kova ja koitan siitä päästä kokonaan nyt eroon!!!
Että yhteisvoimin mennään! :hug:

Täällä on tämä aamu ollu ihan normaali olo. Mutta tosiaan, kun sillon toissapäivänä säikähdin sitä mahakipua niin kaapissa oli vielä yks testi ja tuli testattua niinku nasumasunen mulla se pissa oli ollu tosi vähän aikaa rakossa, keskellä päivää, paljon kahvin jälkeen, eli ei niin otollinen aika testaukseen :LOL: niin se plussa ilmesty siihen ennemmin entä se kontrolliviiva. Kontrolliviivan vielä kerätessä väriä, oli testi viiva jo tosi tumman punainen, sitten kun molemmat oli olleet siinä tarpeeksi, oli testiviiva huomattavasti tummempi entä kontrolliviiva, vaikka sekin tumma oli. :LOL:

Muutapa tänne ei sitten nyt kuulukkaan, katsahdan vielä tuon listan läpi ja ilmoitelkaa jos haluatte tuohon eteen jotain muuta. Sen kuvan laitan kunhan joku kertoo vain että miten :D

buam 5+6
 
Ihana lukea ku te kaikki suunnittelette jo hankintoja ja kaikkia :) Ite en uskalla vielä mitään..

Eilen taas töissä "hulahti" verta olin jo aivan varma että tässä se nyt oli ja että pitää alkaa valmistautuun kotiin potemaan mutta siihen kertaan se taas jäi eikä sitte muuta, nyt aamulla aloitti taas ruskealla tuhrulla.. Miten mää kestän ylihuomiseen???

6+4
 
Kiitos buam uudesta pinosta! :flower:

Tupakasta En ole ikinä aloittanutkaan, joten ei ole siitä ongelmaa.

Oon nyt ollut sitten viimeiset 18h melkein makuuasennossa ja nukkunut suurimman ajan tuosta, välillä oksentanut. Yö meni oksentamatta ja olen saanut juotua pari mukillista vettä, mutta koko ajan meinaa nousta oksu kurkkuun. Mun kurkku reppana on ihan kipeä. Eilinen pääkipu taisi helpottua Panadolilla. Omaan oloon ei oikein muuta. Pitäis raahautua hoitajan vastaanotolle. :x

Empuuuu ja Tirppana rv6+4
 
buam kiitos uudesta syksyisestä pinosta!

Tupakkaa en ole koskaan polttanut. Mulla ärsytys on suuri ja kiehun sisäisesti kun nään raskaana olevia ja lasten läheisyydessä polttavia ja jos raskaana oleva on ryyppäämässä :headwall: (mutta en siis kohdista nyt buamille mitään pahaa :) Voimia lopettamiseen!!!)

Niin toivoisin voi ei. :hug: Jos et kestä huolta enää niin mene tarkistuttamaan.

Taidanpa kohta soittaa ajan neuvolaan :)

Greddy ja Piksu

 
buam tässä on sen kuvan linkki: http://img02.picoodle.com/img/img02/7/4/5/f_easterbabym_36ce1db.jpg . Lisää linkin alkuun [img ] ja loppuun [/ img] ja kopio tuo siihen kohtaan mihin haluat kuvan (ota noi välilyönnit vaan pois, en ois muuten saanut sitä tähän näkymään . En laittanut noita linkkiin koska muuten se kuva tulee mun tekstiin.. Lisääkin noissa saa kysyä etusivun jutuissa, oon päivitellyt meidän kuumeilupinoa joten vähän kokemusta löytyy :wave:

Hui, nyt alkaa pikku hiljaa vähän jännittämään. Enää 9h ultraan B) Eilen oli taas iltapahoinvointia, mies naureskelee että miten sellaista voi olla kun senhän pitäisi kuulemma olla aamupahoinvointia. No, minkäs omalle kropalleen voi :whistle: Ja parempi niin että itse saa levätä illalla kun mies on kotona.

Poppeliini ja Taito 7+6

 
jastu tuo sinun ultra on ihan hyvään aikaan. Mulla on myös nt-ultra 11+4 viikolla.

Tupakkaa en ole onneksi koskaan polttanut, joten ei tarvitse sen kanssa taistella. Voimia kaikille teille, jotka yritätte päästä siitä nyt eroon.

