Huhtikuiset 2010

Jääkyynel :flower: Kiva kun meidän klubista moni on päässyt huhtikuisiin mukaan.

Happihyppy - ei tuota possunuhaa vielä kannata pelätä sillä tavalla että rajoittaisi liikkumistaan. Toisaalta, itse olen aika ihmeissäni tästä uutisoinnista ja sen sopimisesta virallisiin ohjeisiin. Eli taitaa olla tehty asiasta isompi juttu kuin se onkaan. Silti on varmasti järkevää noudattaa noita hygieniohjeita tarkasti. Tarhat alkaa taas maanantaina ja olisi kiva saada tarhasta jokin yleisohje heidän suhtautumisesta tähän possunuhaan. Mietityttää varmasti kaikkia vanhempia tuon uutisoinnin vuoksi.
 
Jääkyynel: Mullekin sanottiin viimeksi, että tulla sitte polille varhaisultraan. Soitin sinne, vaikka ajattelin että ne nauraa mut pihalle, kun ei olis menkkojenkaan vielä pitäny alkaa. Eihän siellä tietenkään mulle naurettu, ja niillä oli siellä tietsikalla, että lääkäri on kutsunut varhaisultraan seuraavassa raskaudessa. En siis tarvinnut mitään lähetettä mistään. Kysyivät vaan, että olenko tehnyt plussatestin ja antoivat ultra-ajan. Soita sinäkin mahd. pian, sillä niitä aikoja on vaikea saada.
 
Onpas täällä ollut uninen päivä. Oon nukkunut ihan koko päivän. Piti lähteä miehen kanssa ralleihin, mutta aamulla oli sen verran pyörryttävä olo (en tiedä johtuuko niskoista vai raskaudesta), että katsoin parhaimmaksi jäädä kotiin.

Onkin ollut kiva nukkua vaan. Äsken kun heräsin mulla iski tolkuton Hesen kanahampurilaishimo. Mä en edes syö oikeestaan koskaan mitään tuollaista ruokaa, mutta ei auttanut äsken muu kuin ottaa auto alle ja suunnata lähimpään Heseen. Nam! Kohta jaksaa ehkä taas nukkua.

Mikä mua itteeni ärsyttää on se, että itken ihan tosi herkästi koko ajan. Jos joku asia ei mene niinkuin minä olen ajatellut saan siitä ihan hysteerisen itkukohtauksen.

Niin ja tervetuloa uusille! :flower:
 
Täällä kanssa roskaruoka himo jo iskeny..ja väsyttää tajuttomasti :( ja päiväuniakaan voi nukkuu,kun esikoinen ei päikkäreitä nuku enää.. ja itku herkkyys on mahoton,muutenki olen herkkä ihminen niin nyt sit ihan mahotonta, pikkuasioista itkua tihertämässä

 
Kiva kuulla Jellona-äiti etten oo yksin tän itkuskelun kanssa. Ja tää väsymys ja roskaruokahimo. Huoh. :D

Mäkin oon aika herkkä muutenkin, mutta se että itken joka asialle niin on outoa. Musta tuntuu että mun itsetunto on laskenut kamalasti, jotenkin haluan koko ajan huomiota ja huolenpitoa. Ja jos en jotain saa heti niin sitten pillitetään. Tämänkin aamun itkut oli aivan järkyttäviä, ihan kun pikku lapsi pillittämässä. Ja mies kun kysyy syytä että miksi itken, niin en tiedä syytä itsekään.
 
Päivää kaikille.. ei oikee mitää uutta vähhän on sellanen huono olo mut sit ei kuitenkaan kauhee.. sillee aika jännä olo.. Näin muuten viimeyönä unta että menin lääkäriin kun tajusin että olen pidemmällä raskautta.. kun tunsin että joku pieni liikkui masussa.. ihan pöljä uni:D Ja niin todellinen.. :D

tiitu ja nasu rv 6+1
 
JääKyynel Voi, paljon onnea ja tarrasukkia!! :flower: :flower: Satuin surffaamaan täällä eri ketjuissa. Hienoa, että teillä tärppäsi näin pian ja pidän peukkuja että kaikki menee hyvin :flower: :flower: :heart: :heart:

Minna 9+0
 

Jos sitä nyt sit itsekkin tänne ilmottautuisi.. :) Itsellä nyt viikkoja 25+1 ja masu on jo aikaski hyvän kokoinen ja masuasukki o oikeen vilkas. Itse olen 19 v. ja mieheni n 26v. molemmille ensimmäinen ja vaikka la:han on vielä aikaa niin molempia alkaa jo jännittämään tuo esikoisen syntyminen.... Kertokaahan vinkkejä jännityksen helpottamiseen te joilla jo useampi lapsi...




Cataliina - 11.4 - K-SKS - esikoinen :heart:
 

Yhteistyössä