Hei vaan kaikille!
Täällä oli kovasti juteltu
synnytyksestä, mutta hyppäsin taas suoraan niiden juttujen ohi
Kumppanin läsnäolosta synnytyksessä: en tosiaankaan osaa selittää, miksi mulle on jotenki tosi outo ajatus, että mies tulis mukaan. Oon aina ollu samaa mieltä, vaikka toivoisin olevani eriä mieltä. Oon yrittäny ajatella asiaa siltä kantilta, että mies tulee ja se on hyvä, mutta ei toimi. Se vaan tuntuu vieraalta. Enkä siis haluaisi ketään muutakaan mukaan. Mies on kyllä tosi kannustava ja ihana, mutta en vaan.. Oonki miettinyt, et voiskohan tällaseen asiaan saada jotain terapiaa
Kuitenkin mies haluaisi mukaan ja se olisi hänelle erittäin tärkeää. Toivottavasti jokin muutos tapahtuu kevääseen mennessä
Lehdistä mulle ei tuu mitään, mutta töissä oon tykänny lukea Meidän perhe-lehteä.
on: Väsymys alkaa olla jo piinaavaa. Varsinkin on vaikeaa olla yöt töissä. Ja viikonloppujen vapaa-aika menee nukkuessa. Tyhmä kysymys, mutta
voiko tähän väsymykseen saada saikkua? Mua pelottaa, että nukahdan vielä joku yö töissä. Viime viikolla oli jo tosi lähellä. Nyt väsymys on kuitenkin rajumpaa. Muuten ei mitään uutta. Nyt rv 9+5, ei enää pitkästi kaksinumeroisiin viikkoihin