ON: Turvotus on onneksi hävinnyt ja pikku kumpu rupeaa jo näkymään alavatsalla. Ekassa raskaudessa rupes masu näkymään vasta joskus 20 viikolla, mutta nyt ei tartte odotella sinne asti.

Nyt ollaan jo syyskuussa siskot hyvät! Enää rapiat 7 kuukautta jäljellä.

manteli ja Sulo 8+5
 
Täällä olisi yksi odottaja lisää! Viikkoja kasassa 7+0 ja kolmonen tulossa, ennestään kaksi tyttöä 01/04 ja 11/06.
Melkoista pahoinvointia on koettu jo 5+ viikoilta lähtien, ja jos aiempiin raskauksiin on vähänkään luottaminen, niin tätä kestää sitten, ainakin jossain määrin, loppuun saakka. :x

Täällä siis Bliss - 20.4. - kolmas - TYKS

 
huomenta..Mulla on taas alkanut tää pahoinvointi.. ei oksennuksia tuu mutta tooosi huono olo.. ei tee mieli mitään ruokaa.. viimeviikolla alkoi taas ja nyt vaa pahenee.. luulis että olis jo loppumaan päin.. pitää kai sitä mennä kauppaa ostamaa hedelmia ja mehujäitä..

apua mulla on pe np ultra.. se pelottaaa!! en oo ollu maaliskuunjälkeen siellä kättärillä kun keskenmeno koettiin.

tiitu & nasu rv10+5 :heart:
 
Kylläpä on tullut paljon tekstiä, kun toissapäivänä täällä viimeksi kävin. Kiitos Buam uudesta pinosta.
Mulla oli eilen varhaisultra. Voi sitä onnea ja helpotusta kun näin pienen möykyn ja sydämen sykkeen. Pituutta oli 0,73cm eli vastaa viikkoja 6+3.
Mutta sen käsityksen olen saanut ettei nuo ultramittaukset kovin tarkkoja ole, kuten eivät myöhemmässä vaiheessa tehtävät painoarviotkaan. En unohda koskaan miten viime raskaudessani -05 minua höykyyttettiin jatkuvasti käymään tutkimuksissa ja tarkkailukäynneillä kun vauvani luultiin olevan loppuviikoilla vasta 2kg ja pituus myös tosi vähän...nyt en muista paljon. Mutta kuitenkin lopputulos oli se että kolmikiloinen normimittainen vauva tuli ja ärsyttävää miten huolestuttivat minua turhaan. Tai sitten minun kohdalleni osui vain epäpätevä ultraaja.
Niin Toivoisin : Voi koita jaksaa. Mulla oli vielä viime viikolla samat huolet kuin sinulla. Mulla tuli ihan kirkasta verta valkovuodon seassa. Olin paniikissa mutta neuvolasta sanoivat että normaalia on ja hyvin yleistä, eli ei syytä huoleen
Todennäköisintähän on että näille viikoille asti kestänyt raskaus jatkuu loppuun asti. Niin minä aina lohduttaudun. Ajatelkaa että enää 6 kokonaista kuukautta niin alkaa äippäloma!! Ja kun kevät tekee tuloaan niin saamme pienet tuhisijat syliimme...niin ihanaa :heart:
 
kävin aamulla neuvolassa ja siellä se pikkuinen sydän sykki ja kovasti vauski viuhtoi menemään.. :heart: :heart: :heart:

täyteltiin paperit ja ens viikolla käyn labrassa ja terkka lupas ultrata sit samalla käynnillä uudelleen, siitä 2vkon päästä onki sit jo lääk.nla, jollon taas pääsee näkeen pikkusta.. :) :heart:

nlan mukaan la 5.4 ja nyt viikkoj 9+1 vaik nettilaskurin mukaan 9+0.. mut väliäkö tuolla..

mieskin aivan herkistyi kun kotiin tullessa kerroin uutisista.. halas, eikä saanu sanaa suustaan, kyynelehti vain ääneti.. :) :heart: se on semmonen herkkis..
 
Tsemppiä Niin Toivoisin. Ja pikaista raskautumista Annmarille.

(.) Mun pahoinvointi on enää minimaalista. Olin eilen yksissä juhlissa eikä mun rinnat meinannu mahtua mekkoon :LOL: . Yksiki miespuolinen kaveri sanoi, etteihän tässä tiedä, minne silmänsä laittais. :LOL:
Söin graavilohta aivan himona :p. Kysyin tietysti ensin keittiön väeltä, onko lohi siellä suolattua eikä tyhjiöpakkauskalaa.

Sukupuolesta: Kun odotin kaksosiani, niin silloin nähtiin selvästi, että toinen on tyttö. Toisen peppu oli aina mun kylkiluiden takana, joten ei koskaan nähty kumpi se on. Jotenkin vaan tiesin, että se on poika. Musta oli kiva tietää ennakkoon ja haluisin tietää nytkin, jos vaan näkyy.

PORKKANANSYÖJÄT: älkää vetäkö liikaa porkkanoita, sillä niissä on A-vitamiinia, jota ei saa raskaana saada paljoa.

Ajattelin alkaa syödä maitohappobakteereja, jos sillä olis vaikutusta lapsen allergioihin. Joidenkin mukaan se vähentää niitä, ja kun mun mies on aika allerginen :/ , niin pakko tässä on jotain yrittää tehdä vauvan hyväksi. Onko kukaan muu miettinyt maitohappobakteerien aloittamista tai popsii niitä jo?

 
heippa!

eka neuvola takana, kiva täti oli ja hyvä mieli jäi =) neuvolan mukaan olis nyt sit 6+5 ja omien laskujen mukaan 5+5... |O taidan tehdä kompromissin ja mennä ultraan asti nii et nyt olis 6+0 =) mikä on hyvin mahdollisesti siis ihan oikeenki =)

LA alustavasti 27.4.2010 ultrassa voipi sitten päivällä parilla muuttua kumpaan suuntaan vaan, mietin tässä et LA voi mennä myös toukokuun ekalle päivälle mut aika epätodennäköstä mun mielestä.

seuraava neuvola 24.9 ja np-ultra pitää varata ajoissa..

mulla on välillä oikeella puolella lähellä nivusta muutaman sekunnin kestäviä koviakin kipuja, neuvolantäti meinas et voi olla kohdun ja sen kannattimien venymistä. ite tietenki ajattelen et varmaan joku kohdunulkonen nyt sitten.. :ashamed: mut pakko koittaa olla ressaamatta, kiva et taas on joku etappi mitä oottaa et aika kuluu =) siis tuo seuraava neuvola.

Empuuulla kyl heikot olot :| jaksuja, ainaki voit olla varma et raskaushormoonia on kehossa tarpeeksi et vauva jaksaa kasvaa :heart:

Marjutti ja masuvauva 6+0 :heart:
 
Huomenet tai oikeestaan aamupäivää.

:hug: :hug: pajoitteluni. Elokuun pinossa oli joku joka tippui taas porukasta, en muista kuka.

Ja tsemppiä Niin toivoisin.

Neuvolassa käyty. Oikeessa olin, sokerirasitukseen meno. Painoindeksi oli huimat 30, iha järkytyin. En tiä vähensikö neuvolan täti vaatteiden painoa kun kävin vaakalla, mutt iha sama liikaa painoo mulla on silti. Senhän tiesin jo. En siis minäkää tota sokerirasitusta pahana pidä, hyvähän se on, että tällaisia on. "Samaa vanhaa" se oli, kun keväällähän jo siellä kävin. Sain neuvolakortin ja taas ton nivaskan. Otin jopa sen vauvan odotus kirjasen uudestaan, saapi mies oman ;) Se tuppaa syynäämää meikäläisen syömisiä sun muita :D Uutena oli dvd minkä sain :) Hemoglobiini oli nyt tosi matala 113, suositteli rautaa, joten kai se on apteekkiin mentävä. Oon syöny tosi huonosti ja mulla tuppaa toi olemaan muutenki välillä aika alhalnen, mutt ei kyllä noin alhanen oo koskaa ollu. Sano, ett ei raudan syönti haittaa, koska se hb tuppaa vaa laskeen entistä enemmän. Neuvolalääkäri ajan sain 29.9. Sit sain lähetteet veriseulaan, aattelin viimestään maanantaina mennä. Vois tohon nt-ultraan silti varata ajan jo viimestään huomenna, ettei taas veny aika ties minne asti. Pissa oliki ok. Eli sitä vanhaa samaa.

Joku kyseli tuliko vauvalle huone. Itse asiassa olen vauvalle aiotussa huoneessa tällä hetkellä. Kaavalin tätä alunperin tietokoneelle ja sen toiniki tänne. Mutt tää saa sit väistyä jos ja kun alkaa hankkimaan vauvan tarvikkeita.

Mitäs muuta. Mulla ei olossa oo mitään vikaa. Päinvastoin, vois kuvitella ettei oo raskaana. Tai no kai stä vähän jotain on jos oikein kaivelemalla kaivelee.

Joo, mutt nyt syömään, eväiden tekoon ja sitten töihin. Jotenki ajatukset harhailee nyt missä sattuu nii ei tuu tästä kirjottamisesta mitää. Toivottavasti joku otti tolkkua tosta monimutkasesta sepustuksesta :)

Päivittäjä vois nyt muuttaa sen LA:n 6.4. Kiitos :)

JääKyynel ja Tuittu sanoo *POKS*



 
tupakasta : Täällä kans podetaan huonoa omaatuntoa!! Olen vähentänyt paljon!!! Ennen meni 5-10 pvä, nyt menee 1-2 pvä. Tarkoitus on lopettaa kokonaan!!! En halua potea tunnontuskia koko raskauden ajan joten ainoa konsti on lopettaa!

 
happihyppy Porkkanassa on a-vitamiinin esiastetta, ei A-vitamiinia, joten kyllä sitä voi ihan turvallisesti syödä kohtuudella :p .

Reilun 3h päästä lähden viemään tyttöä hoitoon ja noin 4½h päästä on ultra. Pakko myöntää, nyt on alkanut jännittämään :|

Tervetuloa Siiri80 ja Bliss :wave:

Poppeliini ja Taito 7+6 (veikkaan että ultra näyttää ehkä jotain 6+4..)
 
Anteeksi, tulen tänne vielä vuodattamaan. Mä en oo päässy vieläkään Kättärille. Siis se lähete ei oo vielkää saapunu heille. Oon täällä ny enemmän rikki sen lähete-sählingin takia, keskenmenoa oon aika pitkälle jo työstäny. Nyt jätin soittopyynnön sille ultraajalle, että jos ystävällisesti vois uudelleen laittaa sähkösesti sen lähetteen. Voisin siten päästä aikaa puhelimella varaamaan ehkä vielä tänään tai huomenna aamulla, ja siten vois olla mahdollista vielä huomisen aikana päästä Kättärille, eikä vasta torstaina, kun sillon aamulla mun pitäs olla tytön kaa neuvolassa.. TÄä odottelu on niin raastavaa.
 
Kiitti uudesta pinosta! =)
Mut voi lisätä tonne listaan. La olis näillä näkymin 22.4. - TAYS - toinen tulossa

Tuntuu eri kunnissa olevan aikas erilaiset käytännöt neuvoloissa. Jotkut joutuu ite varaan ultrat ja vain lääkäri kuuntelee sydänäänet.. Meillä täällä Valkeakoskella joka neuvola kerralla kuunnellaan sydänäänet ja neuvolantäti varaa sen ultran.
Pisti vaan jotenkin silmään kun on niin erilailla asiat..

Noista painajaisista: Mulle tuli nyt mieleen, et mä näin kans tosi monena yönä ihan hirveitä painajaisia ennenkun testasin plussan.. Et voisko se sit jotenkin johtua raskaudesta?
Ja muistan kun esikoisen odotusaikanakin näin vaikka mitä, esim et vauva osas kävellä jo syntyessään ja välillä se oli tosi iso ja välillä tosi pieni kun synty.. Mut tollasia painajaisia taitaa tulla aika monelle odottajalle? :D

HaP Mä poltin ihan säännöllisesti ((n. 2-15/pvä)) ennen raskautta, mut plussan kun tein, niin siihen loppu polttaminen! Sen jälkeen en oo tupakkiin edes koskenut! Mulla se lopettaminen kävi niin helposti, kun ajattelee sitä pientä ihmisen alkua tuol masussa, eihän sille halua mitään pahaa.. =) :heart:
Esikoisen kohdalla en ihan heti lopettanut, mutta viikon sisällä silloinkin.
Just eilen siskoni kanssa puhuin, että miten se lopettaminen on muuten niin vaikeeta, mut sit kun pärähtää plussa testiin, niin sit se käy sormia napsauttamalla.. Mut hyvän asian puolesta tekee mitä vaan, mä ainakin!
Greddy Mulla ihan sama, melkein kiehun kun nään jonkun polttavan pienen vauvan tai lasten lähellä, ihan ilman mitään huolia. Tekis mieli aina mennä sanoon, et "ootko sä v*tun tyhmä vai mitä..?!" Sori kielenkäyttö. :ashamed:
Ja sit noista raskaana olevista jotka polttaa, menisivät edes sitten johonkin piiloon polttaan ettei tuol ihmisten ilmoilla polttelis.
Itse, kun vielä poltin, niin pesin kädetkin aina tupakilla käynnin jälkee, kun en halunnut poikaan koskee tupakilta haisevilla käsillä, enkä muutenkaan tykkää jos joku sauhuttelee pojan lähellä.
En halua syyllistää ketään, mä vaan oon tätä mieltä!!

ON: Tänään on siis niiiiin alkanu ärsyttään tuo vessassa ravaaminen, koko ajan saa olla menossa.. Plaah! Mutta onneks vointi on muuten hyvä, ei muita onkelmia! :D

Katyana + Papu <3


 
Ihania ultrakuulumisia taas monet saaneet! :heart: Paljon asiaa tullut, lukenut olen, mutta en jaksa kaikkea kommentoida.

Oma olo on iiihan ok, oksentanut en ole ja sain syötyä jätskiä. Eikös se ole vaan hyvä, että edes jotain syö? ;) Mehu myös pysynyt sisällä. Nukuin tuossa 4h päikkärit, muutenkin ajattelin ottaa rennosti. Huomenna pitää yrittää selviytyä töihin, jos ei onnaa niin sitten soittoa vuoroesimiehelle, joka hommaa tuuraajan. :|
 
Elonmerkkejä täältä lähettelen :wave:

Kaikille ikäviä kokeneille suuren suuri :hug:

Mulla oli tänään eka neuvola. Eipä siellä mitään ihmeempää. Sydänääniä koitettiin kuunnella, mutta ei vielä kuuluneet. Eipä ole ennenkään näin aikaisin kuuluneet. Täällä Turun seudulla on nyt säästötoimet pureneet myös neuvolapalveluihin. Seuraava neuvolakäynti on vasta viikolla 22!! Parin viikon päästä on sentään ultra. Neuvolantäti onneksi sanoi, että soittaa vaan kun haluaa tulla sydänääniä kuuntelemaan.

Nyt on pää eilisen migreenin jäljiltä ihan "höttöä". Viimeksi migreeni oli viime torstaina ja eilen jouduin lähtemään töistä kesken pois. Jos nyt ei ihan vähään aikaan taas tulisi.

Onnittelut kaikille ultrassa pikkuisensa nähneille!

Eelis ja Pikkuveli 9+1
 
Päiviä!

Laittelen tuota listaa uusiksi illemmalla kun ehdin paremmin siihen keskittyä.
Pian pitää taas lennosta lähtee! :D

Tuosta tupakasta niin uskon että jokainen meistä "polttavista" äideistä tekee kaikkensa sen eteen että lopettaa, vaikka jokaisella meillä on ihan varmasti yhtä hyvä ja tärkeä syy siihen lopettamiseen, ei se aina kaikilla ole niin helppoa. Että jos ei kuitenkaan sitä syyllistämistä täältä tulisi kenenkään taholta?
Ihan varmasti jokainen ajattelee jokaisen parasta, mutta se tupakoinnin lopettaminen joillakin vaatii ihan hirveästi ja jokainen meistä tekee parhaansa sen eteen.
En siis sano että kukaan syyllistää tms...vaan uskoisin että minä ja ne pari muutakin odottavaa kertoi asiasta täällä ihan sen takia että jos on kohtalontovereita ja saa sitä tsemppausta siihen lopettamiseen.
Kaikkia siis lämmöllä ajatellen :heart:

Nyt on pakko lentää jälleen, päivittelen listan ja laittelen nätimmäksi :)

Uudet, laittakaa jatkossa tiedot yv:nä mulle, niin tulee sit helpommin kopsattua kun tekstin sisään voi hukkua kun on paljon pinossa viestejä!

Buam
 

Yhteistyössä